מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שאלה דחופהסיגלית17/04/2015
הי שלום , אני בחורה בת 23 ,
רגישה מאוד מאוד, כמעט בכל פעם שאני מתווכחת עם בנאדם
אני יכולה לצאת בוכה בסוף לא יודעת למה אבל אני מתחילה להיזכר בכל הדברים הכי רעים שקרו לי וזה גורם לי להוציא בכי, יש תשובה לזה?
זה ממש מעצבן אותי שמכל דבר קטן אני בוכה,
אתן עוד דוגמא עבדתי כקופאית בסופר ואותו יום קמתי בלי כל כך מצב רוח הגעתי לעבודה והבוס קצת כעס שאיחרתי לאחר מכן הגיע לקופה העיר לי הערה פשוט עזבתי את הכל והלכתי לבכות.
אודה לכם מאוד מאוד אם תוכלו לעזור לי אני סובלת מזה מאוד תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיגלית
ליאור17/04/2015את כותבת אני מתחילה להזכר בכל הדברים שקרו. אילו בטח דברים שמאוד מפריעים לך שאת צריכה לפרוק אותם ממך אם האמצעות שיחה עם מישהו ואם באמצעןת כתיבה. תנסי להשתמש בדימיון מודרך ותדמייני תגובה חלופית לבכי כמו התעלמות פשוט לעשות מבלי להגיב ריגשית. תספרי בלב עד 10 ותשתי מים ותגידי לעצמך אני לא בוכה כי זה מפריע לי בעבודה. את צריכה להעשיר את העולם שלך בחוויות חיוביות. שבת שלום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה דחופה - תגובה
נטע אדלר18/04/2015שלום סיגלית,
אנשים שונים האחד מהשני בעוצמת הרגישות שלהם ובאופן בו מצליחים לווסת את הרגשות. אפשר לראות את השוני כבר על תינוקות. ישנם תינוקות רגועים יותר וישנם סוערים יותר. לפעמים זה משהו שנולדים איתו. גם אירועי חיים קשים או יחס של הסביבה יכולים לתרום להגברת הרגישות. זה יכול להסביר מדוע את נזכרת באירועי חיים קשים שעברת כשאת נפגשת ב"טריגרים" - אירועים שמעוררים רגשות וזיכרונות.
את ההבנה לגבי הסיבות הספציפיות הקשורות ברגישות הגבוהה שלך, רצוי מאוד לעשות במסגרת של טיפול פסיכולוגי, כנראה שישנם גם אירועים וחוויות בהיסטוריה שלך שלא עובדו דיים ולכן ממשיכים להטריד ולהשפיע. בטיפול קוגניטיבי-התנהגותי תוכלי גם ללמוד אופני התמודדות חדשים שיעזרו לך בהווה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
סיגלית19/04/2015תודה לשתיכן:) הבעיה שאני מגיל קטן מאז שאני זוכרת את עצמי ביסודי אני נפגעת ובוכה מכל דבר , לאחרונה זה גדל כי עברתי אירועים כגון עם בחורים אהבות נכזבות פרידות שהיו לי נורא נורא נורא קשה, אני בכלל טיפוס שלא סובלת פרידות.אפילו בפרק האחרון של המירוץ למליון ירדו לי דמעות , עכשיו לגבי כל הבחורים אני מציינת שעם אלו שהייתי מתכתבת תמיד אני שומרת את כולם בוואצאפ מדי פעם מסתכלת ורואה האם זה נכון לעשות זאת? אני טיפוס שאוהבת סתם לשמור כל מיני מזכרות , האם אני צריכה למחוק אותם ? ואיך אפשר לשכוח פרידות שהיו לי כל כך קשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה - תגובה
נטע אדלר24/04/2015אני חושבת שלאו דווקא לשכוח, אלא שהעוצמה הרגשית שבהיזכרות תעומעם עם הזמן ועם החוויות והקשרים החדשים שתחווי ותקשרי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלנטע
סיגלית24/04/2015הי לא ממש הבנתי את תגובתך אשמח שתסיביר לי :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלנטע - תגובה
נטע אדלר28/04/2015התכוונתי לכך שבאופן טבעי, עם הזמן שיחלוף ועם קשרים חדשים שתקשרי ותהיי מושקעת בהם, העוצמה של כאב הפרידה מקשרים קודמים, תדעך. אולי לא תשכחי, אבל פחות תתרגשי, כי יהיו דברים חדשים להיות עסוקה בהם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

