קשה להתמודד

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • קשה להתמודד
    ליל
    14/11/2015

    אני בשנות העשרים לחיי ויש לי חשש ממשי להכנס למערכות יחסים, אני רואה את עצמיל בד.

    הסיבה לכך היא החוסר הצלחה שראיתי בחיי הנישואין של הוריי שאמי בעיקר תרמה לו גם בגלל האופי הקשה שלה, אני חוששת באיזשהו מקום שבסופו של דבר אני אהיה כמוהה...
    דבר שני שמפחיד אותי עוד יותר הוא העבודה שלאמי יש מחלה נפשית שהתפרצה לאחר הנישואין ויש את החשש שזה יעבור אליי בתורשה וזה נורא מפחיד אותי.
    הלכתי כמה פעם לפסיכולוגית אבל גם הרגשתי שלא יהיה פתרון דרכה וגם בגלל עלויות כספיות גבוהות שלא יכולתי לעמוד בהן הפסקתי ללכת.
    מה אפשר לעשות? איך ניתן לטפל בזה? אני חוששת מקשר זוגי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קשה להתמודד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשה להתמודד - תגובה

    נטע אדלר
    14/11/2015

    שלום לך,
    אני לא מכירה דרך טיפול טובה יותר לבעיות שהצגת מאשר טיפול פסיכולוגי.
    כיוון שאת מעוניינת בקשר אבל יראה ממנו, טיפול טוב, יצטרך ללוות אותך במקביל בשני מישורים: האחד: בעיבוד חוויות הילדות, הקשר עם אימך והזוגיות שנחשפת אליה (לא רק של הורייך) ובמקביל: לתמוך בך באופן אקטיבי, בחיפוש בן זוג וללוות אותך ליווי צמוד, כאשר יתחיל להיווצר קשר זוגי, אולי אפילו בשיתוף בן הזוג. מטפל מתאים יהיה כזה בעל הכשרה דינמית וכן בעל ידע וניסיון בטיפול ממוקד בהפרעות חרדה.
    אם את סטודנטית, את יכולה לפנות לשירותי הייעוץ לסטודנט במוסד הלימודים בו את לומדת ולקבל טיפול מקצועי ומוזל.

    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו