מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- מה לעשותאור26/07/2015
קשה לי להאמין שתשובה אוכל לקבל מכאן אבל אין לי מה להפסיד. אמי לא מזמן התאלמנה מאבא שלי, בעלי ואני עקב מצב כלכלי לא פשוט עברנו לגור אצלה לתקופה, חשבנו שהתקופה תיהיה קצרה יותר ממה שהיא. אבל אין ברירה (כרגע אנחנו 3 חודשים שם), אמא שלי כל כמה ימים לוחצת עליי מה קורה ושנצא היא רוצה להיות לבד, אני מנסה לדבר לליבה להסביר שזה לא ימשך עוד הרבה זמן, בעלי מצידו כל הזמן אומר לי אין מצב שיוצאים עכשיו, ואני מרגישה בלחץ בין שנהם, מרגישה שלא נעים לי ל"נשום" בבית הזה, שהלחץ ממנה גדול, אני בטיפולי פוריות והטיפולים עולים לא מעט, והזמן דוחק(הביולוגי)ולכן יש לחץ להשאר עוד קצת אצל אמא בבית גם כדי להגשים את ה"חלום" הזה ולא לפסס. בקיצור אני בלחצים מכל הכיוונים כל היום וכל הלילה אני מטורדת ולא רוצה להיות ביחסים לא טובים עם בעלי או אמא . מה לעזאל עושים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה לעשות - תגובה
נטע אדלר29/08/2015שלום אורנית,
אני שומעת את המצוקה שלך, את מכבש הלחצים שאת נתונה בו, כשבתוך סבך העניינים, את עוברת טיפולי פוריות. לא פשוט. אם אין ברירה אחרת מאשר מגורים כרגע עם אימך, אני מציעה שתקיימי שיחה בארבע עיניים איתה. בשיחה, תקשיבי לקשיים שלה במגורים המשותפים, אולי תעלינה נקודות שלא חשבת עליהן, אולי תהיינה לה בקשות ממך, שתוכלי להיענות להן, כדי לעזור לה. שתפי אותה גם בהרגשותייך, בלחצים שאת מצויה בהם ונסי לגבש ביחד איתה דרך לצלוח את התקופה הזו בשלום. בטרם השיחה, אני מציעה שתגבשי ביחד עם בעלך תכנית מוגדרת לטווח הזמן בו תגורו ביחד, כדי שתוכלי לדון בכך עם אימך ולהגיע ביחד לעמק השווה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

