מבחני רורשאך וכתמי דיו

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • מבחני רורשאך וכתמי דיו
    יעקב
    25/12/2015

    אני סובל מחרדות ודיכאונות , כתוצאה מטראומה ואונס שעברתי , הבנתי שכחלק מהליך המיון אעבור מבחני רורשאך וכתמי דיו , רציתי לדעת האם הבוחן מסתכל בעיקר על התגובות הרגשיות בעת הצגת הכרטיס או שהוא מתייחס רק לפרשנות שאני נותנת לכרטיס , באם אני אהיה אדישה בעת הבדיקה ללא רגש מוחצן אז אני יכולה להיחשב כ"ללא בעיה נפשית"

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מבחני רורשאך וכתמי דיו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבחני רורשאך וכתמי דיו - תגובה

    יאיר לוי
    30/12/2015


    שלום לך,

    צר לי מאד לשמוע על הדברים הקשים שעברת.
    אינני יודע באיזה מסגרת הוצע לך האבחון ואיזה שלב, אבל אוכל להגיד כמה מילים על תהליך האבחון באופן כללי: אבחון פסיכו-דיאגנוסטי הוא אבחון שנעשה על ידי פסיכולוגים, וכולל בתוכו ביצוע מטלות שונות, ביניהן גם מבחן הרורשאך. מטרת האבחון יכולה להיות שונה מאדם אחד לשני, אבל כעיקרון מנחה, האבחון נועד לתת לצוות המטפל תמונה מקיפה ומעמיקה של האדם המאובחן, של המטופל. האבחון יכול לתת תמונה לגבי מהם הכוחות שלו, מהם הקשיים שלו, מה מעסיק אותו כרגע, מה קורה בעולמו הרגשי וכדומה. בסוף התהליך המטופל גם מקבל פידבק מהפסיכולוג על ממצאי האבחון.
    אני יכול להמליץ לך שלגבי כל שאלה שיש לך לגבי האבחון, לגבי התגובות שלך וכדומה, את יכולה לשאול זאת את הפסיכולוג שיעביר לך את האבחון.

    בברכה,
    יאיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו