הורסת לעצמי

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • הורסת לעצמי
    אלמונינית
    25/05/2015

    חג שמח!
    תחושות קשות עושות לי לכתוב... אשמח להתייחסות.
    אני בת 20, ואני כותבת בגלל קנאה.
    אנסה להסביר את מצבי הכי מדויק שאפשר-
    אני בת 20 אבל עברתי לפחות 2 מערכות יחסים משמעותיות בחיי, ואני כרגע בפתחה של מערכת יחסים חדשה ומבטיחה שעתידה נראה מאוד ורוד, אבל אני מודאגת, מאוד מודאגת...
    אני יודעת שאני בחורה יפה וחכמה, אינטליגנטית ורגישה ואני לא אומרת את זה בשביל להחמיא לעצמי, אלא בשביל להסביר את מצבי, אני מכירה בערך שלי ולא מפחדת לומר שגברים מחזרים אחריי הרבה וכמעט בכל קשר שנגמר וגם אקסים מיתולוגים יקפצו על ההזדמנות לחזור אליי אם רק ארצה בכך. הבעיה שלי היא כזאת, אני מקנאה. זאת אומרת, אני משתדלת כל הזמן להסתיר את זה מפני הבחור איתו אני יוצאת מכמה סיבות, גם כי אני פוחדת "לעשות לו סצנות" כי בעשיית הדבר הזה יש איזה מין הודאה שאני אכן מקנאה ואני פוחדת שהוא ידע את זה, וגם כי אני יודעת שברוב המקרים זה פשוט אך ורק אני. הראש שלי כל הזמן מציק לי. אני יודעת שאין דבר כזה שבחורה יפה תעבור וגבר לא יסתכל. קשה לי שהגבר שלצדי מעיר הערות על בחורה יפה. זה יכול להרוס לי את כל הערב. קשה לי רק עצם המחשבה (!!!) שהגבר שלצדי חושב שמישהי אחרת מושכת אותו. אני יודעת שזוהי דרכו של עולם וגם אם הוא יהיה נאמן לי והגבר הכי טוב בעולם, אין מה לעשות- תמיד יהיו פיתויים ונשים יפות. אני יודעת שזה נשמע נורא אבל זה מגיע למצב שאני מנסה להמנע מלראות איתו טלוויזיה או סדרות שיש בהן נשים ערומות אן כל סצנה של אישה מפתה, כי אז פשוט הראש שלי מתחיל להציק לי ובלי שהוא אמר כלום בראש שלי זה גומר אותי. מצבי בכי רע. זה מגיע למצב שזה מעסיק אותי ומוריד אותי לדאונים מטורפים, למה אני לא יכולה להנות ולחיות את הרגע, אני כל הזמן עסוקה רק בזה וחושבת רק על זה, אני לא יודעת אפילו איך להסביר את זה, קשה לי שהוא חושב מחשבות מיניות על מישהי שהיא לא אני. זה פוגע בי. הכי עצוב זה שהוא אפילו לא צריך לזרוק הערה או להגיד משהו כדי שאני אחשוב על זה. זה קורה לבד. פעם החבר שלי היה הרבה מפלרטט לידי וכל פעם שמישהי הייתה עוברת היה מעיר הערות כמו "איזה תחת" "איזה סקסית", היום אני יודעת שזה היה כדי לעורר את התגובה שלי, מה שלא איחר להגיע. מאז, הדברים האלה לא צריכים לקרות, וכל פעם שעוברת בחורה יפה או רואים סרט עם סצנה נועזת או מכירים מישהי נחמדה הראש שלי כבר אומר לי"הוא בטח חושב שהיא סקסית, הוא בטח חושק בה" ואני בטוחה בזה כל כך כאילו זה באמת נכון ובתוך תוכי כבר נפגעת והמצב רוח שלי באמת יורד. משהו אצלי לא בסדר. הבן אדם מדהים והוא באמת כל מה שחיפשתי בגבר. הוא מתחיל להתאהב בי, וגם אני בו. אני לא רוצה שההפרעה הזאת תהרוס לי. אני רוצה לחיות מתוך הבנה שאני לא שולטת על הכל ובטח שלא על המחשבות שלו. כל עוד הוא נשאר נאמן לי, מה יש לי לבוא אליו בטענות? בחורות סקסיות היו ותמיד יהיו ואני לא שולטת בזה. אני פוחדת.... פוחדת שהוא יבגוד בי. תודה על ההקשבה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הורסת לעצמי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תפני לפורום של זוגיות

    שירי
    26/06/2015

    אין כאן מי שיענה לך כרגע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הורסת לעצמי - תגובה

    נטע אדלר
    08/07/2015

    שלום אלמונינית,
    את מתארת חששות מטרידים שמקשים עלייך לחיות את הרגע וליהנות מהקשר הטוב המתהווה.
    הזיהוי שלך את החששות כקושי שלך, הוא תובנה משמעותית בעיניי. ישנם שני מאפיינים לחששות שלך שהופכים אותם מטרדה שאפשר להכיל אותה ולחיות איתה בשלום, לחששות מעיקים: הנוכחות העקשנית שלהם במוחך והנפח שהם מקבלים בדמיונך. כאשר את מזהה את החבר שלך "מעיף מבט" בבחורה, בדמיונך, לא מתאפשר המרחק בין זה ובין בגידה אפשרית. כלומר, כל הפניית מבט של החבר או הערה שלו (כפי שסיפרת על החבר לשעבר) מהווה רמז לאפשרות של בגידה. באופן כזה, מבלי להתכוון, את הופכת רגישה יותר ויותר לכל "רמז" אפשרי לבגידה ומתקשה לסנן אירועים זניחים. עצם ההבנה את התרחשות הפנימית שלך חשוב ויכול לעזור לך לזכור שקיים מרחק גדול מאוד בין הפניית מבט של בחור בבחורה לבין בגידה. יחד עם זאת, לתחושתי, כדאי להכיר אותך ואת ההיסטוריה שלך יותר לעומק כדי להבין את הרקע האישי שלך, עליו התפתחו הפחדים ולסייע לך באופן יותר אישי ואת זה ניתן - בטיפול.

    התנצלותי על העיכוב בשליחת התשובה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי

    אלמונינית 2
    08/07/2015

    היי נטע, תודה.
    ובכן, עבר מעט זמן מאז ששלחתי את ההודעה וניסיתי מאוד להבין מאיפה זה נובע ואפילו להתמודד עם זה.
    בשבוע האחרון אני מרגישה שחל בי שיפור כי אני עובדת על זה מאוד אבל זה עדיין מציק לי ואני עדיין חושבת על זה בכל יום ויום.
    אני גרה בבאר שבע ולמען האמת מחפשת פסיכולוג טוב שאוכל לדבר איתו ובמחיר סביר, האם את יכולה להמליץ?
    תודה על ההקשבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי - תגובה

    נטע אדלר
    07/08/2015

    שלום אלמונינית,
    לצערי נאלצת שוב להמתין לתשובתי ולצערי איני יכולה להמליץ ע"ג הפורום על מטפלים. בהיעדר המלצות, תוכלי לשוטט באינטרנט באינדקסים של מטפלים, לנסות "לחוש" דרך המילים, כרטיסי הביקור או האתרים של המטפלים למי מתחשק להגיע ולנסות.
    אם יש קושי לממן טיפול פרטי, פני לקופת החולים בה את מבוטחת, כדי לקבל הפניה למטפל או לשירות הייעוץ במוסד הלימודים בו את לומדת, אם הינך סטודנטית.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו