מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- קנאהש02/10/2015
שלום רב,
אני בת 26 ואני מקנאה כבר שנים במישהי שלמדה איתי בתיכון. אמנם אני לא פוגשת אותה אבל כמה זמן מציצה עליה בפייסבוק. אני מקנאה בזה שהיא יפה יותר ממני. תמיד מאז שהייתי קטנה תפסתי את עצמי כיפה ואז כשפגשתי אותה הרגשתי שעולמי חרב עליי. מאז אני לא מפסיקה להיזכר בה, להיות אובססיבית לגביה, לרצות שיקרה לה רע. מבקשת את עצתכם..הקנאה אוכלת אותי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קנאה - תגובה
נטע אדלר02/10/2015שלום ש,
קנאה היא רגש טבעי, אנושי, קנאה יכולה להיות אפילו גורם מגדל: "קנאת סופרים - תרבה חכמה". אלא שלפעמים קנאה גדלה לממדים לא רצויים, שיכולים להיות מזיקים ואפילו הרסניים. הקנאה שאת מדברת עליה, היא קנאה שיש בה חמדנות ומונעת ממחשבות קיצוניות: אם יש יפה ממני - עולמי חרב עלי.
כדי ליצור שינוי בחייך, כדאי לך לחשוב איך את יכולה להפסיק "להאכיל" את הקנאה, למשל ע"י הפסקת החיטוט בפייסבוק, ש"משמין" אותה. במקביל - בפן הרגשי, נראה לי שאל הבחורה המסויימת מתנקזים רגשות והתייחסויות שמקורן בעצמך ושההתעסקות באותה הבחורה מספרת על קושי רגשי שלך לקבל את עצמך כפי שהנך (לפעמים זו עבודה קשה!). אני יכולה להציע לך לפנות לטיפול פסיכולוגי משום שאני מאמינה שטיפול יוכל לעזור לך בכל ההיבטים: המחשבתי, ההתנהגותי והרגשי.
מועדים לשמחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה נטע
ש09/10/2015תודה על תגובתך. לצערי הייתי כבר אצל לא מעט פסיכולוגים ומטפלים שלא הצליחו לעזור לי. הבעיה שהיא נראית לי מושלמת, גם חיצונית וגם פנימית. היא חברותית, נראה שגם שנונה-עונה מהר ולי לוקח שעות לחשוב על תשובה. תמיד אמרו לי שאין בן אדם מושלם ושתמיד יהיה משהו שלא נאהב בעצמנו. אבל אני לא מוצאת בה שום פגם!!! אני שואלת למה דווקא היא ולא אני? מה היא עשתה שמגיע לה הטוב הזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת מבזבזת זמן יקר
ליאור10/10/2015שאת צעירה ובריאה ויכולה לכבוש את העולם. מה שיש לה זה לא בשליטתך. תתרכזי בך. תבני את עצמך ותראי שאפילו את יכולה להיות יותר טובה ממנה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ליאור על תשומת הלב והעצה החכמה
ש15/10/2015זה כ''כ נכון מה שאמרת! באמת אתחיל ליישם את מה שאת אומרת.
יום מקסים!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקווה שתיישמי את הדברים
ליאור06/11/2015ולא תחיי בצער ובקנאה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלליאור יש תמיד עצות חכמות
שירי06/11/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה נטע - תגובה
נטע אדלר14/10/2015אני שומעת את המוטרדות שלך מאותה הבחורה ומההשוואה שלך אליה ואפילו יכולה להבין ללבך. מרחוק, "הדשא של השכן (באמת נראה) ירוק יותר". אלא שהשאלות: "למה דווקא היא ולא אני", הן אינן מקדמות אותך בשום דרך. להפך. הן מעמיקות את ההתבוססות בקנאה. אני חושבת שהטיפול יצטרך לעזור לך להגיע לקבלה עמוקה של החיים כפי שהם ולהציע כלים להתמודדות עם המחשבות הבלתי מרפות. את יכולה לנסות שיטת טיפול אחרת, (אם התנסית בטיפול דינמי, נסי טיפול קוגניטיבי ולהפך) או מטפל אחר, אך אני מציעה לא לוותר על טיפול, מפני שאני מתרשמת שיקשה עלייך לחלץ את עצמך ממעגל הקנאה ללא עזרה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה נטע על העזרה! יום מקסים
ש15/10/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

