מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- up and downדנה23/04/2015
היי לכן..
קרתה לי איזשהי טראומה בילדות והייתי כבר אצל מספר פסיכולוגים, הרוב עזרו לי.. ובאמת בשלב מסויים הרגשצי שאני מצליחה להרפות מהנושא... הבעיה היא שכל פעם חוזר לי נושא הדיכאון, לאו דווקא קשור לעבר (לפחות כך ניראה לי) ..עכשיו עברתי לגור לבד וחיכיתי לזה המון זמן להרגיש את החופש והפרטיות, וקשה לי וקמתי הבוקר בוכה, אני מרגישה לבד
מתסכל אותי ומפחיד אותי שכל פעם הבכי והדיכאון מגיח ממקומות שונים ומגוונים
ואני לא יכולה לפנות לפסיכולוגים עכשיו עקב בעיה כספית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר up and down - תגובה
נטע אדלר28/04/2015שלום דנה,
עוד לפני ההקשר (האפשרי) של הדיכאון לאירוע היסטורי טראומטי, אפשר להבין שבהווה ישנה סיבה לבכי ולקושי והיא המגורים לבד שמציפים את תחושת הבדידות. אומנם זה מאוד משמח עבורך שהנה, הגשמת את מה שייחלת לו: חופש ופרטיות, אבל בד בבד ישנם גם קשיים במגורים לבד ובמיוחד בהתחלה, בתקופת ההסתגלות. שינויים הם קשים, גם שינויים שמשמחים אותנו, שהם שינויים של התקדמות וגדילה.
להרגיש רגשות זה חלק מלהיות בן אנוש. כשם שהחיים הם דינמיים ומשתנים ומזמנים לנו חוויות חדשות כל הזמן, גם הרגשות משתנים ומתחלפים.
בטיפול אפשר לקבל תמיכה, להבין הקשרים, ללמוד להכיל רגשות קשים ולא להיות מנוהלים על ידם. אם את מרגישה שהעצב והקושי הופכים לדיכאון, אם קשה לך לבד ובמיוחד אם טיפולים פסיכולוגים קודמים עזרו לך ויש לך אמון ביכולת של טיפול לעזור, כדאי לגשת שוב לטיפול. את יכולה לפנות למרפאה לבריאות הנפש הקרובה אלייך, בה תוכלי לקבל טיפול ללא עלות או במחיר סמלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

