קשרי אם בת

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • קשרי אם בת
    מלי
    23/10/2015

    שלום רב.
    ביתי בת 27 אקדמאית. עוסקת בתחום שהוא מעט מתחת להשכלתה וגובל בבדידות. במשך שנה לא יצאה לדייטים. בשיחה עימה הצעתי שתשאף לעבודה ההולמת את כישוריה וכן שתפנה לאתרי היכרויות. היא מאוד נפגעה ממני ובמקביל אני חשתי מועקה גדולה שהובילה לבכי מצידי על כך שפגעתי בה וחדרתי לפרטיותה. שאלתי היא : האם בתור אם עלי להביט מהצד ולא להציע רק במידה ופונים אלי או שנכון להביע ואולי " לנער " מעט.
    אני חשה תסכול עצום.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קשרי אם בת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשרי אם בת - תגובה

    יאיר לוי
    24/10/2015


    היי מלי,

    אני שומע את הדאגה הרבה שלך לבתך. כתבת אף ש"אני חושה תסכול עצום". אין לי ספק כי את רוצה בטובתה של בתך. נכון, זה באמת מתסכל לראות את הילדים שלנו מתנהלים בצורה שאנו חושבים שאינה הולמת אותם ולא מיטיבה איתם. יחד עם זאת, לדאגה יכולים להיות פנים רבות.
    בתך היא כבר בת 27, אישה בוגרת ועצמאית לכל דבר ועניין. נראה שהיא בוחרת לנהל את חיייה כפי שהיא בוחרת. עם כל הקושי שבדבר, חשוב לשים לב שמה שאת חושבת ומרגישה בנוגע למצבה זה דבר אחד, ומה שהיא חושבת ומרגישה לגבי מצבה זה דבר אחר, נפרד. התחושות שלך ושלה -הן שונות.
    לפחות ממה שכתבת, אני לא יודע אם היא אפילו מרגישה מצוקה סביב זה, או שהיא סובלת מכך שהיא לא יוצאת לדייטים וכו', יתכן שאפילו זה לא מפריע לה, אינני יודע. אני כן יודע שאותך זה מטריד.
    נשמע שלאחר השיחה שניהלתן, היא כבר יודעת מה עמדתך. היא שמעה אותך, ואת - אותה. מכיוון שאת אמא שלה ואת דואגת לה ורוצה שיהיה לה טוב, נראה לי שיהיה יותר נכון לתת לה את ההרגשה הנינוחה והבטוחה, כדי שהיא תדע שהיא תוכל בעתיד לשתף אותך או להתייעץ איתך בדברים החשובים לה, ולמצוא אצלך אוזן קשבת ומכילה.

    בהצלחה,
    יאיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דאגה לבת

    שירי
    24/10/2015

    יש פעמים שילד מרגיש מאוכזב מעצמו ועוד יותר מרגיד צער כאדר הוא מרגיש שאכזב את הוריו. במקרה כזה הוא לא ירצה לדתף פעולה עם ההורה. ובאופן כללי אנשים לא אוהבים שמעירים להם אפילו אם זה לטובתם. אם היחסים ביניכם טובים תנסי לאט לאט להגיע אליה ולנבהיר לה שאת אוהבת אותה בכל מצב ןגאה בה כי היא הבת שלך ואת תמיד תהיי שם בשביל לתמוך ולעזור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סורי על טעויות ההקלדה

    שירי
    24/10/2015

    אני מקווה שהובנתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו