מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- קושי עצום למצוא מערכת יחסים רצינית ולהרגיש שייכת לחברהמור25/04/2016
הי אני בת 26 חוויתי נישואים איומים בגיל 24-25 כתוצאה מפחד להישאר לבד כי לא מצאתי גבר רציני הראשון שהיה ניראה לי רציני צחק עליי התחתן איתי במרמה התעלל בי גזל ממני את מעט חסכונותי והכה אותי התגרשתי ואין לי ילדים ושוב קשה לי למצוא זוגיות אני נאה מושכת אינטליגנטית טובה אבל לא רוצים אותי לקשר רציני מעבר לסקס אני התייאשתי כבר את אותו מצב של בדידות ולבד חוויתי גם לפני שהתחתנתי תמיד אני בקשרים לא רציניים שלא מתקדמים לשום מקום וכרגע גם היום הכרתי בחור חודשיים שהיה ניראה לי רציני הוא היחיד שעוד מתקשר כל יום אבל ניראה לי שהוא פלרטטן ובוגדני ואני יודעת את זה ולמרות הכל היחס שהוא מעניק לי מספיק לי כי הוא הדבר היחיד שנשאר רציני איתי ושומר איתי על קשר אבל אני לא חושבת שזה יתפתח לקשר כי הוא מתכחש כל הזמן ורוצה שזה ישאר בגדר של קטע ושנמשיך להיות ככה עד להודעה חדשה ואני פשוט תקועה אני יוצאת מבלה כל שבוע מחוזרת אבל אף אחד לא נשאר לטווך ארוך אני משתדלת לדחות סקס וכלום הבחור הזה שאני איתו אמר לי בעצמו שהוא אוהב רק תסקס איתי זה פגע בי זה אומר לי שהוא איתי רק בשביל הגוף שלי אני התייאשתי אני לא חושבת שאני ינשא שוב כי אף אחד מהגברים שאני רוצה לא רוצה אותי אני מרגישה רע אני רואה בחורות פחות יפות ממני מצליחות עם בני זוגם ואני מקנאה בהם ואני רוצה גבר שיראה טוב ושיהיה בחור טוב במהות אין לי עניים גדולות ואני לא שאפתנית אבל ברור שאני ירצה גבר מצליח הלכתי לקברי צדיקים לעמוקה התפללתי לזוגיות .בסופי שבוע כל החרמנים למינהם שהתנתקתי מהם כי היו לא רציניים איתי נזכרים להטריד אותי או לחפש אותי דווקא בסופש ואני פשוט מיואשת מעצמי מיואשת כל בנות הדודות שלי בזוגיות ובנישואים אף אחת לא סבלה כמוני ממערכות יחסים לא רציניות כולם היו בזוגיות ארוכה לפני נישואים ואני פשוט טחנתי מים עם גברים רעים שרק ניצלו אותי מה עליי לעשות איך להתנהל מול גבר שאני רוצה כדי שירצה אותי לקשר רציני איך לדבר איתו להתייחס מה להראות לו ?יש לי עוד בעיה בגלל שאני ניראית נשית לפעמים מתפלאים מהמראה שלי עד למצב שלפעמים מאחורי הגב שלי אני שומעת לחשים של " היא קוקסנילית?? אוו כאילו עם הייתי גבר שהפך לאישה וזה פגע בי מאוד אני לא רזה מידי הגוף שלי בעל מראה סקסי ואני אוהבת ללבוש שמלות ערב ולהרגיש יפה אבל אני מרגישה שונה לפעמים ולא משנה מה אני יעשה אני מרגישה בתחושת קורבן לא שייכת כל הזמון וגם שאני נכנסת לתוך קשר זוגי תמיד אני הופכת להיות נותנת כל הזמן ולא מקבלת תמורה כלל וזה דפוס שחוזר על עצמו שאני הופכת להיות פשוט מקריבה ומקבלת שאריות או יחס בלתי הולם כמו בנישואים ככה במערכות יחסים ניצול ,יחס לא הולם וניצול של ממש גם כלכלי מיני וכדומה פשוט בהתחלה מעריכים אותי ולאחר זמן מה מתחילים לזלזל בי כבר ולהשקיע בי פחות .אני פשוט מרגישה חסרת מזל בזוגיות בחברה ביחסים ואני מיואשת השבוע כבר אמרתי לאמא שלי בגיל 26 קשה לי למצוא זוגיות לחתונה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קושי עצום למצוא מערכת יחסים רצינית ולהרגיש שייכת לחברה - תגובה
יאיר לוי01/05/2016היי מור,
אני שומע שאת סובלת, סובלת מאד. נשמע שהחוויות הזוגיות שלך עד עכשיו מאד קשות.
מצד אחד, אני שומע שהצורך שלך (ושל כולנו בעצם) באהבה, הוא מאד גבוה. את רוצה קשר שבו יאהבו אותך, יפרגנו, יתמכו, יגידו לך מילה טובה, ירצו אותך, יקבלו אותך כפי שאת - וזה באמת צורך מאד בסיסי, טבעי וחשוב לך כל כך.
מצד שני, את מתארת הרבה מאד מערכות יחסים או סוגים של קשרים שהיה בהם יחס לא הולם, הרבה תוקפנות, פגיעה, זלזול, ניצול, חוסר הדדיות, ועוד הרבה רגשות שליליים שהיו מעורבים שמה. גם בנישואייך.
זו בעצם חוויה מאד כואבת מה שתארת, את מספרת שאת חווה הרבה תסכול, ייאוש, כאב, ואני שומע שיש כא גם הרבה בדידות.
לאור החוויות הקשות שאת מתארת מור, ולאור הרצון שלך שמערכות היחסים בחייך יראו אחרת, אני יכול להמליץ לך לפנות לטיפול פסיכולוגי דינמי. בטיפול זה, תוכלי לשתף, לעבד ולנסות להבין את עצמך ואת מערכות היחסים בחייך יותר טוב, וזאת בסביבה בטוחה ובתמיכה של איש מקצוע.
את בחורה צעירה, מור, מגיעה לך אהבה,
טפלי בעצמך, מגיע לך.
בהצלחה,
יאיר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

