בכי

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בכי
    רעות
    03/10/2015

    אני נמצאת במקום בו אני צריכה להראות "בגרות". אני חושבת שאני בוגרת, עמדתי בהרבה סיטואציות לא קלות, בכבוד ובהצלחה. אני אחראית ורצינית, אולם אני רגישה והדמעות עולות לי מהר מידי, תחושת החנק בגרון... ומתוך שכך אני נתפסת כ"לא בוגרת"
    איך אני יכולה לעצור את הדמעות, למנוע את יציאתן ? איך אני יכולה לגרום להם לחשוב שלמרות שאני רגישה, זה לא אומר שאינני בוגרת ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בכי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בכי - תגובה

    נטע אדלר
    03/10/2015

    שלום רעות,
    אני לא בטוחה שיש מנגנון שיכול לעזור למנוע דמעות. את רגישה ואולי גם רגשנית והדמעות הן לא הוכחה לחוסר בגרות או רצינות. אני מאמינה שמי שמכיר אותך מקרוב, מסוגל לראות את כל הצדדים שלך ומי שלא - אני מקווה שעם הזמן, יתוודע לעוד חלקים שבך ויעריך ויחבב אותך בזכות כל החלקים שבך ולא בזכות ניסיון להכנעה של חלקים אותנטיים ויפים, כמו הרגישות שלך.

    מועדים לשמחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בכי

    שירי
    04/10/2015

    החברה של היום חברת השפע היא חברה מנוכרת. היא חברה שסוגדת לבעלי הון ולאנשים מקושרים משמע אנשים חזקים. בכי נחשב לחולשה וחוסר אונים של ילד. תנסי לדמיין מישהי אחרת בחברה שלך שבוכה כמוך ותראי איך איך היא נתפסת בעינייך. מאחלת לך בעיקר דמעות של שמחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך...

    רעות
    04/10/2015

    תודה על התגובה מחממת הלב והנכונה שלך.
    העניין הוא שאני כרגע במבחן מקצועי ולא ברמה האישית, הם חושבים שאני ילדותית בגלל הנטייה לבכי ואני חושבת שזה ממש לא נכון מתוך זה שאני יודעת מי אני... איך בתקופה קצרה אוכל "להוכיח" להם שאני כן בוגרת ואחראית למרות זאת... ???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך... - תגובה

    נטע אדלר
    14/10/2015

    כיוון שאני לא יודעת פרטים על מי אלו "הם" ובאיזו מסגרת את נבחנת, התשובה שלי תהיה כללית. אני חושבת שבגרות באה לידי ביטוי במעשים ובהבעה עצמית. אני מציעה לשוחח עם אלו הממונים עליך, לברר מהן הציפיות ממך ולהראות רצינות: להגיע בזמן, לעמוד במחויבויות, למלא אחר ההוראות באופן רציני ומעמיק וכאשר נתקלת בקושי, ליזום שיחה עם הממונים. אם הבכי קשור בקושי, נסי לבטא זאת במילים בפני הממונים ולנסות להגיע עמם לפתרונות תוך כדי דיון ענייני. במקביל - כיוון שנשמע שבתקופה הקרובה את מתמודדת עם מתחים סביב היותך נבחנת, אני מציעה להרבות באוורור רגשות, בשיחות עם חברים או עם משפחה. כל מי שאיתו את מרגישה נח לבטא את רגשותייך ודמעותייך בחופשיות ולקבל תמיכה רבה, באופן כזה שתחושי מוחזקת, כך שתוכלי לגייס את הצד הענייני שלך למקום בו את נדרשת לו.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו