התרחקות מחברה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • התרחקות מחברה
    רותם כהן
    22/03/2015

    היי, אני והחברה הכי טובה שלי היינו חברות מאוד טובות במשך שנתיים, בשלושה חודשים האחרונים אנחנו רבות ללא סוף, לא מצליחות להתגבר על מכשולים וגם לא לפתור בעיות בינינו, אנחנו לא מצליחות למצוא את הסיבה ללמה הקשר כבר לא כמו פעם, למה אנחנו פחות משתפות, פחות מדברות ונפגשות, ופחות אנחנו ביחד
    קיוויתי שתעזרו לי, תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התרחקות מחברה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התרחקות מחברה - תגובה

    נטע אדלר
    26/03/2015

    שלום רותם,
    קשרים בינאישיים בין אנשים יכולים להשתנות ולקבל פנים אחרות, ממש כשם שבני אדם מתבגרים, מתפתחים ומשתנים. אם לא קרה אירוע מסויים וידוע שהרחיק ביניכן, יכול להיות שהשינוי בקשר הוא חלק מתהליך טבעי שמתרחש. שתיכן מתבגרות, מגלות, אולי, תחומי עניין אחרים מבעבר ומה שקירב ביניכן לפני שנתיים - אולי פחות פועל היום.
    בין השורות אני שומעת את הצער שלך על אובדן הקרבה מהחברה וכיוון שהחברות חשובה לך, אני יכולה להציע כמה הצעות כדי לשמור עליה:
    כדאי לנהל שיחה פתוחה, להקשיב בכנות אחת לשנייה. לברר מה נעים לכן אחת אצל השנייה ומה פחות וגם לברר אם היו מקרים של כעס אחת כלפי השנייה או של עלבון, בתקופה האחרונה.
    אפשר להחליט ביחד על הפסקה של מס' שבועות בה לא תפגשו, תתנו "מנוחה", לקשר ותרשו לעצמכן להתגעגע. לפעמים המרחק הפיזי - מקרב לבבות והמנוחה אחת מהשנייה, יכולה לעזור לקשר "להיטען מחדש".
    עוד אפשרות, היא לחשוב ביחד על בילויים משותפים מהנים שפחות מצריכים דיבור, אלא יותר מהווים חוויה משותפת. למשל ללכת לקולנוע ולצפות ביחד בסרט, לשחות ביחד בבריכה וכד'.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו