מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- עזרה וייעוץ בבקשה אשמח להכוונה שלכםשון30/03/2016
היי יאיר ונטע אני שואלת עוד שאלה אני בת 30אני מטופלת אצל פסיכולוג 5 שנים הפסיכולוג עזב אותי בפתאומיות היתה סיבה אבל לא מוצדקת שעד כדי כך לנטוש אותי הקשר שלי הטיפולי היה מדהים ובעקבות הפרידה שהוא נעלם לי ועזב אותי אני בוכה כל היום בחרדות סיוטים פחדים לחץ כאב כעס אני נורא פגןעה ממנו כי אהבתי אותו וכיבדתי אותו ושיתפתי פעולה תמיד להצלחת הטיפול אני כבר חודשיים בלעדיו למרות הניסיונות שלי לסדר איתו שיסביר לי וירגיע אותי ושלפחות ידבר ויענה לי לא עזרו לי מה שגרם לי ליותר כאב ומצוקה קשה אני מאוד כאובה שהוא עזב אותי כי הטיפול עזר לי מאוד ותרם לי המון והוא מטפל מצויין שהבין עזר תמך עודד והשקיע בי בטיפול כואב לי שיותר לא אראה אותו וכואב לי הפרידה האכזרית הזו אני במצב הזה חודשיים ואחרי מלחמה שראו שאני במצב קשה החליטו לתת לי פסיכולוגית אישה אני נורא חוששת להיפגש עם אישה שהיא פסחכולוגית אני מרגישה בטחון יותר עם גבר ורגילה שרוב המטפלים שלי גברים אני שונאת פסיכולוגית אישה ואין לי הרבה ברירות כי זה מטעם משרד ולא באופן פרטי שלי איך אוכל לשתף אותה בפרידה שלי מהמטפל שהיה לי אני רגילה אליו ולסגנון שלו ורק הוא מבין אותי כל החיים שלי סיפרתי רק לו מעצבן אותי לנסות להתמודד עכשיו יחד איתה בכאב שהוא ניפרד ממני מה זה יעזור אני מתגעגעת אליו ורוצה למטפל שלי מה היא כבר תעשה תנסה להרגיע לעודד הכאב שלי חזק ואני רוצה למטפל שלי אבל אחן סיכוי שיחזור לטפל בי ומצד שני אם אתפנק שאני לא רוצה אישה אשאר עם הכאב של הפרידה מהמטפל בבקשה תכוונו אותי כי הכאב שלי ברמה של מוות כאילו מישהו מת ואני מכירה תאופי שלי ששום דבר והזמן לא ישכיח וירגיע כי הקשר שלי איתו היה מצויין ומעצבן אותי לבכות ולהיות במצב הזה על אדם שאני אוהבת ושהוא יקר לי ועזר לי אז למה הפרידה למה הוא זרק אותי אף אחד לא יצליח לעודד אותי מהכאב אני לא נפתחת ומתחברת לכל אחד ואיתו היה לי חיבור וכימייה ובטחון חשבתי שהוא מכבד והכפת לו ממני אני יודעת שהוא נשמה ענקית ומקצועי ואדם ומטפל משכמו ומעלה אבל למה הפרידה האכזרית הזו אליי אני רק בוכה כל היום ובמיטה וכל הטקסים שהיו לי חזרו וכפול ונהייתי עצבנית וממורמרת ולא מאמינה יותר באנשים וברופאים אז איך אלך לפסחכוחוגית האישה שהביאו לי כי אם לא אלך יגידו לי שאני כפויית טובה ולא רוצה עזרה ביקשתי גבר הביאו לי אישה בסוף בבקשה תייעצו לי וחשוב לי לציין שגם עם המטפל עכשיו ירצה לדבר ולהפרד יפה אני לא ארצה כי זה יהיה מאולץ ולא מהלב אשמח להכוונה ויעוץ ועזרה אין לי כבר תקווה ומרכיש לי שאין משמעות בחיים ותוכן בחיים האלו הכל עצוב ומדוכא לי ואני רוצה רק למטפל שלי התחלתי לשנוא את כל הרפואה ולזלזל כי הבנתי שאם המטפל שהכי היה יקר לי ועזב אותי מי אחרים שיואהבו אותי אני מרכישה שרק אנשים רעים מצליחים בחיים והכל זה כסף אם הייתי משלמת פרטי לא היו נוטשים אותי כככה כואב לי שאני רגישה טובה עדינה מכבדת אוהבת עוזרת לכולם ופוגעים בי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הזדהות עם הכאב.
לאה.31/03/2016נטע יקרה.
אני מבינה מאד מאד את הכאב שבפרידה ממטפל כל כך טוב שנקשרת אליו,את האכזבה וחוסר האמון שזה יוצר בכל המערכת.
רק חשבי,אם הפרידה ממנו גרמה לך לכזו תגובה חזקה של דכאון. אולי זה לא ממש היה טוב בשבילך--התלות הזו בבן אדם אחד.
אני יודעת שקשה לך לשמוע את זה עכשיו,אבל יכול מאד להיות שלאחר שתתגברי על הכאב בתקופה הזו,תגלי שנפתחו לך הזדמנויות חדשות,אפשרויות אחרות להתקדם.
לא תמיד מה שהתרגלנו אליו הוא הכי טוב עבורנו.
שולחת לך חיבוק מבין מאד ומאחלת שתצליחי בקרוב להתאושש מכל הסיפור ואפילו תצמחי ממנו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי לאה עוד משהו בבקשה קטן
שון31/03/2016היי לאה קודם כל תודה על התחושה שאת מבינה אותי ומרגיעה אותי אשמח שתגידי לי רק מה דעתך קיבלתי פסיכולוגית אחרי שאני מרגישה 99 אחוז מתה מכל הבחינות אחרי הפרידה מהמטפל אני רוצה שתתני לי טיפים כי אמרתי לפסיכולוגית שאם המטפל שאהבתי עזב אותי מי היא שתצליח לעזור לי להתמודד עם הפרידה אמרתי לה שאני לא מאמינה בה אני מפחדת שהיא לא תצליח להרגיע אותי מהכאב ולהחזיר אותי להיות יציבה אין לי אימון כבר באף אחד אני פגועה קשה ומרגישה נטושה תוכלי להציע לי איך למקד אותה לעזור לי לצאת מזה ומה להגיד לה אני פוחדת כי אני בלחץ ובוכה ואני לא רוצה רק ליטוף והבנה אני רוצה לדעת איך להתמודד ביום יום מהכאב והצער שהמטפל היקר שלי לא איתי כי אני רגילה רק אליו ומוזר לי שעכשיו מישהי במרומו מחליפה אותו תעזרי לי רק לסדר תמחשבה שלי שהיא תבין אותי חשוב לי שיבינו אותי וימקדו את כול כולם בלעזור לי לצאת מזה כי בשורה התחתונה ביום יום אני קבורה במיטה בוכה מכאב כאילו מישהו מת אני רק התחלתי להרגיש לשנוא אנשים עכשיו כולם בשבילי אויבים אני מכבדת את כולם אבל כאילו מחכה מי הבא בתור שינטוש ויפגע בי אשמח לעוד הכוונה בבקשה וממש תודה רבה לך שאת הצלחת להבין אותי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנשמע שאת ממש סובלת..
לאה.01/04/2016ואני מצטערת לשמוע על כך.
הבעיה היא שאין פתרון קסם. את באמת עוברת תהליך של אבל ואובדן במלוא מובן המילה. וזה קשה. אני חושבת שמה שצריך לעשות פה זה לא להלחם בזה,אלא לדעת שבאמת כואב לך עכשיו .לתת לזה זמן..להבדיל,כמו שחלילה אם מישהו מת יש תקופה רשמית של אבל. אבל את כן חייבת מנחמים..חברה טובה..משפחה..דברים שיעשו לך טוב..
אני גם מבינה מאד את העובדה שקשה לך לתת אמון. גם לזה צריך זמן. את לא חייבת לתת את עצמך עכשיו עד הסוף. תביני שזה תהליך. לבנות מחדש קשר טיפולי זה לא מהיום למחר.
אם את מסוגלת לזה עכשיו אז יש מקום לבדוק מה היו הגורמים לפרידה מהמטפל הקודם. אם היו טעויות להשתדל לא לחזור עליהן..אבל אולי זה מוקדם לשלב הזה.
מבינה אותך מאד ומשגרת לך כוחות..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה אבל אפשר עוד טיפ בבקשה
שון04/04/2016היי לאה מקווה שזה בסדר שאני שוב צריכה עזרה תוכלי בבקשה להדריך אותי אני לא מצליחה להרגיע את עצמי אני מרגישה שהגוף שלי כבר כואב הראש אני אוכלת מהר מהלחץ והבכי ובוכה קשה לי בלי המטפל שאני רגילה אליו וקשה לי שניפרדנו בבום עכשיו התחלתי טיפול אצל מטפלת אישה אבל אני לא יודעת איך היא תוכל להצליח לעזור לי ניפגשתי איתה כבר פעם אחת ורק אמרתי לה שאני כבר לא מאמינה לה ושהיא לא תיהיה בחיים כמו המטפל שלי אני יודעת שאני לא התנהגתי יפה אבל אין לי אימון כבר כי המטפל שלי ניפרד ממני בבום ואני רגילה למקצועיות שלו ולהבנה שלו ולטיפים שלו אני חודשיים במצב הזה והגוף כבר כואב לי אני לא מפסיקה לבכות אפילו ברחוב בכי של היסטריה הפסקתי להתאפר כי קשה לי ואנשים שןאלים אותי כבר מה קורה איתי התנתקתי מהמשפחה לא מסוגלת אני רבה וחסרת סבלנות לכולם אני מרגישה שרק הרוע שולט היום וכנראה האופי הטוב שלי גורם לאנשים לזלזל בי כואב לי נורא שהקשר שלי עם המטפל היה מצויין והתקדמתי איתו ותמיד כיבדתי אותו ושיטפתי פעולה והוא עזב אותי ולא מגיע לי פרידה כזו ובכלל אני עדיין זקוקה לו ולטיפול עובדה שקיבלתי פסיכולוגית מה יצא לו מזה שהוא עזה אותי הכל נהרס לי עד שנלחמתי להגיע למצב הזה הכל ירד וניהיה יותר גרוע וקשה איתיאני יודעת שהמטפל שלי בן אדם טוב אבל מה גרם לו לעזוב אותי למה לנטוש קשה לי אני חודשיים ככה וניהעה יותר גרוע הרופא בעצמו אמר שאני לא במצב של אשפוז והסברתי לו ששום כדור ושום דבר לא יעזור כי כדור לא יכול למחוק כאב אני מפחדץ שהפסיכולגית רק מנסה להשאיר אותי על אש נמוכה שאני ארגיש תמיכה ובפועל אני ישאר עם הכאב והמצב הזה שלי אני צריכה עזרה לצאת מזה ואין לי זמן לבלבולי שכל שלה שתלטף אותי כי אף אחד לעולם לא יהיה כמו המטפל שלי ואני בעצמי כבר לא סומכת ולא מאמינה ושונאת את כולם קשה לי אני במצוקה ואף אחד לא מנסה להוציא אותי מזה הכאב חזק ממני לא יכולה לא מסוגלת כל היום אני בוכה עד ששכנים מתקתקים לי בבית זה כאב שאני לא מסוגלת ואם לא יעזרו לי כמו שצריך אני לא יצא מזה אני מכירה תאופי שלי אני ממש רגישה יותר מידיי ולוקחת קשה הכל וגם ככה אני מתמודדת עם עוד מצוקה אישית שקשורה בבית וגם המטפל שעזב אותי קשה לי מאוד אני לא יודעת להסביר את עצמי למטפלת שלא תנסה להיות עכשיו חברה שלי אני צריכה מישהי חזקה ומקצועית שתדריך אותי כי בסופו של יום אני באה הביתה ובוכה כמה שאני מנסה להסיח את עצמי אני יותר בוכה כואב לי כבר בגוף מהסבל שלי כואב לי נורא שלא היה לי תזכות לבטא את עצמי ולהוכיח ולהבין ולקבל צאנס פשוט עזבו אותי ונגמר הסיפור לא חשבו מה יהיה עליי וזה כואב לי ואני מאוד אוהבת את המטפל ויודעת שהוא השקיע בטיפול ובעזרה בי ובגלל זה הכאב שלי כי הקשר הטיפולי היה עם כבוד הבנה שיחה בבקשה אשמח להכוונה ויעוץ שוב פעם וממש סליחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנטע יקרה.
לאה.04/04/2016התאור שלך על מה שעובר עלייך קשה מאד מאד.
אני לא אשת מקצוע,אבל הדבר שנראה לי הכי פגע בך זו הנטישה שלו אותך ,אם אני מבינה נכון -ללא הסברים.
אני לא יודעת מה הסיפור. למה הוא נטש אותך. מה קדם לזה. אני רק יודעת שגם אם מחליטים להפסיק טיפול צריכה להיות לזה הכנה ושיחה מקדימה. שיחה שמסכמת את מה שעבר בינכם. האם את יכולה לארגן שיחה כזו? שיחת הבנה על מה שקרה? שיחה שתבהיר לך טוב יותר מה קרה פה,ואולי תעזור לך לסגור מעגלים בצורה יותר טובה?
אני חושבת שזו זכותך לבקש את זה. לשוחח איתו שיחת סיכום לטיפול שהיה. וגם אם להפרד--אז להפרד יפה. כדי שלא תרגישי כל כך נטושה וכל כך כואבת.
תשתדלי לבקש את זה יפה,כי כך יש סיכוי גדול יותר שתעני בחיוב.
המשבר שעובר עלייך הוא טבעי. כמה שהוא כואב ובלתי נסבל--הוא טבעי.תני לכאב להיות,אל תפחדי ממנו. הוא יעבור בסוף.
אני ממליצה לך גם,בלי שום קשר ללכת לקבוצת "ימימה -חשיבה הכרתית" שנמצאת באזור מגורייך.
זו שיטה שמבהירה הרבה מאד על עולם הרגשות שלנו ועל איך להתמודד איתם.
לי ולעוד הרבה היא עזרה מאד מאד .
שתהיה לך הצלחה רבה בכל ההתמודדות הלא פשוטה הזו...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאה היקרה עוד משהו המשך
שון05/04/2016לאה קודם כל אני ממש מעריכה את זה שאת מתייחסת אליי תודה שאת עונה לי ומתייחסת אליי את לא מבינה איך זה קצת מרגיע אותי .אז ככה כמו שהסברתי ואמרתי הקשר שלי עם המטפל היה מצויין וניסיתי כן להבין ואמרתי אבל הוא היה נעול ולא ענה לי חודשיים הוא יודע שאני במצב קשה וכולם אומרים לו והוא ראה בעצמו הוא יודע שהייתי במיון מלא פעמים והוא שמע תבכי שלי שכולם היו איתי אבל כלום חודשיים שלמים אני במצב הזה וזה רק מחמיר לי הוא מטפל טוב ואני מעריכה אותו אבל גם אם עשיתי משהו אפשר לדבר לשוחח לתת לי את זכות הביטוי וגם להוכיח את עצמי הבעיה היא שתמיד הייתי בסדר ולא היה משהו שאמור לגרום לי להעלם לי ניסיתי וניסיתי לשוחח איתו ולשפוך את ליבי איתו אבל הוא לא היה מוכן והבעיה שעכשיו אני זאת שלא מוכנה לשמוע או לדבר איתו וזה לא מתוך כעס בגלל שלא עשיתי כלום והטיפול היה צריך להמשך לי וגם היה אפשר לדבר כואב לי שהוא לימד אותי להתמודד ובסוף יוצא שאיתי לא התמודדו ונתנו לי תחושה שאני בעייתית או מופרעת שהוא בעצמו אמר שהוא גאה בי עכשיו אני לא מסוגלת לסלוח ולעולם לא אסלח ולא מוכנה לראות ולשמוע ממנו והכאב שנעלם לי והתנער מהמצוקה שלי וברח לי עזבתי הכל מהייאוש והכאב הלב שלי דופק מהבכי וכול הראש שלי כבר חודש עם לחץ שגורם לי להקיא אני אוכלת וכאילו בא לי להקיא אני נחנקת שאני אוכלת כי כל היום אני רק בוכה וזה לא נרגע לי עזבתי תחברות שלי תחוג הכל חוץ מלהיות במיטה ולבכות אני לא מסוגלת אפילו ללכת לסופר לקניות בקושי בקושי ואני אחת כזו שהולכת לחוגים עושה ספורט עובדת עם אנשים חברות אין לי סבלנות הכאב חזק ממני ואני לא נירגעת מיום ליום מרגישה טינה כעס עצבנות פגיעה כאילו האדם שסמכתי עליו הכדור בלב יצא ממנו והכי כואב לי שעבר שבוע שבועיים חודש חודשיים וכלום כאילו אני אויר ואני מאוד מעריכה אותו ובגלל זה כואב לי שהיה בנינו שיחה הבנה כבוד ואני אחת כזו שתמיד רוצה ללמוד מקשיבה מקבלת ביקורות אז למה מגיע לי ככה הוא השקיע בטיפול שאצא מכל צה שהיה לי ובשניות הוריד לי את הכל לרצפה אנימלא נירדמת בלילה יש לי פחדים סיוטים כאב מתגעגעת ומה יצא מזה שעכשיו אני לא מאמינה לטיפול שהוא הביא לי וזרקתי הכל לפח שום מילה שהוא נתן לי אני לא מאמינה ועכשיו שיש לי טקסים הכל החמיר יותר כי אין לי במה להשען כי אני לא רוצה לייסם כי זה מזכיר לי תטיפול וגם לא מאמינה לכלום אני לא רואה פתרון למצב שלי אני מרגישה אבודה בלי תקווה בלי חשק בלי טעם לכלום אין לי אויר לנשימה כאילו גוף בלי נשמה וכולם כבר מעירים לי שאני ניראת עצובה המטפלת שאיתי לא תצליח לעזור לי כי אני כבר בלי אימון והכאב שלי זה שהוא התעלם ממני ועזב אותי והמשיך כאילו אני עוד מספר עם שם ותעודת זהות הרגשה קשה משפילה כואבת מתסכלת שגןרמת לי מיום ליום להיות עצבנית ועם טינה וכעס הוא מטפל מקצועי ושהבין ועזר לי בגלל זה הכאב שלי כזה עכשיו גם אם הוא יבוא ויגיד קורה טעיתי זה לא יעזור אחרי חודשיים זה מוגזם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת נותנת לי תחושה טובה ומרגיעה
שון05/04/2016לאה חשוב לי להגיד לך תודה רבה שאת משקיעה ומבינה אותי תודה שאת מתייחסת ומייעצת לי אני מאוד מעריכה זה לפחות טיפה קצת מרגיע אותי ונותן לי הרגשה שהבינו אותי מזל לפחות שיש תדבר הזה פה להתייעץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדבר ראשון
לאה.05/04/2016אני שמחה שזה קצת מרגיע אותך.
אני בטוחה שאת אכן ראויה להגיע בחזרה לשמחה ורוגע.
דבר שני, את מתארת שוב איך קשה לך עם הפרידה הלא הוגנת מהמטפל,ואת מוסיפה שעכשיו גם אם הוא ירצה את כבר לא מוכנה לדבר איתו.
האם היו נסיונות מצדו לדבר איתך אחר כך? כי אם כן,אני אבקש ממך שלמרות שזה קשה לך מאד מאד מאד ,תתנו לו צ'אנס. תתני לעצמך צ'אנס לשיחה הזו.
זה טבעי ומובן שאת כל כך סובלת ,אבל מצד שני חבל לי שתנעלי את עצמך מפני האפשרות להקל מעל עצמך. אני רוצה שכן!!! תזמי שיחה איתו--שיחת פרידה וסיכום נורמלית!!!!!! למרות ועל אף הקושי המובן. זה יעזור לך להרגע,גם אם את כרגע מתנגדת לאפשרות הזו.
חשוב גם שתביני שרגש הוא דבר מאד עוצמתי,אבל לרוב הוא משקר אותנו והוא לא נכון.
את חייבת לעבור עיבוד מחודש לפרידה שלך מהמטפל ההוא. הכי טוב זה איתו בשיחת סיכום.
בקשר לאמון במטפלים אחרים--שוב,זה מובן,אבל זה לא נכון שאם הוא עזב אותך אז כל אחד אחר יעזוב אותך. זה לא נכון,זו מחשבה,זה רגש,זו לא מציאות.
מצד אחד תני זמן לכאב. מצד שני,אם את יכולה אל תתמסרי לו. תתחילי לצאת,לראות חברות,ללכת לפסיכולוגית השניה ולנסות לעבד איתה את הרגשות הקיימים שלך.
ליזום שיחה עם המטפל הקודם. לנסות לחזור לאט ובהדרגה לחיים נורמליים.
חבל שאת כך סובלת.
אני יודעת שזה קשה--אבל זה אפשרי.
אני חושבת שהמשך עיבוד של הדברים דרך הפורום הוא לא יעיל. יש הרבה פרטים חסרים.
המון הצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאה תודה תודה תודה
שון05/04/2016לאה אין לך מושג כמה שאת עוזרת לי ומרגיעה אותי תודה מעל הלב תודה רבה על הייעוץ שלך ועל ההבנה והסבלנות שלך תודה שאת עונה לי ממש תודה רבה לך את לא מתארת לעצמך כמה שזה לפחות טיפה מכוון ומרגיע אותי מלבכות אני אוהבת סגנון שיחות כמו שלך שאיך ומה לעשות טיפה הכוונה זה מרגיע וכמובן שאני בסוף עושה מה שצריך אבל עצם העובדה שקצת כיוונת אותי והרגעת אותי זה עוזר לי לשאלתך המטפל לא ניסה חודשיים ליצור קשר ולא כלום הוא נעול ולא מוכן אני ניסיתי ליזום בהתחלה אבל זה היה עם הכאב ושהוא ידע שאני בוכה וכאובה עכשיו זה כבר מאוחר כי אני כאובה וגם אני בטוחה ב100 אחוז שאם אפגש איתו יהיה לי קשה בצורה הכי קשה כי זה יתן לי תחושה של פרידה מאילוץ ולא מהלב וגם עצם הםרידה הזו תיהיה קשה כי זה לא בא טבעי זה בא אחרי שסבלתי חודשיים אז מה שאני יעשה אקח טיפה כוח מהמילים שלך והעזר במטפלת החדשה רק כדי לצאת מהמצב שלי ולהתחזק ואני לא רוצה לאהוב או להעריך או להגיד תודה או לשמוח ולא כלום עם המטפלת אני רוצה רק ללכת לקבל עזרה להתקדם ושזה יהיה מתוך סוג של לצאת מהכאב כי אני לא מסוגלת עכשיו להעריך אותה ולא לאהוב ולא כלום רק להגיע להגיד שלום ולהתחיל לקבל עזרה תודה לאה מיליון תודות אשמח שתתיחסי שוב לזה ומבחינתי להתחיל ללכת למטפלת ולהתחזק ובהמשך שאצא מהכאב מבטיחה לעדכן אותך שאחזור לעצמי אמן ואמן מקווה שאת תיהיה עדיין פה גם אמן מקווה שלא גרמתי לך להצפה עם כל השאלות הייתי חייבת עזרה וכיוון .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני כל כך שמחה
לאה.05/04/2016שנעזרת במילים שכתבתי לך. אני מקווה שבאמת תמצאי את הכוחות לצאת מן המצב הרגשי הקשה שבו את נתונה. אני גם שמחה שהחלטת ללכת אל הפסיכולוגית ההיא ולהעזר. זה הכי נכון בעולם. אל תנסי להקשר אליה,או לאהוב--זה מוקדם מדי. פשוט תלכי להעזר--בדיוק כמו שציינת.(זה לא סותר להיות מנומסת ולהגיד תודה...)
כמו כן אל תשכחי לעשות פעולות פשוטות שיעשו לך טוב.(כמו יציאה עם חברות וכו')
המון בהצלחה.
מחזיקה לך אצבעות.
לאה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרה וייעוץ בבקשה אשמח להכוונה שלכם - תגובה
נטע אדלר23/04/2016שלום נטע,
קראתי את ההתכתבות בינך לבין לאה וראיתי כי נעזרת בתמיכתה של לאה ובדבריה הנבונים. מתוך ההתכתבות זיהיתי בך יכולות שיכולות לעמוד לצידך בתקופת ההסתגלות לטיפול החדש והפרידה מהטיפול הותיק, ביניהן: היכולת לתאר באופן מפורט את תחושותייך ולגייס אלייך את האחר, היכולת לנתב בין רגש לבין היגיון ולפעול מתוך מקום שלוקח בחשבון את שני הצדדים, המוכנות להיעזר והיכולת להתאים את עצמך לתנאי המציאות המשתנים יחד עם הכאב שהם מסבים.
מאז כתבת, עבר זמן מה עד למענה שלי, לצערי.
עם הזמן העובר, רגשות ותחושות עשויים להשתנות. אני מקווה שהכאב על הפרידה המאולצת מהמטפל האהוב שכח מעט ושאת מצליחה להיות מגויסת מעט יותר לטיפול החדש.
בהצלחה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

