פסיכוזה מסקס

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • פסיכוזה מסקס
    Doctor
    30/09/2015

    לפני כמה חודשים קרה לי משהו מפתיע...

    הייתי עם מישהי במיטה, ובסוף גמרתי לה בתוך הפה, אחרי המעשה היא ישר קמה וירקה את זה לפח והמשיכה כרגיל. ואז הבנתי שאני משוגע.

    אני בחיים לא הייתי יכול לתת לזרע לגעת בפח או במשהו בחדר... וזה מה שמונע ממני להגיע ליחסים אינטימיים, אני אכנס לחרדה.. של זיהום ושהכל מלוכלכך ומגעיל ודפוק ומטריד...

    זה דבר שרודף אותי מגיל 12, מאז שהתחלתי לאונן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פסיכוזה מסקס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פסיכוזה מסקס - תגובה

    נטע אדלר
    30/09/2015

    שלום לך,
    אתה לא משוגע, אלא סובל מחרדה. אולי על רקע חינוך דתי\תרבותי שקיבלת או מסיבות אחרות.
    בין כך ובין כך,
    שווה לגשת לפסיכולוג או פסיכותרפיסט, לאבחן ולטפל.

    בהצלחה ומועדים לשמחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על ההתייחסות

    Doctor
    30/09/2015

    לא נראה לי שזה יעלם מתישהו.... ושאני מנסה לעשות חשיפה זה לא עוזר...
    הייתי בטיפול פסיכולוגי ממושך... והוא אמר לי לא לאונן ולא להתמקד בדברים האלה...

    כשאני לא מאונן ולא עוסק בזה.. אז הכל בסדר.

    אני רואה אבל שאנשים מקיימים יחסי מין.. באים במגע עם זרע.. ומקסימום זורקים לכביסה... אבל אצלי זה גורם לתחושה של פאניקה.... לתחושה של משהו שמלכלך ומאיים והורס... ומקלקל הכל.... :(

    גדלתי בבית ליברלי וחילוני...
    אבל אני כן זוכר שהייתי בן 9 ראיתי סרט פורנו.. ואני זוכר שצפיתי שגבר גומר על האישה בסוף.. ולא הבנתי בכלל אז מה זה זרע.. ופשוט נחרדתי מה הוא עושה לה... ולא הבנתי מה הדבר המגעיל שיוצא ממנו ועוד עליה.. יכול להיות מזה זה התפתח?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על ההתייחסות - תגובה

    נטע אדלר
    01/10/2015

    יכול להיות שהסרט היווה טריגר, אבל עם הזמן פיתחת הפרעת חרדה סביב הנושא. כפי שאתה שם לב, כשמדובר בהפרעות חרדה או בOCD (הפרעה טורדנית-כפייתית), ההבנה את הטריגר כשלעצמה אינה מספיקה. היא יכולה לעזור לנו לפתח חמלה והבנה לעצמנו ולבעיותינו וזה חשוב, אבל לא די בזה.
    אתה נוהג בדרך של הימנעות. בוודאי שאם אתה נמנע מפעולות שמעוררות בך חרדה - לא תחוש חרדה. השאלה היא מהם המחירים שאתה משלם. נשמע שהבעיה מציקה לך בתוך יחסים אינטימיים ומהם, אני מעריכה שלא היית רוצה להימנע.
    אני מאוד לא ממליצה לעשות "חשיפה" באופן עצמאי, מפני שחשיפות באופן אקראי, אינן יעילות ואפילו להפך. רק במסגרת טיפול אצל מטפל בעל ידע וניסיון בטיפול בהפרעות חרדה.

    חג שמח,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שוב תודה

    Doctor
    01/10/2015

    מה דעתך על טיפול סכמה תרפיה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שוב תודה - תגובה

    נטע אדלר
    01/10/2015

    ההתרשמות שלי מסכמה-תרפיה היא חיובית, מפני שהוא טיפול אינטגרטיבי, יצירתי וגמיש, מאפשר עבודת עומק על מגוון של מאפיינים אישיותיים וגם עבודה ממוקדת על הסימפטומים.
    רעיון טוב, במיוחד אם החרדה שהזכרת, היא חלק מקשיים נוספים שאתה מתמודד עימם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי נטע

    Doctor
    01/10/2015

    אכן מצאתי אותו מתאים מאוד.
    איך זה שאנשים מתעסקים עם זרע וכל מיני נוזלים של סקס וממשיכים כרגיל או מקסימום מתייחסים אל זה כלכלוך רגיל ומנקים עם מגבון או מכבסים בכביסה (אני גם רוצה !)

    אני בחודש האחרון ממש לא יוצא מהחדר, זה לפחות שומר עליי ואני לא פוגע בעצמי או עושה שטויות ומבזבז כסף...

    הפסיכולוג הישן שלי אמר לי שאני מכור להרס ואני מפחד מהצלחה ובגלל זה אני מייצר לעצמי את כל הזמן... במקום להתעסק בדברים בונים אני מייצר לעצמי כל מיני דפיקויות...

    דיברתי עם המכון של השיטה שיש להם הרבה מטפלים... וזה הפחיד אותי... מה אם אני אכנס בלופים על כל הדברים האלה וזה רק יעשה אותי יותר מסכן ודפוק, במקום להתעסק בדברים מצמיחים... דבר שני... אני מת מפחד מההורים שלי... אבל אני אצטרך מהם עזרה כלכלית... אבל זה יגרום לי להרבה חרדה וזעם להיות קשור אליהם במשהו... ועוד דבר נוסף, אני מפחד לבזבז את הכסף שלי שוב על משהו סתמי... נמאס לי לבזבז כסף. אני מפחד לעבוד, אני מפחד לצאת לחיים, אני מפחד להיות ברשות עצמי, אני מפחד לחיות, מפחד מפחד מפחד....

    תודה שקראת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי נטע - תגובה

    נטע אדלר
    02/10/2015

    הרבה פחדים, התלבטויות וספקות וצעד אמיץ ומשמעותי אחד: לגשת לטיפול. כל הכבוד!
    אני חושבת שהאינטואיציה הפנימית שלך הובילה אותך למקום מקצועי שיוכל לסייע לך. צעד אחר צעד, להתמודד עם הפחדים ולממש את החיים והצעד הראשון: לא להישמע לפחדים - לקבוע עם מטפל, להגיע בזמן ולהתחיל בטיפול.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיואש

    Doctor
    02/10/2015

    חשבתי שאני יכול לסמוך על ההורים שלי שיעזרו לי, אבל לא.
    אני לצערי הולך לאשפז את עצמי בבית חולים כי אין לי איפה לגור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן כמה אתה?

    ליאור
    03/10/2015

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • 27

    Doctor
    03/10/2015

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיואש - תגובה

    נטע אדלר
    03/10/2015

    אם ההורים אינם מוכנים לעזור במימון לטיפול, אני מציעה שתפנה למרפאה לברה"נ, שם עובדים פסיכולוגים לצד עוסי"ם ותבקש לעשות הערכה. אם הצוות יתרשם שכדאי להציע לך מענה טיפולי-שיקומי מחוץ למרפאה, הוא יעזור בכך ויפנה אותך באופן מסודר. אל תאמר נואש. הצעד הראשון הוא לפנות לעזרה ולא להישאר במרחב הוירטואלי, המוגבל של הפורום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו