משבר גיל 40?

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • משבר גיל 40?
    ענת
    12/09/2015

    אנו נשואים כשמונה שנים,מזה כמה חודשים בעלי שבדכ חוזר מהעבודה ונשאר בבית כל ערב,החל לצאת בערבים להליכה שעות ממושכות והחל לסגל לעצמו תחביבים נוספים בסופי שבוע כמו דיג עד הבוקר,מיותר לציין שלמחרת הולך לעבודה וחוזר עייף ישן לא מתייחס אליי ולילדים ובערב לאחר שהילדים שוב הולך להליכה או לדוג,הוא טוען שהוא רוצה חופש שנמאס לו לרצות את כולם,לא נראה לי שהוא בוגד הוא הולך עם בגדים די דהויים ופשוטים גם לא מתקלח לפני ממש מתארגן חמש דקות ויוצא,בזמן האחרון זה החמיר הוא מסוגל ללכת לדוג 3 ימים ברציפות עד הבוקר ואז לישון כמעט כל היום למחרת,כשאני מתנגדת לכך שיצא עד שעות כאלו מאוחרות הוא טוען שאני חונקת אותו שנראה לו שהוא רוצה להפרד ושכבר לא נמשך ומרגיש אליי כלום,בעלי בן 36 בחור סגור ומופנם מטבעו,שיתפתי וערבתי את הוריי והוריו בנידון הוא כועס שעשיתי זאת טוען שלא אוהב שמלחיצים אותו ומתערבים לו,הוא נחוש בדעתו להפרד ולי קשה לפרק את הבית כי אני ממש חשה שזה משבר שלו אישי אולי לחצים מהעבודה ופשוט מפיל את זה על המשפחה,כבר מרגישה שהוא אדם אחר מרוכז אך ורק בעצמו ובתחביבים שלו...מה אתם אומרים?אולי משבר גיל 40?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    משבר גיל 40?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחכה לתגובה

    ענת
    28/09/2015

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תקשורת

    שירי
    30/09/2015

    את צריכה תקשורת איתו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחכה לתשובה

    ענת
    08/10/2015

    אשמח לתשובה.......

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחכה לתשובה - תגובה

    יאיר לוי
    10/10/2015


    היי ענת,

    לפי התיאור שלך נשמע שאת מרגישה שבעלך הולך ומתרחק ממך, מהזוגיות שלכם ומהילדים, ובאופן כללי פחות נוכח כאבא בבית ובחיי המשפחה. לעומת זאת, את לא מעוניינת לוותר על הנוכחות שלו, על הקשר איתו ועל הנישואים שלכם. מדוע הוא מתנהג ככה? אני כמובן לא מכיר את בעלך, אז קשה לי לומר מדוע. האם ניסיתם לשוחח על כך באופן ישיר? נראה לי שחשוב לשתף את בעלך ברגשות שלך. חשוב במיוחד להבהיר את העמדה הרגשית שלך, עד כמה אכפת לך מהקשר שלכם, מהזוגיות ומהבית שהקמתם. כמעט כל זוג נשוי חווה עליות וירידות לאורך השנים, משברים וחוויות לא פשוטות. נשמע שכעת את חווה תקופה משברית שכזו. אני שומע גם שניסית להתמודד עם המצב בכל מיני דרכים, עם שיחות עם בני משפחתו של בעלך וכדומה, אך למרבה הצער, ללא הצלחה. במקרה הזה, אני יכול להציע לך להיעזר בטיפול זוגי יחד עם בעלך. לעיתים נחוץ גורם מקצועי מבחוץ כדי לסייע לנו להתמודד עם דברים שאנו לבדנו מתקשים בהם. במידה ובעלך מסרב לכך, אני ממליץ לך באופן אישי לפנות לטיפול פסיכולוגי-דינמי עבורך, שיכול לעוזר לך לעבור את התקופה הקשה הזו בעזרת תמיכה נפשית ראויה. .

    בהצלחה ענת,
    יאיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו