למה יש לי את התחושות האלה? למה אני עושה את זה לעצמי?

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • למה יש לי את התחושות האלה? למה אני עושה את זה לעצמי?
    אני
    17/03/2016

    ערב טוב,
    אני רווקה בת 36, גרה לבדי.
    רוב התקופה אני מסתדרת ומרגישה בסדר בסך הכל, אך יש בעיה שמציקה לי;

    ישנם אנשים מסויימים כשאני נפגשת איתם, הם מותירים בי תחושת ריקנות ואכזבה.

    אני מנסה להמנע מלהפגש עימם, אך בנסיבות מסויימות, כשאני נפגשת עימם, הם שוב ושוב גורמים לי להתאכזב ויש לי הרגשה של בדידות אחרי המפגש איתם.

    מה זו התופעה הזו? הרי אני מכירה אותם ויודעת מהאינטרס שלהם, למה אני עדיין ממשיכה לעשות את אותה הטעות?

    אודה לך שתעני לי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה יש לי את התחושות האלה? למה אני עושה את זה לעצמי? - תגובה

    יאיר לוי
    20/03/2016

    שלום לך,

    אני מבין ממך שיש אנשים מסויימים, שכאשר את נפגשת איתם, הם מותירים בך תחושת ריקנות, בדידות ואכזבה. מן הסתם, איני מכיר אותך ולא את האנשים המסוימים האלו, אבל את נוגעת כאן בנקודה חשובה. בראייתי האישית והמקצועית, אנו בוודאי מושפעים מכל אינטראקציה שיש לנו עם בן אדם אחר, עם הזולת. ההשפעה יכולה להיות בכיוונים רבים, לטובה, לרעה, גם וגם, השפעה במידה כזו או אחרת, אבל בכל קשר שזה, בכל אינטראקציה אנושית שכזו, אנו מושפעים מהזולת, ובאותה מידה גם משפיעים עליו באופן מסוים.
    אינני יודע לומר מדוע את מגיבה לאנשים הללו באופן שכזה, עם הרבה תחושות שליליות שכאלה. כן יש הרבה שאלות שעלו לי בראש כאשר קראתי את דברייך. האם יש לך ולאותם אנשים היסטוריה משותפת? האם אתם מכירים מהעבר? האם היו לכם נקודות ממשק מאי שם? האם זה קורה לך גם עם אנשים שמעולם לא פגשת בעבר? האם יש להם איזה מכנה משותף (רובם גברים, נשים, צעירים, מבוגרים וכו' וכו')?
    בכל אופן, נסי להתבונן פנימה ולבחון עם עצמך מה יש באנשים האלו, שמעורר בך תחושות עוצמתיות כאלו. במידה והדבר יוסיף להטריד אותך ולהציק לך, את יכולה לפנות לטיפול פסיכולוגי לצורך בחינה מעמיקה של מערכות היחסים והאינטראקציות שאת יוצרת בחייך.

    בברכה,
    יאיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו