למה אני תמיד רבה עם חברים?

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • למה אני תמיד רבה עם חברים?
    מתוסבכת
    21/09/2015

    ולמה אני תמיד מסיימת קשרים בצורה רעה?
    תמיד, אבל תמיד... ונמאס לי
    אני מרחיקה ממני אנשים כל הזמן
    ואני לא יודעת למה
    מאז שאני מכירה את עצמי אני ככה
    כל כמה שנים/חודשים אני מחליפה את מעגל החברים שלי
    כמעט ולא נשארו לי חברים מפעם, כי כל פעם שנפגעתי ממישהו מהם ניתקתי קשר לצמיתות, ולמרות שהיו פעמים שחזרתי לדבר עם חלק מהם בסוף ניתקנו קשר לתמיד
    עם רוב האנשים שהיו הכי קרובים אליי ניתקתי קשר
    זה כאילו אני מפחדת שיכירו אותי יותר מדי, למרות שבסופו של דבר אנשים מכירים אותי ממש טוב כי אני בחורה מאוד פתוחה אז זה לא בטוח הסיבה
    אולי כי קשה לי להאמין שמישהו יישאר בסביבה למספיק זמן והתרגלתי שבסופו של דבר כל הקשרים שלי נגמרים עם אנשים אז אני כבר על אוטומטית מעיפה אותם מהחיים שלי?
    אוף... עזרה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    למה אני תמיד רבה עם חברים?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה אני תמיד רבה עם חברים? - תגובה

    יאיר לוי
    25/09/2015


    שלום לך,

    את מתארת הרבה קשיים בין אישיים, שככל הנראה מלווים אותך כבר הרבה שנים.
    את מציינת גם כמה דפוסי התנהגות "אוטומטיים" בנוגע ליחסייך עם אחרים (כמו למשל - "אני אוטומטית מעיפה אותם מהחיים שלי").
    נשמע שקשיים אלו גורמים לך למצוקה, וכפי שציינת גם "נמאס לי", כלומר, היית רוצה שדברים ישתנו אצלך בתחום זה, כלומר, שיחסייך עם אחרים יתנהלו בצורה אחרת.
    אני יכול לייעץ לך לפנות לטיפול פסיכולוגי-דינמי, שם ישנה הזדמנות בעזרתו של הפסיכולוג, להסתכל על דפוסי התנהגות שלנו, על המחשבות והרגשות הנלווים אליהם, לבדוק מהיכן הם נובעים, איך אנחנו מרגישים ביחס אליהם, וכן גם לבחון אפשרויות נוספות לתגובה ופעולה.

    בהצלחה,
    יאיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו