מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- קלסטרופוביהדנית13/10/2015
שלום, מילדות אני סובלת מקלסטרופוביה. נסיתי לטפל בכל דרך אפשרית, הלכתי לפגישות עם פסיכולוגית לא עזר, עשיתי היפנוזה, רפקסולוגיה, פרחי בך, תרופה הומופטי ושום דבר לא עזר. אני לא מעונינת ללכת לטיפול פסיכאטרי ולקבל כדורים, אני קראתי כמה זה ממכר וכמה יש שם תופעות לוואי. רציתי לדעת אם יש עוד משהו שיכול לעזור לי באופן טבעי כדי לפתור את הבעיה שלי. אני רוצה להתגבר על הבעיה שלי, תודה על העזרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהמשך להודעה
דנית13/10/2015בהמשך להודעה הקודמת שלי, רציתי גם לציין שאני בן אדם לחוץ ובנוסף בזמן האחרון יש לי בעיה שאני רוצה לדעת הכל ואם אני לא שומעת או רואה ואין לי מענה , אני נכנסת למערבולת חושים, מה דיברו, מה היה , מה קרה, והמוח טוחן את עצמו וזה במידה ואין תשובה ולא תהיה לעולם. איך ניתן להתגבר על זה אני מרגישה שזה משבש לי את החיים, ואני בן אדם מאוד שמח ואני מסתירה רק את הבעיה הזאת מאנשים, אני יודעת שזה לא רציונלי ההבעיה שלי אני מאוד רוצה להיות בן אדם נורמטבי שכל הבעיות הנפשיות שלי יעלמו, אשמח לדעת איך קוראים לבעיה ואיך אני יכולה להפטר ממנה, אני אציין שאני לא מעוננית בכדורים
תודה על המענה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקלסטרופוביה - תגובה
נטע אדלר16/10/2015שלום דנית,
נשמע שאת סובלת מאוד הן מהקלסטרופוביה והן מהקושי לשאת חוסר בהירות וספקות. הטיפול הפסיכולוגי שאני ממליצה שתפני אליו, הוא טיפול קוגניטיבי-התנהגותי שייתן לך הדרכה וליווי צמודים בהתמודדות עם החרדה. את מבקשת להיפטר מהבעיה - כלומר מלחוש חרדה וזה מובן, מי היה רוצה לסבול? ואומנם לחוש חרדה זהו סבל. אלא שבאופן פרדוקסלי, דווקא הניסיונות להימנע מלחוש חרדה, הם אלו שמשמרים אותה ואף מעצימים אותה. לא פשוט להבין ולהפנים זאת ולכן אני מציעה שתיגשי למטפל בעל ניסיון וידע בטיפול בהפרעות חרדה ותקבלי ממנו הסבר מעמיק ותוצע לך על ידו תוכנית טיפולית מתאימה לבעיות שאת מתמודדת איתן.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

