מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- משבר גיל 40?ענת12/09/2015
אנו נשואים כשמונה שנים,מזה כמה חודשים בעלי שבדכ חוזר מהעבודה ונשאר בבית כל ערב,החל לצאת בערבים להליכה שעות ממושכות והחל לסגל לעצמו תחביבים נוספים בסופי שבוע כמו דיג עד הבוקר,מיותר לציין שלמחרת הולך לעבודה וחוזר עייף ישן לא מתייחס אליי ולילדים ובערב לאחר שהילדים שוב הולך להליכה או לדוג,הוא טוען שהוא רוצה חופש שנמאס לו לרצות את כולם,לא נראה לי שהוא בוגד הוא הולך עם בגדים די דהויים ופשוטים גם לא מתקלח לפני ממש מתארגן חמש דקות ויוצא,בזמן האחרון זה החמיר הוא מסוגל ללכת לדוג 3 ימים ברציפות עד הבוקר ואז לישון כמעט כל היום למחרת,כשאני מתנגדת לכך שיצא עד שעות כאלו מאוחרות הוא טוען שאני חונקת אותו שנראה לו שהוא רוצה להפרד ושכבר לא נמשך ומרגיש אליי כלום,בעלי בן 36 בחור סגור ומופנם מטבעו,שיתפתי וערבתי את הוריי והוריו בנידון הוא כועס שעשיתי זאת טוען שלא אוהב שמלחיצים אותו ומתערבים לו,הוא נחוש בדעתו להפרד ולי קשה לפרק את הבית כי אני ממש חשה שזה משבר שלו אישי אולי לחצים מהעבודה ופשוט מפיל את זה על המשפחה,כבר מרגישה שהוא אדם אחר מרוכז אך ורק בעצמו ובתחביבים שלו...מה אתם אומרים?אולי משבר גיל 40?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחכה לתגובה
ענת28/09/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתקשורת
שירי30/09/2015את צריכה תקשורת איתו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחכה לתשובה
ענת08/10/2015אשמח לתשובה.......
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחכה לתשובה - תגובה
יאיר לוי10/10/2015
היי ענת,
לפי התיאור שלך נשמע שאת מרגישה שבעלך הולך ומתרחק ממך, מהזוגיות שלכם ומהילדים, ובאופן כללי פחות נוכח כאבא בבית ובחיי המשפחה. לעומת זאת, את לא מעוניינת לוותר על הנוכחות שלו, על הקשר איתו ועל הנישואים שלכם. מדוע הוא מתנהג ככה? אני כמובן לא מכיר את בעלך, אז קשה לי לומר מדוע. האם ניסיתם לשוחח על כך באופן ישיר? נראה לי שחשוב לשתף את בעלך ברגשות שלך. חשוב במיוחד להבהיר את העמדה הרגשית שלך, עד כמה אכפת לך מהקשר שלכם, מהזוגיות ומהבית שהקמתם. כמעט כל זוג נשוי חווה עליות וירידות לאורך השנים, משברים וחוויות לא פשוטות. נשמע שכעת את חווה תקופה משברית שכזו. אני שומע גם שניסית להתמודד עם המצב בכל מיני דרכים, עם שיחות עם בני משפחתו של בעלך וכדומה, אך למרבה הצער, ללא הצלחה. במקרה הזה, אני יכול להציע לך להיעזר בטיפול זוגי יחד עם בעלך. לעיתים נחוץ גורם מקצועי מבחוץ כדי לסייע לנו להתמודד עם דברים שאנו לבדנו מתקשים בהם. במידה ובעלך מסרב לכך, אני ממליץ לך באופן אישי לפנות לטיפול פסיכולוגי-דינמי עבורך, שיכול לעוזר לך לעבור את התקופה הקשה הזו בעזרת תמיכה נפשית ראויה. .
בהצלחה ענת,
יאיר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

