התאשפזות

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • התאשפזות
    הראל
    16/03/2015

    שלום רב,

    רציתי לדעת איך זה להתאשפז? מכריחים אותך לעשות דברים? ואם כן אז אילו דברים? אם אני אהיה מעוניין להישאר במיטה כל היום ייתנו לי?(חוץ מארוחות) או שיש פעילויות? הארוחות מוגשות או יש חדר אוכל? האם אני קובע אילו כדורים לקחת ( במידה והם מתאימים לבעיה והומלץ לי עליהם בעבר)?
    מעבר לזה אשמח לשמוע יתרונות וחסרונות של להתאשפז.

    בתודה מראש,
    הראל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התאשפזות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התאשפזות - תגובה

    נטע אדלר
    18/03/2015

    שלום הראל,
    אני מניחה שאתה שואל לגבי אשפוז פסיכיאטרי.
    ישנם כמה רעיונות מאחורי אשפוז:
    - האפשרות של הצוות הרפואי "להרגיש" את המטופל לאורך כל היממה, להתאים ולשנות את הטיפול התרופתי בזמן אמת.
    - מענה טיפולי שכולל (משתנה בין מחלקות שונות) טיפול פסיכולוגי פרטני, קבוצות טיפוליות, ריפוי בעיסוק ועוד.
    - פיקוח על התנהגויות של פגיעה עצמית.
    - ניתוק לתקופה מהסביבה הטבעית לסביבה טיפולית מחזיקה.
    אשפוז פסיכיאטרי איננו מרחב חופשי, אבל לפעמים הרווח עולה על ההפסד ולכן חשוב שתבין מה אתה באופן אישי עשוי להרויח מאשפוז, על רקע ההתמודדויות הספציפיות שלך.
    לכן מציעה שתבקש מהפסיכיאטר המטפל בך כעת, שיפרט מדוע ממליץ על אשפוז עבורך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו