מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- זוגיות,בנות זוג פוטנציאליות, וכו' תודה מראשבדוי07/04/2016
אני בן 17,
רווק, אני מכיר הרבה בנות בגילי, מהבית ספר וכאלה, עם בנות שנראות לטעמי ממוצע אז אין לי בעיה ליזום ולחזר אחריהן, אך כשאני רואה מישהי שלטעמי היא ממש יפה אני עוצר את עצמי מלדבר איתנ יותר מדי וכמובן ש"להתחיל איתה", וזה קרה לי גם עם בחורה בגילי שרציתי אותה הרבה זמן אך הרגשתי חסום מלנסות אפילו, אולי בגלל שזה מפחד מדחייה או שאני מרגיש קצת לא ראוי להחורה שהיא יותר יפה ממני או בחורה יפה,
אני חייב לציין שאני לא ממש מפחד לנסות את זה כי הרי לא יקרה לי כלום ואני יכול לעשות את זה אבל רציתי להקדיש תשומת לב למחשבות האלו,
אני חייב להתמודד עם זה, לנסות ולהתפתח מזה, לפצח את המחשבה הזו שנדבקה בי ולפעול,( אני לא חושב שאני צריך טיפול פסיכולוגי כי בכללי מרוצה)אני אני אשמח לקבל את עזרתכם ואץ חוות דעתכם :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זוגיות,בנות זוג פוטנציאליות, וכו' תודה מראש - תגובה
נטע אדלר07/05/2016שלום לך,
נראה שאתה מצליח לעשות עבודה פנימית סביב הקושי שתיארת. שמת לב למעצור פנימי שעולה בך סביב יצירת קשר עם בחורה שבעיניך נראית יפה, למתח שמתלווה אליו, עלתה בך תובנה ביחס לקושי: הפחד להידחות, המחשבה שאתה לא ראוי ומתוך מה שכתבת, נראה שאתה אפילו מצליח לא להיכנע לפחד אלא להעז ולנסות. אם כך - במה תרצה עזרה? (-:
אתה כותב כי אינך מעריך שזקוק לטיפול פסיכולוגי, אבל, נער יקר, אי אפשר "לפצח" – כלומר – לעבד עניינים כאלו בתכתובת אנונימית בפורום אינטרנטי.
עבודה פנימית מעמיקה יותר, אם אכן אתה רוצה בה, אינה יכולה להיעשות אלא במסגרת של טיפול, עם מטפל שיוכל להכיר אותך באופן אישי וביחד תוכלו לשוחח על ההיבטים השונים של המחשבה, הפחד להידחות, הקושי שקיים (אולי) בהערכה העצמית וביחסים בין שני המינים, כפי שהופנמו אצלך במשך החיים.
טיפול פסיכולוגי עשוי להיות חוויה מעניינת ומרגשת עבור נער המעוניין להבין ולהכיר עצמו היטב ולהתפתח.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדיף לא להמתין אלא לעשות
קרי15/05/2016אתה בן 17 עדיין צעיר. יש לך עוד מלא זמן לחוות ולעשות. אני לא מאמינה בטיפולים פסיכולוגים כדי לעשות. הם עוזרים לפרוק רגשות, לשתף אבל בסוף הצעד הוא שלך. אז בהצלחה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

