ניהול כפייתי של רשימות

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ניהול כפייתי של רשימות
    m
    18/08/2015

    שלום לכולם,
    אני בת 38, גרושה ואמא ל-3 ילדים, וכבר שנים רבות סובלת מבעיה שהולכת ומחמירה ומשבשת את חיי לחלוטין. אני פשוט נוהגת לרשום כל דבר, כל דבר, כל דבר!!! מאות על גבי מאות של הערות, הארות, תזכורות, הרבה מהן שטויות, בכל תחום ובכל נושא. דברים שקשורים לגידול הילדים, לבריאות, למערכות יחסים, להופעה חיצונית, למקומות שאליהם הייתי רוצה לנסוע, לדברים שאותם הייתי רוצה לעשות, וכך הלאה בלי סוף. יש לי מיליון פתקים ומחברות ואם חלילה אני שוכחת לרשום משהו אני נכנסת לקיפאון. האובססיה הזו חלה גם על צבירה של ניירת אינסופית (אימיילים, מאמרים, כתבות, פרסומים וכו וכו)זה מעסיק אותי ללא הרף, בבית, בעבודה, בנהיגה, בכל מקום. זה מעיק עליי ומפריע לי לחיות כי זה בא על חשבון דברים אחרים כל כך הרבה יותר חשובים. גם לשוחח עם אנשים אני מתקשה כי הראש שלי כל הזמן עסוק בשינון הדברים שצריך לרשום. זה פגע לי בקריירה, בזוגיות ואף בהורות. כל הכדורים שניסיתי לא עזרו (אנפרניל וכו). האם יש מישהו עם בעיה דומה או מישהו שיש לו רעיון בשבילי? אני באמת כבר עייפה ומותשת :(

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניהול כפייתי של רשימות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם הרשימות עוזרות לך?

    ליאור
    19/08/2015

    אם את רושמת מה את רוצה לעשות. האם את עושה זאת? אם כן זה כנראה הדרך שלך להתנהל ואולי יש מקום לייעול. אבל אם זה סתם.כפיתיו. שאת רושמת ולא משיגה בזה כלום אז זו באמת בעיה. אולי בית קשב וריכוז. אולי בעיה נוירולוגית.ואולי בעיה נפשית. לרשום זה טוב ליישם זה חשוב. אני מקווה שהפתרון עבורך יימצא בקרוב. קבלי חיבוק אוהב(((())))

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זה נראה כמו הפרעה כפייתית

    גל
    20/08/2015

    איזה רופא נתן לך.כדורים? אולי זה אבחון לא נכון ובגלל זה הכדורים לא עוזרים. אולי את צריכה איש מקצוע אחר. האם ניסית גם טיפול פסיכולוגי לבעיה? קצת קשה לענות ככה בלי פרטים. תרגישי טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מקוהה שאצליח לעזור לך

    אני
    20/08/2015

    בוקר טוב,
    אני גם רושמת לעצמי כל מיני רשימות.

    כמו לרשום על לוח השנה, וזה לא מספיק אני גם רושמת בפנקס נפרד את אותו הדבר כדי שלא אשכח.

    פעם הייתי רושמת חוויות שעברתי מחוץ לבית, ושיחות שנהלתי בטלפון.

    הדבר נובע מהפרעת קשב וריכוז + אוסידי אצלי.

    מה גם שאני מנסה לשפר את עצמי, מנסה להגיע לשלמות, אם נהלתי לפי דעתי שיחה שלא השביעה את רצוני.

    יש קשר גם לפרפקציוניסטיות.

    אני מאוד קשה עם עצמי.

    כשאני לא רושמת אני פשוט משחזרת את זה בראש שוב ושוב ולא מגיעה לסגירות עם הנושא המסוים.

    בעבר הייתי רושמת כמעט הכל, אך בזמן האחרון אני ממעיטה בזה, הדבר הגביר לי את האוסידי המחשבתי., כלומר עצם העובדה שהמעטתי בכתיבה גורם לי ליותר סבל מחשבתי.

    פעם הייתי שומרת כל מייל או מאמר שמצא חן בעיניי ותכננתי לקרוא אותו שוב כדי לזכור ולשנן.

    את לא לבד :)

    יום מקסים לך ובשורות טובות-אמן!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו