מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- חוסר אוניםבעילום שם17/12/2015
שלום אני בטיפול כבר עשר שנים ונוטלת תרופות פסיכיאטריות אבל שום דבר לא עוזר. האישפוז האחרון שלי קרה כי העלילו עלי עלילה שאני מסתובבת ערומה ברחובות. דבר שלא היה ולא נברא. הגעתי לשם, בלי יכולת להגן על עצמי. אני מפחדת לברר מי העליל עלי את העלילה הזאת. כרגע אני עם תרופות אבל לא רוצה לקחת אותם. מה עושים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוסר אונים - תגובה
יאיר לוי17/12/2015
שלום לך,
את מתארת בקצרה אירוע קשה מאד. להיות מאושפזת זו חוויה לא פשוטה בכלל, כל שכן בעקבות הסיבה שתארת. כתבת "הגעתי לשם, בלי יכולת להגן על עצמי", ונשמע לי שיש בחוויה הזו גם הרבה בדידות, קושי ועצב. את מציינת גם שאת לא רוצה כעת לקחת תרופות. אינני יודע אם כרגע את נמצאת בטיפול פסיכולוג פרטני, או האם יש לך חברים או בני משפחה, שאת מחשיבה אותם כגורמים תומכים ומחזקים או לא.
במידה ואת כן בטיפול, אני לא יודע מה טיב הקשר שלך עם המטפל/ת, האם יצא לכם לדבר או להתראות גם במהלך האשפוז וכדומה.
בתור התחלה (במידה והשתחררת מהאשפוז, הרי זו יכולה להיות גם התחלה של דף חדש) אז בהחלט הייתי ממליץ לך להתחיל קשר טיפולי דינמי, או לחילופין, להמשיך/להדק את הקשר הזה דווקא עכשיו. בראש ובראשונה, כדי שלא תרגישי כל כך לבד, חשופה, חסרת אונים ובלי יכולת להגן על עצמך.
אני מקווה שבהמשך הדרך תדעי יותר הקלה, נחמה ועידוד.
בהצלחה,
יאיר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
בעילום שם20/12/2015תודה. הדברים שכתבת לי מאוד מעודדים!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה - תגובה
יאיר לוי23/12/2015
יופי, אני שמח לשמוע,
מי יתן ותדעי רגעים טובים יותר בהמשך הדרך, ואולי גם כבר עכשיו...:)
יאיר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

