מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- במי לבחור?ארז02/12/2015
לא בטוח שלבעיה שלי יש תשובה חד משמעית אבל אנסה.
אני בן 42 גרוש עם ילדים. לאחר גירושי יצאתי עם בחורה שהייתה ללא ספק אהבת חיי (אני מאמין שזה היה כך לגבי שנינו). הרבה חום ואהבה והרבה נתינה משך כ 7 שנים. היו, יחד עם זאת, שתי בעיות. האחת היא שהיא לא רצתה מעולם ליישב את הזוגיות שלנו בעוד שאני רציתי והשניה, שעל כל צעד ושעל היא בחרה בפרידה. כל מריבה קטנה וכל חוסר הסכמה ביננו, גררו לפרידה. כמעט כל שבוע. לפעמים ליום ולפעמים לכמה ימים. תמיד, אבל תמיד, אני הייתי זה שמחזיר אותנו למערכת היחסים עד שבאיזשהו שלב אפילו התחלנו לצחוק ולהתבדח על זה.
באחת הפרידות שהיו לנו לפני כ 5 חודשים (שוב, על דבר טיפשי ומעולם לא על חוסר אמון או דברים כאלה), החלטתי שבכדי לא למצוא עצמי שוב רודף אחריה ומנסה לשכנע אותה לחזור, פשוט אתחיל לצאת עם מישהי אחרת באופן מיידי וכך היה. מיד מצאתי משהי והתחלנו לצאת. חשבתי שזה יהיה רק "ריבאונד" בכדי להתשחרר מאהבת חיי שלא נראה כי תוביל לאנשהו, אולם לאט לאט התחלנו להתאהב למרות שלא חשבתי שזה יקרה (גם כי ליבי עדיין יה עם ה"אחרת", גם בגלל שהיא צעירה ממני משמעותית ובלי ילדים וכן הלאה).
אולם, פתאום, לאחר כחודשיים שאני כבר במערכת יחסים חדשה, אותה אהבת חיי, החליטה לשבור את המוסכמות ויצרה איתי קשר מיוזמתה. סיפרה לי כמה היא אוהבת אותי ומתגעת אלי, כמה היא רוצה לחיות יחד וכמה שהיא מבטיחה להפסיק עם הפרדות השבועיות האלה.
אני מאין לה שהיא באמת רוצה את זה, אך אני חושב שהיא לא תוכל לעמוד בכך, שכן הקלות של להפרד ולתת לי לרדוף אחריה, הייתה שם כל הזמן, משך שנים מעידה על משהו באופי שלה (אני לא פסיכולוג, אך כך נראה לי).
בנוסף, אני חושב שהלחץ שהיא פתאום מפעילה, נובע יותר מ"כבוד עצמי" פגוע שכן נודע לה על ה"חברה החדשה" ולדעתי היא מרגישה מאויימת, או קנאה במשהי צעירה ממנה, דוגמנית עם שני תארים, שתפסה את מקומה וההבטחות שלה לא יחזיקו מעמד הרבה זמן בפועל. למרות שהיא באמת מתכוונת לכך כרגע.
אני, לעומת זאת, קרוע. אני עדיין אוהב אותה, בכל ליבי. אני מעריך אותה, מכבד אותה והייתי כן רוצה לראות עצמי חי איתה עד ליומי האחרון ומצד שני נמאס לי מהפרידות השבועיות ואני לא רוצה לאבד את המערכת יחסים החדשה עם מישהי שאני מתחיל לאהוב שכל כך כיף לי איתה והכל נראה נורמאלי משך 5 חודשים כבר (והיא ללא ספק כבר שקועה כל כולה במערכת יחסים איתי ומדברת על אהבה, על לחיות יחד וילדים וכו).
מה עושים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר במי לבחור? - תגובה
יאיר לוי03/12/2015
היי ארז,
אתה מתאר סיטואציה שבה אתה בעצם "קרוע" כדבריך בין שתי הבחורות, וזאת מכל מיני סיבות. החברה שלך בעבר לעומת החברה שלך בהווה.
עם זאת, אני מודה שלא הבנתי בדיוק מה למעשה אתה שואל אותנו כאן בפורום פסיכולוגיה. אשמח אם תוכל לחדד את הנקודה הזו ולומר במה היית רוצה שאנחנו נסייע לך.
יאיר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

