מבולבלת מאוד

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • מבולבלת מאוד
    מישהי
    13/10/2015

    שלום
    בימים האחרונים כולנו חיים את המציאות הקשה
    בשל הפיגועים והמצב הבטחוני הלחץ הסטרס
    לי קורה משהו לא מובן סליחה מראש מכל אלה שלא יבינו
    כאמא ל3 חיילים אני לא ישנה אני בחרדות
    כשיש פיגוע ליבי יוצא אל הפצועים ההרוגים ומשפחותיהם
    אבל מנגד כשמראים את התמונה שמרביצים למחבל או יורים בו
    ויש אפילו תמונות שמראות את הלחץ והפחד של אותו מחבל
    אני ממש מרחמת עליהם
    זה מה שאני אמורה להרגיש??? יש עוד אנשים שמרגישים ככה??
    חלק אומרים שזה בגלל טוב ליבי
    אני לא מבינה
    עזרתכם להביןן
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מבולבלת מאוד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבולבלת מאוד - תגובה

    נטע אדלר
    16/10/2015

    שלום לך,
    אני חושבת שהתגובות שאת מתארת, הן תגובות נורמליות למציאות לא נורמלית. קשה לתפוס איך נערים וילדים יוצאים למסעות רצח. כאשר את רואה את תמונותיהם של המחבלים הפצועים, הרגשות האנושיים שלך פועלים ולמעשה מה שאת מגיבה אליו באותו הרגע, באופן מיידי, הוא למראה אנשים פצועים או מפוחדים. החלק ההגיוני שבך, שיודע כי מדובר במחבלים-רוצחים, הוא ודאי קיים, אך קשה לך להכיל בו זמנית, את המורכבות האיומה הזו. אני בטוחה שאת לא היחידה שמתעוררים בה רגשות אנושיים כאלו. אני מציעה לא לכעוס על עצמך בשל כך, אין נכון ולא נכון, כשמדובר ברגשות וכיוון שאת לא בתפקיד בטחוני, לא נדרש ממך לשתק את החלק הרגשי ולהפגין קור רוח ואת יכולה לשוחח אודות רגשותייך ולעבד את המורכבות בתוך עצמך. להזכיר לעצמך גם את קול ההיגיון ואת מה שבמציאות, הוביל לתמונה בה את צופה.

    בתקווה לרגיעה בקרוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו