המדיניות של הפסיכולוגית שלי

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • המדיניות של הפסיכולוגית שלי
    רות
    13/06/2015

    היי
    אני הולכת כבר 5 חודשים לטיפול אצל פסיכולוגית פרטית
    יש רק בעיה אחת שמאוד מטרידה אותי שלא נתקלתי בה עם פסיכולוגים קודמים שהייתי אצלהם-
    היא טוענת שמגיע לי רק 2 מפגשים בשנה שאני יכולה לבטל, וכל מפגש מעבר לשני מפגשים האלה שלא מגיעים אליו חייבים לשלם עליו גם אם לא הגענו
    האם נתקלתם בזה בעבר?
    האם זה "חוקי"? היא טוענת שזה לא כתוב בשום מקום אבל זו המדיניות שלה ובמילים אחרות או שאני אקבל את זה או אלך לפסיכולוגית אחרת
    אשמח לקבל דעות...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מדיניות פסיכולוגית

    ליאור
    15/06/2015

    נראה לי היא רוצה ליצור.אצלך מחויבות לטיפול. זו המדיניות שלה וזו זכותה היא לא עוברת על החוק.זה כמו חוזה. את צריכה לבדוק עם עצמך אם זה מתאים לך. ןכשפסיכולוגים לא דרשו זאת איך הרגשת איתם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את חושבת?...

    רות
    15/06/2015

    יש בזה משהו... כי הבעיה העיקרית שלי היא במערכות יחסים, והיא גם אמרה לי שזה חלק מהטיפול המחויבות הזו אליה
    אבל זה עדיין סוג של מציק לי
    להיפך, עם הפסיכולוגית הקודמת שלי הרגשתי חופשיה ושאין לי מגבלות...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בחירת פסיכולוגית

    ליאור
    15/06/2015

    אם היה לך טוב עם הפסיכולוגית הקודמת אז למה את לא ממשיכה איתה? לאנשים עם בעיה במחויבות יש בעיה עם מסגרת קבועה היא כובלת אותם ויוצרת אצלם התנגדות. תנסי לעשות רשימת יתרונות וחסרונות לכל פסיכולוגית ותראי עם מי כדאי לך להתקשר. תראי מי יכולה לקרב אותך למטרה לשמה את הולכת לטיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • באיזו פסיכולוגית בחרת?

    שירי
    26/06/2015

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נו????????

    שירי
    04/07/2015

    נו????????????????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המדיניות של הפסיכולוגית שלי - תגובה

    נטע אדלר
    02/08/2015

    שלום רות,
    בד"כ נהוג לשלם על פגישה שההודעה על ביטולה נעשתה תוך פחות מ48 שעות או 24 שעות, תלוי במדיניות המטפל. ההיגיון הוא בכך שהמטפל שומר את השעות למטופליו ואין באפשרותו לעשות שימוש אחר בשעות. (בדומה לקביעת תור אצל כל נותן שירות אחר, לדוג', תור אצל רופא שינים שלא בוטל מספיק זמן מראש, יחוייב אף הוא בתשלום). במקרה של הודעה על ביטול מספיק זמן מראש, המטפל יכול לתכנן שימוש אחר בשעה.
    ישנם מטפלים הגובים תשלום על כל שעה טיפולית, בין אם המטופל הגיע אליה בפועל ובין אם לאו (הם אינם רבים). מאחורי הסדר כזה עומדת ההנחה, כי התשלום הינו על "נשיאת המטופל" בחיי הנפש של המטפל ואם כך, פגישה בין מטפל למטופל מתקיימת בכל אופן, גם אם המטופל לא הגיע אל פגישה מסויימת בפועל. המטפל חושב על המטופל, עסוק בו ונושא את ההתייחסויות המגוונות של המטופל כלפיו, כולל באי-הגעה למפגש עימו.

    השאלה האם וכיצד לחייב על פגישות שמטופל לא מגיע אליהן, מעסיקה מטפלים. לכל החלטה יש תמיד כמה צדדים שיש להתייחס אליהם.
    החשוב בעיניי הוא שתהיה הסכמה בתחילת הטיפול לגבי הסדר התשלום (כמו גם לגבי תאריך התשלום ואופן התשלום) ושהנושא ידובר.
    איני יודעת מדוע המטפלת שלך החליטה כפי שהחליטה, אני מציעה שתשובי ותדברי איתה על הכלל אותו היא מנהיגה ותשאלי לגביו. כמו כל נושא, גם תשלום וכסף הם נושאים שמותר, כדאי ורצוי לדבר עליהם בטיפול. השיח, גם על נושאים טעונים או שאינם נעימים לדבר עליהם - עשוי להיות משמעותי.

    התנצלותי על העיכוב בכתיבת התשובה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו