מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- Odd ללא קשב וריכוזאני10/07/2015
בבני בן ה6 שאובחן כסובל מODD (ללא ADHD).
יש לו קושי לקבל דעות שונות משלו וקושי להתמודד עם תסכול, מה שמוביל להתפרצויות זעם אלימות.
הפסיכיאטרית המליצה על טיפול פסיכולוגי (דיאדי) בשילוב עם ריספרדל (שמפחיד אותי מאד).
הוא עולה עכשיו לכיתה א והחששות שלנו ההורים להשתלבותו גדולים.
האם יש פסיכולוגים שמתמחים ב ODD גם ללא קשב וריכוז? אשמח אם ניתן לתת קצה חוט היכן להתחיל לחפש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
נטע אדלר20/08/2015לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_פסיכולוגיה_ילדים' id=link]פסיכולוגיה ילדים[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהOdd ללא קשב וריכוז - תגובה
נטע אדלר20/08/2015כיוון שפנית והמתנת, אענה לך גם פה.
בשתי מילים לגבי התרופה (למרות שאינני רופאה ובכ"ז, כדי להרגיע מעט) : ריספרדל במינון נמוך מסייע למתן התפרצויות זעם אצל ילדים. מניסיוני, הוא די אפקטיבי בזה ולא נתקלתי אצל ילדים בתופעות לוואי בעייתיות כתוצאה מנטילתו.
לגבי טיפול פסיכולוגי, כדאי יהיה להתחיל קודם כל מכם ההורים - לסייע לכם לסייע לילדכם, דרך הדרכת הורים, או פגישות דיאדיות. אצל ילדים הסובלים מODD, יש פגיעה בערך העצמי שלהם, שמשמרת את עצמה או מסלימה דרך המעגל של: התפרצויות > גערות של הסביבה > קושי להשיג יחס אוהד וחיובי מהסביבה > תסכול ופגיעה בדימוי העצמי > התפרצויות חוזרות.
זהו מעגל מכאיב ומתסכל עבור הילד עצמו, כמו גם עבור סביבתו החינוכית, החברים ובוודאי עבורכם ההורים! גם הערך העצמי שלכם כהורים עלול להיפגע ולכן טיפול טוב, יעזור לכולם לשקם את הדימוי העצמי ולהצליח ליהנות האחד מהשני ולגלות כוחות וחוזקות.
אני מפנה אתכם לאתר של איט"ה - איגוד המטפלים הקוגניטיביים-התנהגותיים, שם תוכלו לאתר מטפל בסביבת מגוריכם לפי מאפייני מומחיות.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

