מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בכירעות03/10/2015
אני נמצאת במקום בו אני צריכה להראות "בגרות". אני חושבת שאני בוגרת, עמדתי בהרבה סיטואציות לא קלות, בכבוד ובהצלחה. אני אחראית ורצינית, אולם אני רגישה והדמעות עולות לי מהר מידי, תחושת החנק בגרון... ומתוך שכך אני נתפסת כ"לא בוגרת"
איך אני יכולה לעצור את הדמעות, למנוע את יציאתן ? איך אני יכולה לגרום להם לחשוב שלמרות שאני רגישה, זה לא אומר שאינני בוגרת ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בכי - תגובה
נטע אדלר03/10/2015שלום רעות,
אני לא בטוחה שיש מנגנון שיכול לעזור למנוע דמעות. את רגישה ואולי גם רגשנית והדמעות הן לא הוכחה לחוסר בגרות או רצינות. אני מאמינה שמי שמכיר אותך מקרוב, מסוגל לראות את כל הצדדים שלך ומי שלא - אני מקווה שעם הזמן, יתוודע לעוד חלקים שבך ויעריך ויחבב אותך בזכות כל החלקים שבך ולא בזכות ניסיון להכנעה של חלקים אותנטיים ויפים, כמו הרגישות שלך.
מועדים לשמחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבכי
שירי04/10/2015החברה של היום חברת השפע היא חברה מנוכרת. היא חברה שסוגדת לבעלי הון ולאנשים מקושרים משמע אנשים חזקים. בכי נחשב לחולשה וחוסר אונים של ילד. תנסי לדמיין מישהי אחרת בחברה שלך שבוכה כמוך ותראי איך איך היא נתפסת בעינייך. מאחלת לך בעיקר דמעות של שמחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך...
רעות04/10/2015תודה על התגובה מחממת הלב והנכונה שלך.
העניין הוא שאני כרגע במבחן מקצועי ולא ברמה האישית, הם חושבים שאני ילדותית בגלל הנטייה לבכי ואני חושבת שזה ממש לא נכון מתוך זה שאני יודעת מי אני... איך בתקופה קצרה אוכל "להוכיח" להם שאני כן בוגרת ואחראית למרות זאת... ???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך... - תגובה
נטע אדלר14/10/2015כיוון שאני לא יודעת פרטים על מי אלו "הם" ובאיזו מסגרת את נבחנת, התשובה שלי תהיה כללית. אני חושבת שבגרות באה לידי ביטוי במעשים ובהבעה עצמית. אני מציעה לשוחח עם אלו הממונים עליך, לברר מהן הציפיות ממך ולהראות רצינות: להגיע בזמן, לעמוד במחויבויות, למלא אחר ההוראות באופן רציני ומעמיק וכאשר נתקלת בקושי, ליזום שיחה עם הממונים. אם הבכי קשור בקושי, נסי לבטא זאת במילים בפני הממונים ולנסות להגיע עמם לפתרונות תוך כדי דיון ענייני. במקביל - כיוון שנשמע שבתקופה הקרובה את מתמודדת עם מתחים סביב היותך נבחנת, אני מציעה להרבות באוורור רגשות, בשיחות עם חברים או עם משפחה. כל מי שאיתו את מרגישה נח לבטא את רגשותייך ודמעותייך בחופשיות ולקבל תמיכה רבה, באופן כזה שתחושי מוחזקת, כך שתוכלי לגייס את הצד הענייני שלך למקום בו את נדרשת לו.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

