מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בדידות חברתיתחני05/01/2016
לפני כמה חודשים איבדתי חברה טובה,חברה כמעט היחידה שהיתה לי היא נפטרה מדום לב.מאז שהיא נפטרה אני מרגישה בדידות עד כדי כך שאין לי עם מי לדבר בטלפון ואפילו ללכת לבית קפה.אני מטופלת כרגע בקופת חולים מבחינה נפשית ולוקחת תרופות.בעקבות האובדן אני מרגישה במיוחד אחר הצהריים ושמתחיל החשיכה בדידות והרגשת חוסר אונים.גם בבוקר שאני קמה יש לי את ההרגשה הזאת לזמן קצר אבל אחר כך זה עובר.הרופא אמר לי שלא צריך להחליף לי את התרופות,ובכל זאת אני מרגישה חוסר אונים ובדידות.אני מאוד אשמח עם תוכלו לסייע לי ולתת לי כלים להתמודדות מה עושים עם ההרגשה הזאת בבית,בנוסף לטיפול שאני מקבלת.איך אפשר להתמודד שהמחשבה באה לי.אני מאוד אודה לכם על העזרה ומאחלת לכם ערב מקסים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לתשובה מהירה
חני09/01/2016תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדידות חברתית - תגובה
נטע אדלר09/01/2016שלום לך,
אני מאוד מצטערת לשמוע על האובדן הקשה של חברתך.
נוסף על האבל על פטירתה של חברתך, אני שומעת בעיקר על תחושה של בדידות. ממה שאת מספרת, נראה שחברתך הייתה משמעותית מאוד עבורך, היוותה אוזן קשבת וחברה לבלות איתה. בהיעדרה, תחושת הבדידות מתעצמת.
התקופה שאת מצויה בה כעת, היא תקופה של הסתגלות לאובדן וגם בנייה מחדש של חייך, ללא החברה הטובה. כדאי לחשוב על הרחבה של מקורות תמיכה ועל אפשרויות נוספות של יצירת קשרים עם אנשים. כיוון שאינני מכירה אותך, אינני יודעת מה נכון ומתאים עבורך. אני מציעה שאת השאלות לגבי ההתמודדות עם הבדידות ועם תחושת חוסר האונים, תחזירי לטיפול. בקשי מהמטפל\ת שמכירה אותך ואת סגנון חייך מקרוב, עזרה ממוקדת לגבי הנושא שניסחת בצורה כה בהירה וברורה בהודעה שלך. את הכלים להתמודדות עם חייך וקשייך את אמורה לקבל מהמטפל\ת שלך, בתוך הטיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה נטע
חני10/01/2016אני בהחלט אפנה לטיפול בה אני מטופלת.שבוע נפלא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

