כל הזמן רעבה ומחפשת לנשנש אוכל

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • כל הזמן רעבה ומחפשת לנשנש אוכל
    מירי
    19/04/2016

    היי,
    קודם כל תודה על התגובה מפעם שעברה, יש לי עוד בעייה....
    להזכיר אני סובלת מהפרעת אוסידי, הבעייה שאני כל הזמן רטבה ורוצה לאכול משהו.

    אם אני אוכלת מתוק מתחשק לי למשהו מלוח וההיפך.

    מה גם שאני מאוד מגזימה בכמויות האוכל, למשל אוכל שתי חפיסות של שוקולד במכה.

    אני לא שמנה, אבל בקצב הזה אני אשמין.

    במהלך היום אני מרגישה שתמיד חסר לי משהו, מין רעב כזה, לא יודעת בדיוק איך להסביר.
    מרגישה שכאילו יש לי מחסור בוויטמינים או משהו אחר, כי אף פעם אני לא מסופקת.

    מה יכולה להיות הסיבה לרעב תמידי?

    אשמח לתגובה.

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כל הזמן רעבה ומחפשת לנשנש אוכל - תגובה

    יאיר לוי
    27/04/2016

    היי מירי,

    מתנצל על העיכוב במענה.
    את מתארת בעצם מצב של רעב בלתי פוסק, רעב שלא יודע שובע. ואם נחשוב לרגע על אוכל כעל צורך בסיסי, הרי שאת אומרת בעצם שיש לך צורך בסיסי שלא מסופק, שכל הזמן נמצא שם, חסר, ומבקש להתמלא, להיות מסופק. איך כתבת? "אני מרגישה שתמיד חסר לי משהו, מין רעב כזה...כי אני אף פעם לא מסופקת".
    (אגב, זה יכול להיות גם חלק מה-OCD במובן של מחשבות והתעסקות בלתי פוסקות באוכל).
    אז למה את רעבה מירי? למה כל הזמן? למה מה שאת אוכלת לא משביע אותך? כמה זמן את כבר מרגישה כך? אלו שאלות משמעותיות מאד, שניתן לברר יותר בטיפול. אני יכול שוב להמליץ לך לפנות לטיפול פסיכולוגי פרטני, שם יהיה לך את המרחב הבטוח להתבונן לעומק בקצב שלך ועם תמיכת המטפל/ת בכל הדברים האלו ועוד.

    בהצלחה וחג שמח,
    יאיר.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו