מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- תחושה של ריקנות והחמצהליאור06/11/2015
תחושה של נגמר. תחושה איומה. תחושה של נזק. של התרחקות. של חרטה. של איבוד זמן. של דייייייייייייייי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחושה של למה לי זה קרה??? למההההה?
ליאור09/11/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתחושה של למה לי זה קרה??? למההההה? - תגובה
נטע אדלר12/11/2015שלום ליאור,
אגיב כאן גם בהקשר להודעה הקודמת שלך, בה דייקת אותי לגבי תחושותייך: פחות קנאה ויותר תסכול. וכאן: ריקנות, החמצה, חרטה, אובדן... אני שומעת את המצוקה שאת מצויה בה. יש לי תחושה שכדי שתוכלי להתמודד עם עוצמת האיום, את זקוקה למישהו שיוכל לראות אותך ולהשיב לך את הטוב ואת החיוניות שבך (שמאוד בולטים בתמיכה שלך באחרים בפורום) אל עצמך וכדי שלא תרגישי בודדה אל מול התחושות האיומות. האם את מהרהרת באפשרות להסתייע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני גדולה בלתמוך באחרים
ליאור13/11/2015אני רואה אותם מתוך כל אותם מקומות קשים שעברתי בחיים. אך עזרה לעצמי יש חיה כזו????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני גדולה בלתמוך באחרים - תגובה
נטע אדלר14/11/2015את יודעת, ליאור, לפעמים טיפול הוא כל כך קריטי דווקא לאנשים העצמאיים, אלו שעוזרים וידועים כמטפלים באחרים. הם אלו שלעתים מגיעים לטיפול, בעיקר כדי ללמוד להישען וכדי להרגיש עד כמה משמעותית, מחזקת ומחזיקה החוויה של להיות "מטופל".
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני גדולה בלתמוך באחרים - תגובה
נטע אדלר14/11/2015את יודעת, ליאור, לפעמים טיפול הוא כל כך קריטי דווקא לאנשים העצמאיים, אלו שעוזרים וידועים כמטפלים באחרים. הם אלו שלעתים מגיעים לטיפול, בעיקר כדי ללמוד להישען וכדי להרגיש עד כמה משמעותית, מחזקת ומחזיקה יכולה להיות החוויה של להיות "מטופל".
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

