מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בבקשה שמישהו יתן לי עצה מה לעשותאני20/08/2015
עוד פעם התחלתי לפתח אובססיה כלפי בחור שעובד עימי.
אני בקושי מכירה אותו, וכל מבט שלו אני מפרשת....
בהתחלה הוא היה מעוניין והפגנתי קרירות כלפיו.
זה משתלט עליי.
נמאס לי, ולחשוב שרק לפני כמה חודשים הצלחתי להפטר מאובססיה כלפי מישהו אחר.
אני לא רוצה לעבור שוב את הסבל הזה.
(חרדות, לקום בבקרים עם התקפי פאניקה, רעידות בכל הגוף עד תחושת עלפון וסחרחורת)
בבקשה שמישהו יכוון אותי, איך לצאת מהאובססיה הזאת, כי התחושה נוראית.
זאת לא התאהבות, כי במבט ראשון הוא בכלל לא משך אותי וגם לא במבט שני.
מבפנים אני מרגישה קור וריקנות נוראה - בדידות.
בבבקשה לא רוצה לעבור את זה שוב!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העצה היחידה שאפשר לתת לך
השורד20/08/2015תעשי כל מה שאת יכולה כדי לא להרגיש בודדה בתוכך אם הבחור ההוא מעניין אותך תנסי להתיידד איתו אם לא פשוט תתעלמי ממנו. אם הוא אדם טוב הוא יבין את הרמז.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנמאס לי מעצמי
אני20/08/2015הכל קיצוני אצלי.
התחושות קיצוניות - אני כפייתית.
העניין שהראתי לו שאני מעוניינת והוא שם לב לזה, ומאז מתרחק מימני.
הרגשתי לאחר מכן לא טוב עם עצמי, כשהראתי לו את זה.
מקווה שתבין, לאחר מכן הייתה לי הרגשה שממש רציתי לנקום בו, כן פשוט ככה.
תכננתי כשאני רואה אותו אני לא מדברת איתו יותר. אפילו לא שלום! - זה ממש קיצוני.
עצם העובדה שתכננתי לא לדבר איתו מראה עד כמה הוא מעסיק לי את הראש - זאת אובססיה.
תודה לך על התגובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחלי תלכי לקבל טיפול באובססיות
שירי25/08/2015הפורום כאן לא יעזור לך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לך שירי
אני25/08/2015בוקר טוב,
העלתי את דבריי, כי רציתי לשתף....
את יודעת שיש דברים שקשה לנו לספר לקרובים לנו, בכדי שלא ישפטו אותנו, אז בחרתי להעלות לכאן את אשר הרגשתי באותו היום.
ואת יודעת מה?
זה עזר :)
יום מקסים לך :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחלי בוקר טוב
שירי25/08/2015מבינה את הצורך שלך לכתוב. גם אם זה עוזר זה זמני כי את כל הזמן חוזרת על דברייך. ההצעה שתלכי לטיפול באובססיות היא בגדר המעה חברית שאמואה להטיב עימך ולא לפגוע בך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתיקון כתיב
שירי25/08/2015הצעה. אמורה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחלי מאחלת לך שנה טובה ללא חרדות
שירי06/09/2015ושתמצאי אהבה אמיתית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לך שירי
אני07/09/2015שנה טובה ומוצלחת גם לך :-)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

