מה בסדר?

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • מה בסדר?
    מישהי
    30/09/2015

    שלום רב,

    אני בת 35 עובדת עצמאית.
    העניין הוא, קבעתי שבוע שעבר עם לקוחה שאבוא לעבוד אצלה השבוע.

    מתחילת השבוע קיבלתי שפעת.

    סימסתי לגברת שלא אוכל להגיע מכיוון שאני עם שפעת.
    מה גם, שבסוף הסמס כתבתי "סליחה".

    אני בדילמה עם המילה הזו;
    1. נכון שזה רציונלי לבקש סליחה על שביטלתי פגישה.
    2. לא נכון לבקש סליחה, מכיוון שאני למעשה חולה בשפעת, נראה שאני מתנצלת על עצם העובדה שאני חולה.

    השאלה שלי; האם זה בסדר לבקש סליחה על ביטול פגישה כשלמעשה הסיבה היא מחלה ולא "דפיקת ברז" בלי סיבה?!

    אני בכלל לא שלמה עם זה.

    אשמח לתגובות.

    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה בסדר?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה בסדר? - תגובה

    נטע אדלר
    30/09/2015

    שלום ליר,
    אומנם אני משערת שהלקוחה שלך הבינה שאינך מתנצלת על מחלתך, אלא על אי יכולתך להגיע ומתוך נימוס. אולם לאחר הקריאה את הודעתך, תהיתי מדוע העניין מטריד אותך כל כך. עלתה בי מחשבה (- ואנא קחי את דבריי באופן מוגבל, מפני שאיני מכירה אותך מעבר לתכתובת הקצרצרה הזו בינינו ולכן המחשבה היא בגדר השערה בלבד -) שאולי האירוע הזה נגע בנפשך במקום רגיש, אולי של יחסי כח. שמתי לב כי בתחילת ההודעה, כשתיארת את היחסים ביניכן, כינית את האישה: "לקוחה" וכשתיארת את הSMS: "גברת". אולי הרגשת שהוספת המילה סליחה מקטינה אותך באופן מסוים מולה?
    אם דבריי נוגעים בך, אולי שווה לך לברר עם עצמך איזה כפתור רגשי-פנימי, הופעל, לאחר שליחת הSMS, כלומר, האם ההרגשה הזכירה לך משהו שקשור ביחסים אחרים בחייך. אני חושבת, שאם תזכירי לעצמך שהיחסים עם אותה לקוחה, הם לא יחסים אחרים\משמעותיים בחייך ומוגבלים ליחסי לקוחה - עצמאית-נותנת שירות, בלבד, יוקל לך.

    מועדים לשמחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את אדירה

    מישהי
    01/10/2015

    בוקר טוב,
    נגעת בדיוק במקום רגיש.
    עניין השליטה מאוד חשוב לי, הכוונה לא לשלוט על אחר, אלא לא להגיע למצב שאדם אחר ישלוט או ינסה לשלוט עליי.

    הנושא כל כך רגיש לי שלפעמים אני מתנהגת בכוחניות, שאיני שלמה עם אופן השימוש בו כלפי אנשים או בכלל.

    הנושא יותר מורכב מכפי שאני מתארת אותו.

    בעברי הרחוק הייתי מאוד טובה ומושפעת מאנשים עד כדי ניצול מצידם.
    בעבודות הייתי עושה עבודות שלא היו מתפקידי לעשות, ואנשים פירשו זאת כחולשה או כטוב לב ( שיכול להיות שזו הסיבה שהייתי עושה זאת, להצטייר כטובת לב)
    שורה תחתונה- הייתי "פרייארית"!

    כיום אני במצב שאיש אינו יכול לנצל אותי, משום שעבדתי על נושא זה, וזה לא היה קל בכלל.
    יש לי עוד מה ללמוד, כי העניין שזה הוקצן לכיוון האחר.

    אני מנסה לאזן את עצמי, את בטח יודעת - זה לא קל.

    תודה
    ויום נהדר :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את אדירה - תגובה

    נטע אדלר
    01/10/2015

    את עושה עם עצמך עבודה משמעותית ולכן -
    את האדירה (-:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו