מצוקה נפשית, נמצאת במצב נפשי קשה ומחכה לעצתכם.....

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • מצוקה נפשית, נמצאת במצב נפשי קשה ומחכה לעצתכם.....
    dudugil@wall
    07/02/2016

    הבת שלי חולה בסרטן, עם הייוודע דבר מחלתה של ביתי בעלי נעשה אלים כלפי, שופך עלי מים, מפיל אותי על הריצפה, זורק עלי חפצים כבדי משקל, מקלל אותי, חונק אותי מאיים לרצוח אותי, הוא עוד אומר שאני לא נותנת לו תמיכה, וכי איך אתן תמיכה למישהו שעושה ממני פח זבל, אני כחומר ביד היוצר עבורו, אפוא האנושיות שלו, שופך עלי בקבוק מים ליד ביתי החולה, כשאני בצומת הכי קשה של החיים שלי, הוא שופך עלי מים ,מקלל אותי, אני מפחדת ממנו ולא רוצה לתת שום תמיכה לבן אדם שאלים כלפי, כשיתנהג יפה אתן לו תמיכה. איזה תעוזה יש לבן אדם לשפוך עליך מים ולהכות אותך כשאתה בצומת הכי קשה של החיים שלך\, האם היית נותן תמיכה לבן אדם שמשפיל אותך בצורה כזאת. אני מפחדת ללכת להתלונן עלינו במשטרה, שהוא לא יתנהג אלי יותר גרוע,אני לא יודעת לאן לפנות אני מתביישת לספר לאנשים איך שהוא מתנהג, וכי איך אתן תמיכה למישהו שהוא כל כך אלים כלפי אלימות פיזית מילולית עד זוב דם. אני כל היום בוכה לא מספיק המחלה של הבת שלי ומאיים שיעזוב אותי כשהיא תמות, איך אתן לבן אדם כזה תמיכה , אין מצב שאני אתמוך בבן אדם לא אנושי שתלטן וכוחני שמנהל את הבית ביד רמה ובזרוע נטויה. אני מבקשת שתייעצו לי אם אתם הייתם נותנים תמיכה לבן אדם כזה ומה אני יכולה לעשות. מצפה לתשובה בהקדם. תודה. מנצל לרעה שאני חלשה ממנו......

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תפני לעובדת סוציאלית

    ברטה
    09/02/2016

    תבדקי איפה לשכת הרווחה הקרובה אלייך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצוקה נפשית, נמצאת במצב נפשי קשה ומחכה לעצתכם..... - תגובה

    יאיר לוי
    16/02/2016

    שלום לך,

    נשמע שאת במצוקה נפשית מאד גבוהה, גם בשל המחלה של בתך, וגם עקב מה שאת מתארת כאלימות פיזית ומילולית קשה מאד שאת סופגת מבעלך. אני מבין שיתכן והמצב בבית של כולם הוא לא קל, נראה שהמחלה של בתך משפיעה על כולכם, כל אחד בדרכו. יחד עם זאת, באופן חד משמעי, אין שום סיבה שתסבלי מאלימות בבית. מכל סוג שהוא.
    בשלב הראשון, כדי לקבל עזרה, אני מייעץ לך לנסות ולשתף אדם שאת מרגישה שאת יכולה לסמוך עליו בעניין האלימות. אני מודע לזה שזה צעד לא קל, כתבת גם שאת מתביישת לספר על זה לאנשים, אבל זה צעד הכרחי. בראש ובראשונה עבור עצמך, וכמובן גם עבור בתך. אם תשמרי זאת לעצמך, הרי שכל גורמי הטיפול שישנם ושיודעים לעזור בסיטואציות האלה (ויש הרבה גורמים שכאלה) - פשוט לא ידעו על מצבך, וישארו מחוץ לתמונה. במצב הזה, כל מה שתארת כאן, עלול להמשיך בין ארבע הקירות של הבית ללא ידיעת איש, וחבל.
    זה יכול להיות בן משפחה, חברה קרובה, שכנה וכדומה. זה בהחלט יכול להיות גם רופא המשפחה שלך, הוא כבר ידע מה לעשות ולאילו גורמי טיפול נוספים להפנות אותך.
    כמו כן, יש קופות חולים בהן ניתן לרוב גם לקבוע תור ישירות לעובד/ת סוציאלית שלהם דרך מוקד זימון תורים, ואני ממליץ לך בחום לעשות זאת בהקדם האפשרי. למיטב ידיעתי, אלו הגורמים הזמינים ביותר. (אם את מרגישה יותר בנוח, ניתן לפנות לגורמי הרווחה שבמקום מגורייך, או להתקשר לקו החירום הארצי לנשים שסובלות מאלימות).
    מעבר לכך, הייתי ממליץ לך עכשיו או בעתיד הקרוב (תלוי בהרגשה שלך, במידת הפניות הנפשית שלך) לשקול טיפול פסיכולוגי פרטני עבורך, בדיוק בגלל הסיטואציה המשפחתית הקשה, האלימה והמתוחה כל כך שאת חווה בימים הקשים האלו.

    יאיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו