מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- לא מצליחהאישה22/03/2015
שלום. למה לעזאזל סליחה לכם הוא לא מדבר איתי לא שואל לא גר בבית חי ביחידהותמיד עונה "אני חי את החיים הפשוטים" ניסיתי הכל לטפל בעצמי לשאול לדבר לכעוס לבקש להתחנן אבל הוא משאיר אותמ לבד כבודה כואבת לא חיה .לא שמחה אין צחוקים ומבע צבירה חיוביים. הוא לא רוצה עד כדי השפעה שגם אני מאבדת ענין ורצון לא ביחסי אישות כבר יותר מחצי שנה ושכחתי להזכיר הוא יותר משנה שם לי מכדחרח הקלטה בחדר וכשתפסתי אותו פעם חמישית לפיות חתם והודה והיום כמעט לא מאמינה לו הוא לא נכנס הביתה ויש לי דעה עצמית שהוא מחפש אותי ולכן לא בא הביתה אנחנו דו רי מסורת פלוס והוא מוחק אותי יום יום כמושאבא שלו עשה ועושה עדין בגילם המופלג. ואני הכי חשוב לא רגועה לא יכולה להתנתק מהשפעה החדה שבאה עלי. מה לעזאזל לעשות ומה עושים להתגרש???? אני כבר בטיפול אישי להתמודד לבד כל הזמן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא מצליחה - תגובה
נטע אדלר24/03/2015שלום לך,
כיוון שלא השתמשת בסימני פיסוק ולא עשית הגהה להודעה, תחושת הכאוס והמוצפות עברה דרך צורת ההודעה, עוד לפני תוכנה הקשה.
טוב לקרוא שאת בטיפול אישי, אני מקווה שתצליחי להרגיש בעזרתו פחות בודדה.
הטיפול שלך, הוא-הוא המקום לעשות בו תהליך משמעותי של שיתוף בבעיות הקשות ועיבוד של תחושותייך ומחשבותייך סביב הזוגיות. זה תהליך שעשוי לארוך זמן, כי לוקח זמן לתת אמון במטפלת ולעשות סדר פנימי מה שמאפשר לעשות סדר חיצוני ולקבל החלטות לגבי המשך התנהלותך, הן במישור הזוגי והן במישור האישי.
אני מקווה שיש לך חברה (או יותר) טובה, או קרובי משפחה להיתמך על ידם בתקופה הקשה הזו, כדי שלא תרגישי בודדה כ"כ. אפשר לחשוב (יחד עם המטפלת שלך) גם על השתלבות בקבוצת תמיכה של נשים שנמצאות בזוגיות קשה או אלימה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

