מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- פחד גבהים וצניחהולרי08/11/2015
אני בן 35 וקיבלתי מתנה - מצנח רחיפה. אני סובל מפחד גבהים, אך עדיין שוקל זאת, בכדי להילחם בפחד. אומרים שאחרי חוויה כזו ההיבט הנפשי משתנה לטובה. אולי צריך פשוט "לקפוץ למים העמוקים" בשביל להילחם בפחד?
יש לי פחד שלא יקרה לי משהו פיזי כמו התקף לב או משהו כזה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כדי לצנוח צריך ללמוד
ליאור08/11/2015איך לעשות זאת על ידי קורס או מדריך. אם יש לך פחד גבהים לא נראה לי שזה הדרך לטפל בזה זה יכול להיות אפילו מסוכן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלהילחם בפחד
ולרי08/11/2015לא מומלץ להילחם בפחד? לדוגמא, במטוס אני יושב ליד החלון, אבל קשה לי להתקרב לקצה של מרפסות, אני מסתכל למטה, אבל עם הרגליים אחורה.
אני מאמין שלקראת ביצוע צניחת הרחיפה ידריכו אותנו, אבל אין להתמודד עם הפחד?
שמעתי על כאלה שהיה להם פחד מצניחה חופשית אבל לבסוף ביצעו אותה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני לא אמרתי שלא מומלץ להלחם בפחד
ליאור08/11/2015אלא שצניחה היא לא הטיפול המתאים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיסה זה משהו אחר לגמרי והרבה פחות
ליאור08/11/2015מפחיד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפחד גבהים וצניחה - תגובה
נטע אדלר12/11/2015שלום ולרי,
אני (וגם המחקר הפסיכולוגי) פחות מאמינה ב"לקפוץ למים העמוקים" ויותר ב"להתחיל במים הרדודים". אם יש פחד גבהים, הדרך להתגבר עליו היא להיחשף לסיטואציות מפחידות בהדרגה, עדיף בעזרת טיפול (קוגניטיבי-התנהגותי) שידריך אותך וילווה. כיוון שיש לך מוטיבציה גבוהה להתגבר על החרדה, אני מעריכה שתוכל להגיע להישגים בתוך תקופה קצרה. הצניחה יכולה להיות יעד בטיפול, אבל לא הייתי מתחילה ממנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

