מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- מבולבלת מאודמישהי13/10/2015
שלום
בימים האחרונים כולנו חיים את המציאות הקשה
בשל הפיגועים והמצב הבטחוני הלחץ הסטרס
לי קורה משהו לא מובן סליחה מראש מכל אלה שלא יבינו
כאמא ל3 חיילים אני לא ישנה אני בחרדות
כשיש פיגוע ליבי יוצא אל הפצועים ההרוגים ומשפחותיהם
אבל מנגד כשמראים את התמונה שמרביצים למחבל או יורים בו
ויש אפילו תמונות שמראות את הלחץ והפחד של אותו מחבל
אני ממש מרחמת עליהם
זה מה שאני אמורה להרגיש??? יש עוד אנשים שמרגישים ככה??
חלק אומרים שזה בגלל טוב ליבי
אני לא מבינה
עזרתכם להביןן
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מבולבלת מאוד - תגובה
נטע אדלר16/10/2015שלום לך,
אני חושבת שהתגובות שאת מתארת, הן תגובות נורמליות למציאות לא נורמלית. קשה לתפוס איך נערים וילדים יוצאים למסעות רצח. כאשר את רואה את תמונותיהם של המחבלים הפצועים, הרגשות האנושיים שלך פועלים ולמעשה מה שאת מגיבה אליו באותו הרגע, באופן מיידי, הוא למראה אנשים פצועים או מפוחדים. החלק ההגיוני שבך, שיודע כי מדובר במחבלים-רוצחים, הוא ודאי קיים, אך קשה לך להכיל בו זמנית, את המורכבות האיומה הזו. אני בטוחה שאת לא היחידה שמתעוררים בה רגשות אנושיים כאלו. אני מציעה לא לכעוס על עצמך בשל כך, אין נכון ולא נכון, כשמדובר ברגשות וכיוון שאת לא בתפקיד בטחוני, לא נדרש ממך לשתק את החלק הרגשי ולהפגין קור רוח ואת יכולה לשוחח אודות רגשותייך ולעבד את המורכבות בתוך עצמך. להזכיר לעצמך גם את קול ההיגיון ואת מה שבמציאות, הוביל לתמונה בה את צופה.
בתקווה לרגיעה בקרוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

