מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שלום עזרה בבקשהדנית19/08/2015
שלום רב
היתי במירפאת שינים לא פרטית ודיברתי עם רופא השינים. שלפתע העוזרת שלו אומרת לי שאני מתה מתה לגמור את הטיפול. הדיבור שלה הרגיז אותי נורא אני מבוגרת אין לי עצבים לדיבור כזה. שאלתי אותה עד איזה שעה היא עובדת היא ענתה כל היום . אז אמרתי לה שבסוף היום היא תמות מעבודה. כדי להחזיר לה באותה שפה שלה. אחר כך הרגשתי לא נעים ניגשתי אליה ואמרתי לה שהיא לא דיברה יפה אז היא ענתה לי שאני לא בסדר שאני קיללתי. עניתי לה שדיברתי באותה השפה שלה. היא ענתה שאני התכוונתי למה שאמרתי והיא לא התכוונה ברצינות כשאמרה לי שאני מתה מתה לצאת כבר מהטיפול. לדעתי שתינו השתמשנו באותה מילה. ביקשתי סליחה ואמרתי לה שנעשה סולחה ושגם היא תתנצל היא סירבה לבכות היא בכתה קצת אבל סירבה לישר קו ולא התנצלה . עניתי לה שהיא לא יודעת למה התכונתי כמו שאני לא יודעת למה היא התכונה . התרגזתי ונעלבתי כי אני התנצלתי כמה פעמים והיא סירבה . אז אמרתי לה את מסרבת להתנצל אז כל מי שמקלל אותי יקבל את הקללות בחזרה. היא ענתה לי שגם מי שמקלל אותה הכל עליו. אחר כך החזרתי לה באותו משפט שהיא החזירה ואז עוד הפעם ענתה לי באותו משפט. שאלה בבקשה האם ההתנהגות שלה נורמלית למה לה מותר לדבר ולהשתמש במילה מתה ולי אסור . מי אשם בוויכוח ולמה היא חושבת שאני התכונתי לזה? בקיצור מי אשם פה
נראה לי שהיא יותר משוגעת ממני
מי פה לא בסדר בבקשה מה דעתך בבקשה?
ומה אני עושה אם היא תטפל בי שוב ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפעמים צריך לשתוק
גל20/08/2015אולי את פירשת את דבריה לא נכון. נו אז מה אם היא אמרה. הרי הרופא קובע את.אורך הטיפול. אולי היא התכוונה שהיא כבר עייפה ומתה ללכת הביתה. או שהיה לה איזה משהו שהיא מחכה לו.לא צריך לעשות ענין מכל דבר. אם.את היית שותקת נבלגן היה נחסך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרה בבקשה
לנטע20/08/2015סליחה לא קיבלתי תשובה ממך גב נטע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזה תשובה את רוצה?
שירי21/08/2015חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזאת אותה אחת שכתבה
שירי25/08/2015לפני כמה זמן את הסיפור עם הלחמניות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבוקר טוב
אני25/08/2015היא לא הייתה צריכה לדבר כמו שדיברה.
אחרי הכל זו מרפאה ואת המטופלת בה, היא לא חברה שלך, והיא לא צריכה לערב מחשבות ואת החיים הפרטיים שלה עם המטופלים.
דבר שני, היית צריכה ל"העביר" את מה שהיא שאמרה, לסיים ולחזור לעיסוקך/הבייתה.
לפעמים החיים באים ללמד אותנו שצריך לדעת לשלוט ברגשות ולא להיות אימפולסיביים.
אם הדבר היה חוזר על עצמו, כלומר כל פעם שאת מגיעה, את מרגישה שהיחס לא הוגן או שהיא אומרת דברים בכדי לפגוע, אז היה מקום להגיש נגדה תלונה.
עוד משהו....אם היא אכן אמרה בהומור כמו שהיא טוענת, אז היא צריכה להבין מדברייך שגם את אמרת בהומור.
יום טוב לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחלי תפסיקי להתערב
שירי27/08/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמסכימה עם שואלת
שירי06/09/2015כל מילה בסלע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

