מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- התמודדות עם התנהגות ביתימלי16/01/2016
שלום רב
ביתי בת 28 , משכילה, עובדת ונראית נפלא.
אינה משתפת אותי כלל ברגשותיה וחוויותיה.היא לא נמצאת במערכת יחסים תקופה ארוכה מאוד למרות שלדעתי היא מאוד מעוניינת.
אני מביטה בה מהצד ורואה את התנהלותה ביחס לגברים ומבינה שהיא עושה טעויות גדולות ולכן אין לה זוגיות.
הדרישות שלה גובלות בנערה בת 16 בתחילת דרכה.
מתעקשת על דברים שלעולום לא יובילו אותה לזוגיות.
האם מותר לי להתערב בעדינות?
האם יש לי זכות, תפקיד בעניין או שאני חייבת לשבת מהצד ולצפות?
האם במצב כזה יגיע היום והיא תהיה בזוגיות?
אני יודעת שקשה לה ושגם היא סובלת אך אינה עושה כלום, מעיין ילדותיות...
תודה מראש
מלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התמודדות עם התנהגות ביתי - תגובה
יאיר לוי17/01/2016היי מלי,
אני שומע את דאגתך הרבה לבתך, אין לי ספק שאת דואגת לה ורוצה בטובתה. הסיטואציה שאת מתארת היא בהחלט מורכבת. בתך היא כבר אישה בת 28, עומדת בזכות עצמה ומנהלת את חייה ואת בחירותיה כפי רצונה. אני מבין מאד את עמדתך כאמה. כאשר, למשל, כתבת בנושא הזוגיות שלה: "אני מביטה בה מהצד, רואה את התנהלותה ביחס לגברים ומבינה שהיא עושה טעויות גדולות ולכן אין לה זוגיות". לפעמים דווקא עם הקרובים אלינו ביותר, התסכול הוא הגדול ביותר. איך כתבת? "אני מביטה בה מהצד...", נשמע לרוב כך את מרגישה, שאת יכולה רק לעמוד מהצד, וזו לא עמדה פשוטה עבור אמא. שכן גם את לדעתך היא טועה בהתנהלותה בחיים, הרי שאין הרבה שאת יכולה לעשות במקומה. יתכן והיא אינה רואה את הדברים באותו האופן שאת רואה אותם. לדעתי, את כן יכולה אולי לקיים איתה שיחה פתוחה בנושא, ולהביע בפניה את אהבתך ואת דאגתך הרבה. זה לכשעצמו דבר בעל ערך רב. יתכן ואף תוכלי להמליץ לה לגשת לאיש טיפול ולברר איתו את הנושאים הללו שבחייה. לפעמים, מסיבות שונות ומגוונות, קשה לנו להקשיב דווקא לקרובים אלינו ביותר, ואנו צריכים איזה גורם שלישי, אובייקטיבי יותר, כדי להיעזר בו. כמובן, שבסופו של דבר, הבחירה תהיה בידיה.
שיהיה בהצלחה,
יאיר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

