ביצוע שיחות טלפוניות בחברת אנשים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ביצוע שיחות טלפוניות בחברת אנשים
    ארי
    01/11/2015

    אני מועסק כסוכן מכירות עד לאחרונה עבדתי מבהבית כעת מהמשרד ויש לי חסם להוציא שיחות מה עשים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ביצוע שיחות טלפוניות בחברת אנשים - תגובה

    יאיר לוי
    04/11/2015


    היי ארי,

    תארת את הבעיה שאתה מתמודד איתה בצורה מאד ממצה. אינני מכיר אותך ולכן לצערי איני יכול להגיד לך "מה עושים" לגבי הבעיה שלך, אבל אשמח אם תוכל להרחיב מעט יותר לגבי הסיטואציה.
    כשקראתי את מה שכתבת, עלו אצלי כמה שאלות, הנה חלק מהן: בן כמה אתה? איך הגעת להיות סוכן מכירות? עבדת פעם בעבודות אחרות? אתה אוהב את העבודה שלך? איך זה היה בשבילך לעבוד מהבית? מה זה החסם הזה שאתה מדבר עליו? האם גם בבית אתה לא מתקשר לאנשים בטלפון בחברת אנשים אחרים?
    ראה זאת כהזמנה פתוחה להמשך...

    יאיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנסה לפרט יותר בנושה שיחות טלפוניות

    ארי
    04/11/2015

    אני עסקתי בעבר בנושא של גיוס כספים תחום שהינו קרוב מאוד לנושא המכירות
    שיחות סטנדרטיות ורגילות אני מקיים בחברת אנשים מכיוון שאני חש בטוח בעצמי ובדרכי הבעיה מתחילה כאשר איני בטוח בעצמי הן מבחינת המנהל שיעמוד מהצד השני.(תחום השיוק אליו גוייסתי הינו בתחום החברות) הן בבחינת מהלך שיחת המכירה התמודדות אם תגובות של לקוחות פונטנצייאלים וכד'
    תודה רבה על המענה
    הדבר ראוי להערכה רבה

    ארי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנסה לפרט יותר בנוש שיחות טלפוניות - תגובה

    יאיר לוי
    08/11/2015


    היי ארי,

    לפי התיאור שלך, נשמע לי באמת שיש משהו חדש בעבודה החדשה שלך, וזה לקיים שיחות אולי עם דרג בכיר יותר, מלבד ההתמודדויות המקצועיות שיש בניהול שיחות מכירה.אמנם עסקת בעבר בתחיום גיוס הכספים, שהוא דומה, אך הדברים (כפי שאתה נוכח לדעת) אינם זהים לגמרי.
    מזוית הראייה שלי, אני יכול לחשוב על שתי דרכי התמודדות עיקריות:
    1. ללכת לסדנת מכירה. יש הרבה אנשים מקצועיים בתחום, ושווה ללמוד מהם. יתכן ועשית זאת בעבר, אך כעת חיפוש הסדנא שלך צריך להיות יותר ממוקד, כך שיענה בדיוק על הצורך שלך במשרה הנוכחית.
    2. לפנות לטיפול פסיכולוגי-התנהגותי. זהו טיפול ממוקד מאד ומכוון מטרה. אתה יכול להגדיר לעצמך את המטרה יחד עם המטפל/ת, ולצאת לדרך.

    בהצלחה,
    יאיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו