הפסיכולג המאכזב

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • הפסיכולג המאכזב
    וואו
    25/09/2015

    סובלת מדכאון ובדידות. חזרתי מטיול מאורגן בוהוצפתי בתחושות בדידות קשות. כתבתי לפסיכולוג ופירטתי את המצוקה והוא כמובן מוכן להציע רק פגישה ואם זו לא אפשרית כי הלוז שלו מלא אז נחכה לפגישה הבאה. כשעניתי שממילא הטיפול אינו עוזר ואולי אין טעם להמשיך ענה כמובן שנדבר על כך בפגישה הבאה. בערב כשכתבתי בציניות שזה נורא יעזור ושאני לא מפסיקה לבכות כתב שהוא נוסע לחופשה ואין לו הרבה להציע בסמסים. שוב הוא מקווה ששיחה בעוד שבוע תסייע למצוקה של היום. עניתי שכנראה גם לפסיכולוגיה אין מה להציע לא רק לפסיכולוג. שוקלת להפסיק את הטיפול . חזרתי לשוקולדים...הם לא נוסעים לחופשה ודוחים כל דבר לפגישה הבאה בתשלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפסיכולג המאכזב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אישה יקרה אל תישברי ברוחך

    ליאור
    25/09/2015

    השוקולדים לא יעזרו הם רק יעצימו את הכאב שלך. כל כך מבינה את הכאב שלך. את ההרגשה הקשה הזו של חוסר אונים. אל תישאבי לשם. אם הטיפול לא עוזר חפשי אלטרנטיבות אחרות. תשקיעי במראה שלך. תפתחי את הכישורים שלך. לכי לסדנה לכישורים חברתיים. תלכי לדימיון מודרך. ואם את מוצפת ריגשית הכי טוב כתבי את הכל על דף. תעשי לך מחברת כזו.היא תמיד תהיה זמינה וללא תשלום.שולחת לך חיבוק גדול ((((((())))))) ותזכרי שצה שקונה חברות זה חיוך. חייכי אפילו שכואב?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפסיכולג המאכזב - תגובה

    יאיר לוי
    26/09/2015


    שלום לך,

    את מתארת מצב שבו הוצפת בתחושות קשות של בדידות ודיכאון, וכשפנית לפסיכולוג לעזרה טלפונית, הוא היה מוכן לשוח על כך רק בפגישה הבאה.
    טיפול פסיכולוגי אכן מתקיים במסגרת של פגישות ושיחות של פנים אל פנים.
    יחד עם זאת, אני מבין את ההרגשה שלך, שבעצם לא קיבלת מענה לתחושות הקשות שלך ותמיכה, דווקא בנקודת זמן שהרגשת שהיית צריכה מענה שכזה.
    למרות אכזבתך מתגובות הפסיכולוג שלך, אני כן הייתי מציע לך לפתוח את זה איתו בשיחה. לספר לו למה התאכזבת, מה ציפית ממנו באותו הרגע, מה את היית רוצה שיקרה בטיפול, למה את זקוקה. אני מאמין ששיחה שכזו יכולה להיות מועילה עבורך.
    כמו בחיים, גם בטיפול - הרבה פעמים כדאי לנו לפתוח ו"לאוורר" את התחושות שלנו, בפרט אלו השליליות והקשות, במקום להישאר איתן בפנים.

    בהצלחה,
    יאיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו