משפחה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • משפחה
    שרון
    27/09/2015

    שלום,
    אנו 4 ילדים כולם בוגרים בעליי משפחות.
    אני ובן זוגי לא מסתדרים עם גיסי ולא אוהבים אותו.אציין שיש מפגש משפחתי אנו מתיחסים אליו ונותנים לו כבוד אך אין שום מפגש יזום מצידנו.
    כל משפחתי כולל הוריי לא מתים עליו אך מזמינים אותם למען אחותי.כמובן שאחותי אינה יודעת את תחושותינו ודעותיינו לגביי בעלה.הוריי ביקשו מכולנו שלא נפגע בה וכל עוד היא מאושרת לא נגיד דבר.
    הבעיה,אני האחות היחידה שאינה יוזמת מפגש משפחתי בביתנו עם אחותי ומשפחתה דבר הגורם עימותיים קשים ביני לבין הוריי משום מעולם לא קיבלו את דעותיי והחלטותיי .כאשר אני יודעת שהם יוצאים לחופשה אז אני מזמינה את שאר אחיי והוריי למפגש אצלנו.
    אני יודעת שלאחותי זה חסר וגם לי אך איני יכולה לשהות במחיצתו בבמחיצת ילדיו שהם שובבים מאוד ואף אחד לא מעיר להם משום שאחותי נפגעת שמעירים לאוצרות שלה.כל המצב הזה גורם למתחים ביני ובן אימי בעיקר כי תמיד יש לה איך לבקר אותי וכמה אני לא צודקת וכו'.מה עושים,איך מתמודדים ?אגב,אני תמיד בעד להגיד את האמת אך אחיי והוריי טוענים שבשביל לשמור על יחסים טובים עם אחותי שאשתוק!!תודה מראש על תשובתכם שרון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    משפחה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משפחה - תגובה

    נטע אדלר
    29/09/2015

    שלום שרון,
    קשרים משפחתיים עשויים להיות מקור לחום, להנאה ולתמיכה אך עלולים גם להסב מורת רוח, כמו בתיאור שלך. את מתארת פלונטר משפחתי שאת מצויה בו ומתלבטת באיזו עמדה לנקוט. אני חושבת שכדאי לחשוב על הרווחים והמחירים שאת משלמת עם כל החלטה ולשאול את עצמך מה *הכי* חשוב לך. כמעט תמיד, בבואנו לקבל החלטות ובפרט בתוך יחסים, ישנן מטרות שונות שמנחות אותנו ולכן כדאי לערוך מדרג ולבחון מהי המטרה הכי חשובה לך ולפיה לנהוג, כי לצערנו, לא נוכל להשיג הכל.
    כמה מטרות שזיהיתי במקרה שתיארת: שמירה על כנות וישירות, שמירה על יחסים משפחתיים טובים לאורך זמן, שמירה על כבודך האישי ורצונותייך ע"י הימנעות מהזמנת גיסך. אולי ישנן עוד מטרות (הקשורות אולי ביחסים המורכבים עם אמך).
    אם המטרה העליונה מבחינתך היא ישירות, וודאי שכדאי לנהל שיחה ישירה עם אחותך. אם שמירה על יחסים משפחתיים טובים או סבירים, *לאורך זמן* היא המטרה החשובה ביותר עבורך, אז אולי הזמנתה מפעם לפעם של משפחתה של אחותך אלייך במחיר של אי נעימות *זמנית* היא המעשה המתאים עבורך. התשובות בידייך (-:

    מועדים לשמחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו