להנות מסבל של אחרים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • להנות מסבל של אחרים
    שירי
    07/06/2015

    שלום רב, אני אמא ל2 ילדים, מתגוררת עם ילדיי (אני גרושה בת 42).
    לפני כחצי שנה אבי היקר נפטר ממחלה קשה ואימי נשארה לבדה ולכן עברה אליי לגור בדירתי. אינני עובדת כבר כמה שנים...
    מאז שעברה אליי עברו 8 חודשים וחיי אינם חיים יותר.
    היא הרחיקה את אביהם של הילדים שלא יראה אותם, השתלטה על כל הבית, וכל פעם שאני נופלת וחולה היא נהנית מסבלי בצורה מאוד מוחצנת.היא צוחקת בבית ואוכלת בטירוף ושרה ומוחאת כפיים בשמחה כל פעם שאני חולה. היש דבר יותר חולני מסבלו של האחר בייחוד שהוא בתך..? היא מסתירה דברים ומשקרת כל הזמן. מרגילה את הילדים לחיי מותרות ושפע...כולל לזלזל באוכל שאני מכינה בבית לילדיי ו"מחנכת: אותם לאכול בטייק אווי כל היום.
    אני בחודש האחרון חשה שיש בה קנאה תהומית אליי...אולי בשל היותי אישה יפה ומטופחת ומתקתקת הכל לבדי בבית, שאני שייכת למשטרה המקומית ומתנדבת המון בקהילה.
    באופן כללי אני בבית כל הזמן שהילדים חוזרים ממסגרות ותמיד עם ארוחה ובגדים נקיים.
    לאחרונה ממש הרגשתי קושי פיזי ונפשי להמשיך להתנהל כך.....
    גם מועקה בגרון שלא עוברת, האיפוק הזה שלי על מנת לא לענות על דבריה או לא להכשיל , משתדלת לאגרף אגרופים מדומים בראשי כדי לא להגיע למריבה או לשחרר כעסים.
    היא אישה מאוד קשה רואה רק את עצמה ומלבד עצמה לא אכפת לה לא ממני ולא מילדיי מלבד לקנות אותם לטובתה...קנתה להם ריהוט חדש אצלה שיישנו אצלה אך אינה מוכנה לעזוב את דירתי וממשיכה לשלם שכירות במקום מגוריה. היא לא רוצה לחזור לביתה....
    טוענת ש"קשה" לה לחיות לבד שם אך מצד שני "הורסת" את חיינו ועוקצת אותי כל פעם בכל יום בכל שעה.
    אני אינני יודעת את נפשי כבר...הכובד הזה והחוסר שקט שבלב גורם לי לבלבול וסימן שאלה אחד גדול איך יוצאים מהמצב ללא נפגעים....?
    אני אישה מאוד חיובית ותמיד משתדלת לראות חצי כוס מלאה ולהבליג...רק שכאן זה בא על חשבוני ועל חשבון הבריאות שלי. האם יש דרך לצאת ממצב כזה בלי לפגוע בה?
    היא אישה מאוד ממזרית וישר "מריחה" שמנסים להוציא אותה אפילו אם יש לי טענה כלפיה או ביקורת הכי קטנה שיש....
    אשמח לעזרתם......נואשת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    להנות מסבל של אחרים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וואהו!!!!

    ליאור
    08/06/2015

    שירי, את הזמנת את אמא שלך לבוא לגור אצלך או שהיא באה מרצונה?זה נורא לקרוא שאמא מתנהגת כך בייחוד שהיא מבוגרת. איך הילדים שלך מגיבים? לפי דעתי את צריכה להבהיר לה חד משמעית שאת לא מוכנה לסבול את ההתנהגות הזו שחה ושאם לא תשנה את דרכה היא תאלץ לחזור לדירתה. יש לך עוד אחים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שירן יקרה

    שירי
    08/06/2015

    היי שירן. האמת לא קראתי לאימי כי היא עברה לגור אצלי בגלל פטירתו של אבי. היא פחדה להשאר לבדה אך מפקדת ביד רמה על כל הבית בפקודותיה. החיים בלתי נסבלים איתה. אני אדם שלא אוהב מריבות אלא שלום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שירי חביבתי

    ליאור
    08/06/2015

    הבית שלך זה הטריטוריה שלך ואת היא זו שצריכה לקבוע את הכללים אלא אם כן הבית רשום גם על שמה של אמך. מה היית עושה אם חבר או חברה של הילדים שלך היו באים להתנחל אצלך. היית מאפשרת להם לעשות מה שהם רוצים??? ולא הבנתי כמה דברים מה זאת אומרת העיפה את בעלך? ולמה היא ממשיכה לשלם שכד אם היא גרה אצלך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    שירי
    09/06/2015

    שירני אימי העיפה את אב הילדים מלראותם מאחר והיא מנסה לקנות את ילדיי בחומריות.
    היא לא הולכת לדירה השכורה כצעד של דווקא כי ככה היא יכולה לשלוט על כל מה שקורה פה.
    לא ממש מפריע לה לשלם 30000 שכר דירה שנתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח גם לתשובת הפורום הנהדר

    שירי
    09/06/2015

    חשוב לי לקבל תשובה מהפן המקצועי הפסיכולוגי שקורה מצד אימי ושוב השאלה מה לעשות בלי לפגוע בה ושנישאר אם ובת למרות הכל. תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב

    ליאור
    09/06/2015

    נראה לי מוגזם כל ההתנהגות שלה ומה את מנגד עושה כדי למנוע זאת? את היא זו שמאפשרת זאת. אלא אם כן.היא חולת נפש ואין עם מי לדבר. ובקשר לפורום עונה פה עובדת סוציאלית שרשמה למטה שהיא תעדר מס שבועות כך שלא תהיה לך תשובה ממנה בימים הקרובים. יש פורום פסיכולוגיה הוליסטית ששם יש פסיכולוג זמין כרגע שעונה. אולי תנסי שם. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש גם את פורום טיפול משפחתי

    ליאור
    09/06/2015

    שעונה בו פסיכולוג והוא זמין. מקווה מאוד שתמצאי את הדרך להסתדר עם אימך. כל טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש גם את פורום טיפול משפחתי

    ליאור
    09/06/2015

    שעונה בו פסיכולוג והוא זמין. מקווה מאוד שתמצאי את הדרך להסתדר עם אימך. כל טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אמא שלך עזבה את הבית?

    שירי
    26/06/2015

    או שעדיין היא עושה לך את המוות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטע תעני לה דחוף. היא בסכנה

    שירי
    03/07/2015

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטע תעני לה דחוף

    שירי
    04/07/2015

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אור אני תגובה

    מור
    04/07/2015

    מה הסכנה,שאתלונן על תדאג אם לא תכתוב עלי יותר או לא תכתוב לי יותר אני לא אתלונן.מצד אחד את או אתה רוצה לעזור לי מצד שני תקרא בכול מיני פורומים איזה דברים כתבת לי או עלי לפחות אני התנצלתי ואמרתי את זה שנכתוב אחד לשני בצורה נעימה ואתה עדיין ממשיך לפגוע כמו שכתבת לי עכשיו בפורום.אז תעשה לי טובה תעזוב אותי במנוחה,שבת שלום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אור אני

    מור
    04/07/2015

    אני לא יודעת אם התכוונת אלי בקשר לסכנה אבל אני הכי שפויה בעולם זהו נפרדת ממך מאחלת לך בהצלחה יותר לא אכתוב בפורום ולא לך שבת שלום.אה ואם את או אתה כותב או כותבת לי שיש לי בעיה רצינית איזה בעיה בדיוק.נראה לי שגם לך יש בעיה רצינית,באמת מכל הלב וזה רק חיובי לך תטפל בעצמך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להנות מסבל של אחרים - תגובה

    נטע אדלר
    17/07/2015

    שלום שירי,
    את מתארת מצב משפחתי מורכב. אני מניחה שההכרות עם אישיותה של אימך אינה חדשה עבורך ובוודאי חווית צדדים בעייתים שלה עוד כשהיית ילדה ומתבגרת. שתיכן השתניתן ובגרתן וחוויתן אובדן של אדם יקר - אביך. כל עוד אבא נכח ובוודאי מאז בגרת, הקמת משפחה משלך והתרחקת מאמא, התאפשרה נפרדות ממנה. כך, גם אם היו בעיות ביחסים בעבר, היה ניתן להתרחק ולא להיות מושפעת כל כך. ביקורים מסתיימים וכל אחד חוזר לביתו. מאז אביך נפטר, חמלת על אימך והיא עברה להתגורר בביתך. המגורים המשותפים אינם מאפשרים מרחק ונפרדות וכאשר את מזהה ביטוי חריף של צדדים בעייתים אצל אימך, בתוך ביתך, את סובלת מאוד. אני יכולה להניח שגם ילדייך מושפעים לרעה מהמתח ביניכן וגם כיוון שאימך אינה מכבדת אותך כמחנכת ומתערבת בחינוך.

    לו היה ניתן לנהל שיחה מכבדת אך ברורה עם אימך ולבטא את ציפיותייך ממנה כמתארחת בביתך, הייתי מציעה לעשות זאת. כיוון שנראה מדברייך שאמא מרוכזת מאוד בעצמה וכנראה תתקשה לראות ולקבל את השקפתך, אני מציעה שתיגשי ראשית *את* למטפל בעל ניסיון בטיפול זוגי ומשפחתי, תספרי את סיפורך, תקבלי תמיכה ובעזרתו תוכלי לקבל החלטה מושכלת בדבר מגורים עם אמא או חזרתה לביתה. תוכלו לשקול להזמין את אמא ולנהל פגישות משותפות עימה על מנת לנסח ולהסכים על כללים למגורים משותפים. או - בעזרת מטפל, לשוחח עם אימך בדבר חזרתה לביתה - באם תחליטי כך.

    אני שומעת רצון שלך להצליח לרצות את כל הצדדים ולא לפגוע באימך. לעיתים החיים מזמנים מצבים מורכבים ועדינים, הדורשים מאיתנו לבחור בחירות לא קלות ולעמוד מאחוריהן לטובת היקרים לנו - כולל את עצמנו.

    התנצלותי על העיכוב בתשובתי
    ובהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו