זקוקה לכם אובדת עצות עם ילד בן 8.5

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • זקוקה לכם אובדת עצות עם ילד בן 8.5
    ליאור
    15/03/2016

    שלום יש לי ילד בן 8.5 שמזה 4 חודשים לא לומד(כיתה ב').נשמע מוזר???? גם לי.הילד מגיע בשימחה רבה לביה"ס מגיעים לפתח הכיתה ומתהפך לגמרי.אציין שבכיתה א הכל היה בסדר מלבד מספר מקרים בודדים שהיה לו קושי בבוקר(ניתן לספור אותם על יד אחת).
    בביה"ס הצוות החינוכי די מתנער מאחריות שאני טוענת שקרה משהו בכיתה שגרם לו לתגובה כזו.הוא ממש כועס ורוצה שאשאר איתו ,היו כמה מקרים שניסיתי לעזוב אותו וללכת ואז הוא ניסה לטפס על השער ללא הצלחה, אך במקרים אחרים שלא לידי הוא לא עושה זאת.
    אציין שבשעות אחר הצהרים הוא ילד שמח פעיל מאוד, אומנותי ברמות גבוהות. אין זכר להתנהגות של הבוקר, מדבר בשפה עשירה מאוד.
    לקחתי אותו לפסיכולוג דרך הקופת חולים, ובסיכום שלו ןהערכתו טען שכל הבעיה היא בתוך בית הספר ושהשרות הפסיכולוגי צריך לאבחן אותו ולתת טיפול רגשי בביה"ס.
    היום ביה"ס לוחץ עליי שאקח אותו למחלקה פסיכיאטרית ספציפית בטענה שהם מכירים שם ופסיכולוגית ביה"ס אמרה לי שהם פוחדים שפסיכאטר אחר יפנה את כל הבעיה לביה"ס.
    אציין שיש לנו תור לפסיכיאטרית ילדים דרך קופת החולים-והם מתעקשים שלא נלך לשם אלא למחלקה הפסיכיאטרית בצפת.
    האם הם יכולים להכריח אותנו?
    האם יש מקום שאוכל להתייעץ?
    בבקשה תענו לי בהקדם האפשרי מופעל עליי לחץ נוראי.
    בברכה,
    ליאור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זקוקה לכם אובדת עצות עם ילד בן 8.5 - תגובה

    יאיר לוי
    16/03/2016

    היי ליאור,

    אני יכול ממש להרגיש את הלחץ שאת נמצאת בו בתקופה הזו, והייתי מוסיף גם בלבול גדול. נשמע שכל גורם מייעץ לך משהו אחר, מפנה אותך אולי גם לכיוון אחר, דבר שכמובן רק מוסיף לבלבול. אישית, לא היה לי ברור מכל הסיפור הזה מי רואה את הילד שלדברייך לא מגיע כבר 4 חודשים ללימודים.
    ציינת את הצוות החינוכי בבית הספר, פסיכולוג של הקופה, פסיכיאטרית ילדים של הקופה, ומחלקה פסיכיאטרת בצפת. יחד עם זאת, לא ברור מהתיאור שלך מהם הצרכים של הילד (לדוגמא - למה מחלקה פסיכיאטרית? כיצד צווות בית הספר רואה אותו? ישנם הרבה שאלות ללא מענה), וגם - מה אבחנו אצלו, וכמובן מי יכול לטפל בו עם כל האחריות שבדבר.
    לשאלתך, לפי מצב העניינים שתארת, אין אפשרות לחייב אותך לפנות לטיפול אצל גורם זה או אחר, בטח שלא מצד צוות בית הספר. הם יכולים לייעץ, להמליץ, להפנות, אך לא לחייב.
    נשמע לי שאת זקוקה בעיקר לפנות לבעל מקצוע אחד, או לגוף טיפולי אחד (למשל, צוות בית הספר, צוות מרפאה, מחלקה וכדומה), שיראו את הילד, יאבחנו את מצבו וימליצו על אופן הטיפול בו. בעל מקצוע אחד שאת סומכת עליו, שתוכלי לשמוע ממנו קול ברור אחד, בתוך שלל הקולות המבלבלים שאת שומעת כעת.

    נשמע שעוד צפויה לך תקופה לא קלה בהמשך,
    בהצלחה,
    יאיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו