מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- חרדות מפעימות מוקדמות ומתופעות ניתוגדי18/11/2015
עברתי ניתוח הרניה דו צדדי, לפני מספר חודשים,והסתבך לי כל העסק מסיבה שלא ברורה לי עדיין, באם זה מפשלה או מתופעה אפשרית שלא ידעתי עליה, אני סובל מאוד מתופעות איומות בבטן, תחושת צריבה או גירוי מטרף בצד בו היה הבקע, ותחושת אי נוחות כללית בבטן עצמה,, כאילו שאכלתי גבס תחושת כבדות בפנים, כאילו קיבלתי בוקס לתוך הבטן, התופעות גורמות לי סבל רב, כמעט ולא יכול לתפקד מזה,חושב על מה שעובר עליי, ומאוד מיתענה מהכל, זאת הייתה טעות חיי ללכת לניתוח הזה, שעכשיו אשלם עליו את מחיר הסבל שעלול להשאר לכל החיים, רופא המישפחה אומר שאינו יכול לעזור לי להקל על סיבלי, כיחרורג הקופה שלח אותי אל המנתח , "שהם יתמודדו עם זה" , והמנתח אמר לי שאינו יודע מה הגורם לתחושות שלי וזה לא מהניתוח...,
[כל התחושות שלא היו קיימות עד הניתוח, והחלו 4 ימים אחריו] סובל גם מפעימות מוקדמות, שלאחרונה חזרו אחרי זמן רב שלא הרגשתי את זה, הפעם הפעימות באות בשרשרת, ויוצרות אצלי פחד רב,פחד מהחמרה מידיית של קצב הלב, ומוות, יש לי פגיעה במיתרי הקול אולי מעבודה שכללה דיבור רב, הרופאים לא נתנו לי תשובה ברורה ממה הצרידות הקשה, קיימת, אני יושב בבית ומאוד סובל, גופנית ונפשית, חרדות יש לי גם שרק היתגברו מכל מה שאני עובר מאז הניתוח, הרופא רשם לי רסיטל, שאותו אני פוחד לקחת, אחרי שהבנתי שהוא עשוי לגרום שינויים בקצב הלב, ואני עם הפעימות המוקדמות, ופירפור הפרוזדורים שהיה לי לפני כשנה, ממש לא צריך בעיות נוספות, אני לא עובד, כי מה שיכולתי לעשות, עבודת הסקרים, לא יכולה להתבצע כעת,יש לי נכות כללית, מב,ל, ואני מוגבל פיזית למשל, לא יכול להרים דברים כבדים, כי יש לי בעיית ברכיים , ניוון הסחוס,בעיות... הסבל מתוצאות ניתוח הבקע, איום ונורא, מצב מורכב ,זה ברור לי, מה עושים במצב כזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חרדות מפעימות מוקדמות ומתופעות ניתו - תגובה
יאיר לוי20/11/2015
שלום גדי,אתה מתאר מצב מאד קשה מורכב. אני מניח מדבריך שסבלת מכאבים עזים עוד לפני ניתוח ההרניה, ויחד עם זאת, נשמע שהניתוח שעשית, היווה למעשה איזו נקודת תפנית, איזה אירוע דרמטי, שהחיים אחריו אינם דומים כלל לחיים שהיו לך לפניו. נראה כי לתוצאות הלא מוצלחות של הניתוח יש השפעה רבה על כל היבט בחייך, וכי הרבה דברים השתנו בעקבות זאת. כתבת גם שאתה מאד סובל עכשיו גופנית ונפשית.
לגבי בעיותיך הגופניות, אינני יכול כמובן לסייע. מכיוון שבעיותיך הגופניות הן רבות ומגוונות כל כך, אני יכול אולי להמליץ לך שרופא מומחה אחד, שאתה סומך עליו ושיש לך קשר טוב איתו, ירכז את הטיפול בך.
בנוסף, אני מאד ממליץ לך גם להתחיל טיפול פסיכולוגי פרטני. אנו מודעים היטב לקשר גוף ונפש ולאופן בו כאבי הגוף משפיעים על כאבי הנפש, ולהיפך. אתה מתאר בעצם גם מצב של התדרדרות במצבך הנפשי בעקבות הסיבוכים הרפואיים. נשמע שהמצוקה הנפשית שאתה נמצא בה כרגע היא ברמה גבוהה מאד, ולא פחותה מהמצוקה הגופנית. לכן כדאי שתקבל תמיכה וסיוע גם מהזוית הזו.
אני מאחל לך רק בריאות,
ומקווה שבריאותך הנפשית והגופנית רק תלך ותשתפר עם הזמן.
יאיר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

