ייאוש

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ייאוש
    דנה
    28/07/2015

    כישלון גמור אני. לא נשואה, לא ילדים, לא קריירה, לא כלום. רק קמה בבוקר, יוצאת לעבודה (עובדת בניקיון), חוזרת לדירה השכורה שאני עובדת כל כך קשה בשבילה, ולא אוהבת כלל ומעשנת, סמים קלים מעשנת.
    אנשים מסתכלים עלי וקל לי לראות מה הם חושבים, הם חושבים שאני כישלון כי רק כישלון יכול להתמיד כל כך הרבה זמן בניקיון והם צודקים! וכשאני מנקה, וכשאני לא מנקה, המוח שלי עסוק במחשבות על חוסר התקווה שבחיי. אני יכולה לעבוד על עצמי עד מחר שאני יכולה לעשות שינוי אבל האמת היא שמאז שאני קטנה אני סובלת. כנראה יש לי הפרעה נפשית כזו או אחרת, פוסט טראומות רבות, זה מה שבטוח. אני כל כך פוחדת מן החיים האלו... הכל כל כך מפחיד ואין ברירה אלא לחיות בתוך הפחד הזה עד שייגמר... מתי יגמר כבר? איך אנשים מצליחים להתמודד עם משא החיים האלה... ככל שאני מתרחקת מהילדות כך אני מתרחקת מהתמימות, מהאמונה שיש דרך, שיש אושר, שיש אהבה שמנצחת הכל... איך אנשים מצליחים לחוות קשיים וטראומות ולהחלים? למה אני לא מצליחה? מוקפת באנשים שיש להם הכל, אני הבדיחה של המשפחה. אני כל כך מתביישת. הלוואי והייתי נעלמת כבר. אבל אני לא נעלמת, אני כל הזמן פה. לעזאזל, החיים האלו לא נגמרים. הבושה שלי רק גדלה ומתעצמת. ואני כותבת את ההודעה הזו מתוך ייאוש וצורך לפרוק קצת את שבלבי. מצטערת על הדכדוך. שמישהו ידרוס אותי כבר...לאן הגעתי? מצערת עכשיו אנשים גם באינטרנט. ..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ייאוש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דנה בת כמה את?

    ליאור
    28/07/2015

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דנה בכל זאת אני רוצה להגיד לך

    ליאור
    29/07/2015

    שאת לא כשלון אלא אדם שמנסה להתמודד עם החיים וקשה לו. כשלון זה מי שמרים ידיים ומתאבד כי מרגיש שאין לו מוצא אחר. בכל זאת את עובדת ושוכרת דירה. עבודה יכולה להיות דבר הפיך אם תתאמצי בשביל זה ותגדילי ראש. בן זוג אפשר למצוא בכל ובכל מצב. אבל גם בשביל זה להתאמץ לנסות ולא לפחד. אולי תלכי לפסיכולוג שיכול לחזק אותך ולתת לך כלים .תרשמי על דף אני סיפור הצלחה ותאמיני בזה ותשנני את זה. אל תתני לאנשים מסביב להפיל אותך. כל עוד את בריאה את יכולה להפוך עולמות. אני מקווה שיש לך חבר או חברה שאתם בקשר. לילה טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ייאוש - תגובה

    נטע אדלר
    12/09/2015

    שלום דנה,
    אני עונה לך באיחור ועם תקווה שאולי-אולי, משהו בהרגשתך השתנה מעט. אולי לקראת תחילתה של שנה חדשה שיכולה לרמז על אפשרויות חדשות שעשויות להיפתח. למשל האפשרות להיעזר.
    אני שומעת על כאב גדול מנשוא שאת מתהלכת איתו, על תחושות קשות ואובדן של תחושת ערך וסיפוק מעצמך. כיוון שהתחושות הללו מוכרות לך זמן רב, עולה אצלך המחשבה שהמצב לא יכול להשתנות. הבקשה\הצעה שלי אלייך, דנה, שתיגשי לטיפול, יחד עם המחשבה הזו. אנשים מניחים לפעמים שכדי לגשת לטיפול יש צורך להיות החלטיים באמון כלפי הטיפול או ביכולת להשתנות, אבל האמת היא, שרוב האנשים שמגיעים לטיפול, הם אמביוולנטיים לגבי טיפול (אפילו אם לא הכירו בכך לפני שהתחילו בטיפול).
    כדי לעזור לך, יש צורך להכיר אותך, מקרוב. את הקשיים עמם את מתמודדת, את הטראומות שעברת ואת החוזקות והכוחות שבך, שהם ישנם, מחכים להתגלות.
    תתני הזדמנות?

    מאחלת ומקווה שתהיה לך שנה (אפילו במעט יותר) טובה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו