לנטע בקר טוב

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • לנטע בקר טוב
    מיכל
    18/11/2015

    אני לא מבינה למה התייחסת להודעות שלי כאל שיפוטיות וסתמיות. אני מאוד השתדלתי לעודד את הכותבת לעשות בדיקות שמצילות חייים למרות שאני לא מכירה אותה. אני לא נקטתי בשום לשון פוגעות אלא מדרבנת ואף בסוף היא השתכנעה שזה לטובתה וגמרה אומר ללכת ולהבדק. הרי אין לי שום טובת הנאה ואינטרס מכך. מאחר וחוויתי זאת בעצמי יש בי ניסיון ורצון גם לעזור לאחרים אבל אם מנהלי הפורום לא מקבלים יוזמה זו בהבנה ובברכה אלך לי לדרכי. יש לציין שמאוד נפגעתי שמחקתם את כל ההתכתבות שלי. יום טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לנטע בקר טוב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאוריאן ולמשתתפים כולם

    נטע אדלר
    19/11/2015

    שלום אוריאן,
    אני יודעת שהכוונה שלך היתה טובה. אולי אפילו מדם ליבך הגבת ועדיין, בפורום נהוגים כללי כתיבה, שחזרתי עליהם וביקשתי להיענות להם, פעמים רבות.
    לא נקבל במסגרת הפורום הודעות שמנוסחות בלשון שיפוטית ומאשימה. ניסוח ההודעה שמחקתי בהחלט היה כזה וגם בוטה.
    לא נקבל בפורום גם פרסום שלילי\חיובי של גופים או אנשים\מטפלים פרטיים, הודעות סתמיות או כאלו שאינן רלוונטיות. ההודעה שכתבת וודאי לא היתה סתמית.
    כפי שכתבתי, אין לנו שליטה על מחיקת התגובות להודעה שאנחנו בוחרים למחוק. התגובות נמחקות עם ההודעה באופן אוטומטי.
    אקט המחיקה מאוד לא נעים - עבור כל הצדדים ולכן, יחד עם הרצון הטוב - אני מבקשת לנהוג להבא באחריות ולהיענות לכללים, גם אם התכנים מסעירים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו