בדידות חברתית

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בדידות חברתית
    חני
    05/01/2016

    לפני כמה חודשים איבדתי חברה טובה,חברה כמעט היחידה שהיתה לי היא נפטרה מדום לב.מאז שהיא נפטרה אני מרגישה בדידות עד כדי כך שאין לי עם מי לדבר בטלפון ואפילו ללכת לבית קפה.אני מטופלת כרגע בקופת חולים מבחינה נפשית ולוקחת תרופות.בעקבות האובדן אני מרגישה במיוחד אחר הצהריים ושמתחיל החשיכה בדידות והרגשת חוסר אונים.גם בבוקר שאני קמה יש לי את ההרגשה הזאת לזמן קצר אבל אחר כך זה עובר.הרופא אמר לי שלא צריך להחליף לי את התרופות,ובכל זאת אני מרגישה חוסר אונים ובדידות.אני מאוד אשמח עם תוכלו לסייע לי ולתת לי כלים להתמודדות מה עושים עם ההרגשה הזאת בבית,בנוסף לטיפול שאני מקבלת.איך אפשר להתמודד שהמחשבה באה לי.אני מאוד אודה לכם על העזרה ומאחלת לכם ערב מקסים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדידות חברתית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח לתשובה מהירה

    חני
    09/01/2016

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדידות חברתית - תגובה

    נטע אדלר
    09/01/2016

    שלום לך,
    אני מאוד מצטערת לשמוע על האובדן הקשה של חברתך.
    נוסף על האבל על פטירתה של חברתך, אני שומעת בעיקר על תחושה של בדידות. ממה שאת מספרת, נראה שחברתך הייתה משמעותית מאוד עבורך, היוותה אוזן קשבת וחברה לבלות איתה. בהיעדרה, תחושת הבדידות מתעצמת.
    התקופה שאת מצויה בה כעת, היא תקופה של הסתגלות לאובדן וגם בנייה מחדש של חייך, ללא החברה הטובה. כדאי לחשוב על הרחבה של מקורות תמיכה ועל אפשרויות נוספות של יצירת קשרים עם אנשים. כיוון שאינני מכירה אותך, אינני יודעת מה נכון ומתאים עבורך. אני מציעה שאת השאלות לגבי ההתמודדות עם הבדידות ועם תחושת חוסר האונים, תחזירי לטיפול. בקשי מהמטפל\ת שמכירה אותך ואת סגנון חייך מקרוב, עזרה ממוקדת לגבי הנושא שניסחת בצורה כה בהירה וברורה בהודעה שלך. את הכלים להתמודדות עם חייך וקשייך את אמורה לקבל מהמטפל\ת שלך, בתוך הטיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה נטע

    חני
    10/01/2016

    אני בהחלט אפנה לטיפול בה אני מטופלת.שבוע נפלא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו