זוגיות,בנות זוג פוטנציאליות, וכו' תודה מראש

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • זוגיות,בנות זוג פוטנציאליות, וכו' תודה מראש
    בדוי
    07/04/2016

    אני בן 17,
    רווק, אני מכיר הרבה בנות בגילי, מהבית ספר וכאלה, עם בנות שנראות לטעמי ממוצע אז אין לי בעיה ליזום ולחזר אחריהן, אך כשאני רואה מישהי שלטעמי היא ממש יפה אני עוצר את עצמי מלדבר איתנ יותר מדי וכמובן ש"להתחיל איתה", וזה קרה לי גם עם בחורה בגילי שרציתי אותה הרבה זמן אך הרגשתי חסום מלנסות אפילו, אולי בגלל שזה מפחד מדחייה או שאני מרגיש קצת לא ראוי להחורה שהיא יותר יפה ממני או בחורה יפה,
    אני חייב לציין שאני לא ממש מפחד לנסות את זה כי הרי לא יקרה לי כלום ואני יכול לעשות את זה אבל רציתי להקדיש תשומת לב למחשבות האלו,
    אני חייב להתמודד עם זה, לנסות ולהתפתח מזה, לפצח את המחשבה הזו שנדבקה בי ולפעול,( אני לא חושב שאני צריך טיפול פסיכולוגי כי בכללי מרוצה)אני אני אשמח לקבל את עזרתכם ואץ חוות דעתכם :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זוגיות,בנות זוג פוטנציאליות, וכו' תודה מראש - תגובה

    נטע אדלר
    07/05/2016

    שלום לך,
    נראה שאתה מצליח לעשות עבודה פנימית סביב הקושי שתיארת. שמת לב למעצור פנימי שעולה בך סביב יצירת קשר עם בחורה שבעיניך נראית יפה, למתח שמתלווה אליו, עלתה בך תובנה ביחס לקושי: הפחד להידחות, המחשבה שאתה לא ראוי ומתוך מה שכתבת, נראה שאתה אפילו מצליח לא להיכנע לפחד אלא להעז ולנסות. אם כך - במה תרצה עזרה? (-:
    אתה כותב כי אינך מעריך שזקוק לטיפול פסיכולוגי, אבל, נער יקר, אי אפשר "לפצח" – כלומר – לעבד עניינים כאלו בתכתובת אנונימית בפורום אינטרנטי.
    עבודה פנימית מעמיקה יותר, אם אכן אתה רוצה בה, אינה יכולה להיעשות אלא במסגרת של טיפול, עם מטפל שיוכל להכיר אותך באופן אישי וביחד תוכלו לשוחח על ההיבטים השונים של המחשבה, הפחד להידחות, הקושי שקיים (אולי) בהערכה העצמית וביחסים בין שני המינים, כפי שהופנמו אצלך במשך החיים.
    טיפול פסיכולוגי עשוי להיות חוויה מעניינת ומרגשת עבור נער המעוניין להבין ולהכיר עצמו היטב ולהתפתח.

    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עדיף לא להמתין אלא לעשות

    קרי
    15/05/2016

    אתה בן 17 עדיין צעיר. יש לך עוד מלא זמן לחוות ולעשות. אני לא מאמינה בטיפולים פסיכולוגים כדי לעשות. הם עוזרים לפרוק רגשות, לשתף אבל בסוף הצעד הוא שלך. אז בהצלחה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו