זקוקה לעזרה להחליט מה לעשות בהמשך

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • זקוקה לעזרה להחליט מה לעשות בהמשך
    אני
    05/03/2016

    שבת שלום,
    אני בת 35 רווקה סובלת מהפרעת קשב וריכוז ואוסידי.

    התחלתי ללמוד מקצוע שבהתחלה הלהיב אותי והייתי נחושה ובעלת מוטיבציה לללמוד אותו ובסיום לעסוק בו.

    אני באמצע שנת הלימודים, ואין לי חשק או כל מוטיבציה להשקיע בו.

    אני כמעט ולא מגיעה לשיעורים ואם כן אנו ממהרת לסיים.

    מה אני צריכה לעשות עכשיו?! מרגישה חסרת אונים לנוכח המצב שאנו נתונה בו.

    הדבר שהכי מטריד אותי שחלק מהלימודים מומן דרך מלגה שחיכיתי לקבל אותה בקוצר רוח.

    אני מנסה להבין מה הסיבה שגרמה לירידת המטיבציה.....

    אולי מהסיבה שאני סובלת מהפרעת קשב וריכוז?
    או מסיבה אחרת???

    אשמח שתסייעי לי להבין.
    כי איבדתי כיוון.

    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה לא עונים?

    אני
    10/03/2016

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זקוקה לעזרה להחליט מה לעשות בהמשך - תגובה

    נטע אדלר
    14/03/2016

    שלום לך,
    באופן כללי, התמדה במשימה לאורך זמן היא קשה יותר מהתגייסות למשימה בתחילתה, בוודאי אם ישנם קשיים אורגניים כמו הפרעת הקשב והOCD.
    אם הדפוס הזה מוכר לך ממצבים קודמים, כדאי לחשוב אילו גורמי תמיכה יכולים לסייע בעדך לצלוח את הלימודים. אלו יכולים להיות קואוצ'ינג, סיוע תרופתי, התארגנות יעילה ללמידה, למידה ביחד עם חברה וכד'.
    מעבר ל"חשודים המיידיים", דרך ההודעה שלך, נדמה לי שעולה אצלך חשד לגבי הרצון הפנימי-האותנטי שלך במסלול שבחרת לעצמך. אומנם קיבלת מלגה שמאוד חיכית לה והמלגה היא מניע חיצוני להשקיע וללמוד, אך חשוב להיות מחוברת גם למניע פנימי ולברר עבור עצמך מחדש, האם הרצון הפנימי הוא להמשיך בכיוון הנוכחי.
    בירור כזה אפשר לעשות בעזרת פסיכולוג. כתובת רלוונטית יכולה להיות פסיכולוג בעל התמחות תעסוקתית וקלינית.
    אולי תגלי את המוטיבציה ואת ההתלהבות מהמקצוע מחדש ואולי לא.
    גם אם תגלי שהמסלול פחות קוסם לך מבעבר ואפשרויות חדשות תעלינה, זה בסדר, זה מותר.
    לעצור, "לעשות חושבים" ולהמשיך מתוך בחירה מושכלת, זאת לקיחת אחריות על דרכך.

    בהצלחה בכל דרך,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו