מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- חברות משולשתשירן14/08/2015
שלום
ברצוני לשתף ולקבל עצה מושכלת ואובייקטיבית. סיטואציה של 3 חברות. 2 החלו בויכוח משום דבר שגדך להיות תיבת פנדורה הויכוח התפוצץ. וכרגע הן לא קשר. איפה אני בסיפור. אני האופי שלי תמיד מגונן. בדרכ על החלש בכוח. גוננתי על אחת.צידדתי בה. במהלך שבוע הכל התנהל כרגיל מבחינתה. למרות שידעתי שהיא טעתה.וביקשתי לא להיות מעורבת בריב. לא אוהבת ריבים. לאחר כשבוע. זו שגוננתי עליה החליטה שהיא לא יכולה עם הריב ובחרה להוציא אותי כגורם המסכסך. פה הקטע הפסיכולוגי. הטעות שלי שאני צגוננת ואז בעצמי חוטפת אותה. נעלבתי. פעם ראשונה נתקלתי באדם שהוצחא אותי כאדם רע. נעלבתי עד כדי סערת רגשות. כעבור כמה ימים היא פונה אליי לליבוו העניינים כאשר מקודם ליבנה אותם מול זו שרבה עמה. שהיא מצדה תמכה בי. והסברתי לה שנפגעתי כאשר אני מצידי תמכתי בה. והיא ביקשה סליחה. איך אפשר לסלוח? לא יכולה. בסדר. נגיד שלום ברחוב. אבל מה הלאה?
מה לדעתכם המקצועית נכון לעשות.
לייבת מענה תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חברות משולשת - תגובה
נטע אדלר22/10/2015שלום שירן,
נפגעת מחברתך מאוד ולאחר שביקשה את סליחתך, את חשה כי את מתקשה לסלוח לה. כשאת כותבת "נגיד שלום ברחוב", נראה לי שאת מספרת על תחושת הניכור שאת חשה כלפי חברתך לאחר שאכזבה אותך ופגעה בך כל כך. בהנחה שבסה"כ הקשר ביניכן חיובי וטוב ובהנחה שהתנהגותה של חברך היא יוצאת דופן ולא מאפיינת את הקשר שלה איתך, אני מציעה שלאחר שהסערה הרגשית תדעך מעט, תזמי שיחה עם חברתך ותשתפי אותה במחשבות שהיו לך וברגשותייך. אני מאמינה שאם תיווכחי שחברתך מבינה לעומק את חומרת הפגיעה בך ומוכנה לקחת אחריות על המעשה שעשתה, תוכלי אט-אט למצוא בליבך את האפשרות למחול לה ולהמשיך בקשר איתה.
צר לי על ההמתנה הארוכה למענה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

