איך מבטלים חברות מבלי להעליב ?

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • איך מבטלים חברות מבלי להעליב ?
    הדס
    13/02/2016

    היתה לי ילדה בת 12 בפייסבוק שהתייחסתי אליה רגיל, אבל היא הגיעה פתאום לגיל 14 ואז היא פתאום גם מושכת אותי וזה מציק לי. אבל לא נעים לי לחסום אותה בגלל שהיא מושכת אותי כי היא לא תבין.
    איך אני מבטלת אותה מרשימת החברים שלי בלי היא תיעלב. תמיד הייתי עושה לה לייקים על התמונות, אבל בתמימות.
    פתאום בשבועיים האחרונים היא העלתה תמונות שבהן היא נראית בוגרת כבת 20 וזה מושך אותי ואני לא רוצה למנוע מעצמי מלבטא משהו שעלול לרמוז לה משהו, אבל אם אחסום אותה היא לא תבין מדוע פתאום חסמתי אותה ושפתאום אני לא עושה לה לייקים.
    איך מפסיקים לעשות לה לייקים (אני להפסיק כי היא התחילה למשוך אותי ולא מתאים לי להרגיש רגשות כאלה אליה) מבלי שהיא תיעלב ?
    אני רוצה לציין שהפייסוק משעמם אותי ואין לי בו כל צורך כך שאם אבטל אותו את הפייסבוק אני לא ארגיש שהפסדתי משהו במילא הוא שיעמם אותי. כל הזמן אני רק עושה לייקים לאחרים ואף אחד לא עושה לי לייקים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך מבטלים חברות מבלי להעליב ? - תגובה

    יאיר לוי
    18/02/2016

    היי הדס,

    אני מודה שלא ממש הבנתי עד הסוף את שאלתך. את מעוניינת להפסיק לעשות לייקים לילדה בת 14 (שאם הבנתי נכון, אתן מכירות רק מהפייסבוק?)?
    מה בדיוק השאלה שאת מפנה אלינו כאן, בפורום פסיכולוגיה?
    אשמח אם תוכלי לחדד ולהבהיר קצת יותר.

    בברכה,
    יאיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו