אף אחד לא מבין אותי

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • אף אחד לא מבין אותי
    רות (בדוי)
    07/04/2015

    היי
    אני בחורה מאוד רגישה, מאז שאני מכירה את עצמי אני כזו
    אני נפגעת מכל דבר קטן, אני לוקחת ללב ולוקח לי זמן להירגע גם מדברים הכי קטנים. סתם דוגמה לא מזמן ישבנו 3 חברות בהרצאה באוניברסיטה ואחת מהן הוציאה שתי סוכריות ונתנה לשנייה ולקחה אחת לעצמה ולי היא אפילו לא חשבה להציע. נכון זה לא חברי אבל רוב האנשים היו מבליגים ובכלל לא מייחסים לזה חשיבות, ואני לעומת זאת מאוד נפגעתי וכשדברים כאלו קורים אני מרגישה שיש אש בתוכי שבוערת לצאת החוצה ולצעוק ולהגיד "את חברה חרא למה לא חשבת לתת לי את הסוכרייה?!?!". אז כשקורה משהו שלגיטימי שאני אעיר עליו למישהו אני אומרת על זה משהו אבל במקרים כאלה אני יודעת מראש שאנשים פשוט לא יבינו למה אני בכלל יוצאת עליהם... איזו בחורה תבין מישהי בת 25 שיוצאת עליה בגלל סוכריה?! רק אנשים רגישים מאוד יבינו ולצערי כל מי שסובב סביב חיי לא מבין אותי. אין בקרבי ובחיים לא היו אנשים רגישים כמוני. ובכל פעם שאני נפגעת מאנשים, ככל שהם יותר קרובים אליי וככל שיש להם ערך חשוב יותר בעיניי אני נוטה להתרחק מהם בצורה יותר קיצונית והרבה פעמים מאבדת חברים בגלל זה.
    ניסיתי המון פעמים לשנות את זה אך לצערי אני פשוט למדתי לקבל את עצמי כמו שאני, הבעיה היא שאנשים אחרים לא מבינים שאני לא יכולה לשנות את זה. הרבה פעמים אני שומעת את המשפט "תפסיקי להיות כזאת רגישה" וזה כל כך מעצבן כי אנשים לא מבינים שזה לא כזה קל לשנות את זה!
    אז זה היה הסיפור המתומצת מאוד על עצמי... אשמח לשמוע את דעתכם ולענות על שאלות כי יש לי עוד הרבה לספר ולהגיד ואני מקווה שכאן לפחות יבינו אותי...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אף אחד לא מבין אותי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אף אחד לא מבין אותי - תגובה

    נטע אדלר
    12/04/2015

    שלום רות,
    אכן, ישנם אנשים רגישים פחות או יותר או ... מאוד (-;
    אני שמחה לקרוא שלמדת לקבל את עצמך על רגישויותייך ועם זאת, נשמע שאת ממשיכה לסבול ולהיפגע.
    במיוחד "תפס" אותי המשפט שלך: "אני נוטה להתרחק בצורה קיצונית והרבה פעמים מאבדת חברים". נשמע שמאוד לא פשוט עבורך לשמור על קשרים משמעותיים קרובים. כך, נוצר מעגל קסמים מכאיב, בו את מרחיקה אנשים לפני שהם ירחיקו אותך (להרגשתך) או יפגעו בך באופן שמתפרש על ידך כדחייה. אמירה כמו: "תפסיקי להיות כזו רגישה", ודאי שלא מועילה לך, כי אין בה לא הכרה בקושי וגם לא מתן כלים. יחד עם זאת, אני חושבת שלטיפול פסיכולוגי יש מה להציע עבורך, גם מבחינת ההכרה וגם מבחינת הכלים (במיוחד אם מדובר בטיפול קוגניטיבי-התנהגותי).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך ניסית לשנות את ההתנהגות שלך?

    רן
    13/04/2015

    את כותבת שניסית לשנות ולא הצלחת. מה עשית על מנת לשנות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו