להפסיק לברוח ולהתחבר למציאות

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • להפסיק לברוח ולהתחבר למציאות
    ברטה
    05/05/2016

    הייתי ילדה מוכה

    הייתי ילדה מכה

    הייתי אגואיסטית ומרוכזת בעצמי

    ברחתי משם אל גברים שגרמו לי להרגיש "כמו נסיכה"

    עכשיו אני בורחת אל הספורט ואל העבודה

    עובדת כמה שיותר אובססיבית לאוכל ולמשקל

    עייפה כל הזמן ולא מצליחה לעבוד כמו בן אדם נורמלי

    איך מתחברים למציאות ויוצאים מכאן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להפסיק לברוח ולהתחבר למציאות - תגובה

    יאיר לוי
    24/05/2016

    היי ברטה,

    נשמע שעברת הרבה חויות קשות בחיים. כשקראתי את מה שכתבת עלו אצלי הרבה שאלות. סיפרת שאת בורחת כל הזמן - למה? למה את מרגישה שאת צריכה לברוח כל הזמן? ממה? האם תמיד זה היה ככה? ועוד ציינת - "אני עייפה כל הזמן ולא מצליחה לעבוד כמו בן אדם נורמלי". למה זה ככה?
    ובאמת רק מלקרוא את מה שכתבת כבר מתקבלת התחושה של חוסר מנוחה, של מתח, של משהו לא רגוע בפנים.
    מה יכול לעזור לך במצב הזה? הייתי רוצה להזמין אותך לעצור לרגע, לנשום, להתבונן בעצמך. לחשוב לרגע, לנוח. לשאול שאלות, לנסות להבין מה את מרגישה, במקופ לנסות ולרוץ כל הזמן מדבר לדבר.
    אינני יודע האם את בטיפול או לא, אבל נראה לי שטיפול פסיכולוגי יכול להועיל לך בדיוק מהכיוון הזה.

    בהצלחה,
    יאיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו