מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- אשמח לדעתכם על אשפוז במיון פסיכיאטרי בבי"חשני22/05/2016
היי חברים,
יצא לי לקרוא כמה מהנושאים פה, ואני ממש מזדהה ומרגישה את אותן התחושות, וזה מדהים כמה רובנו דומים.
אשמח לדעתכם , ניסיונכם באשפוז במיון פסיכיאטרי בבית חולים.
כבר יותר מחודש שאני לא מצליחה לצאת מדיכאון ומחשבות רעות ואובדניות, ולא עובר יום שבו אני לא חושבת על דרך להפסיק את החיים.לא מוצאת את המשמעות ובשביל מה להתעורר בבוקר.
כמובן שיש פה הרבה מעבר, לא אכנס עכשיו לסיבות שהובילו אותי לרגשות האלה,
אני כמעט לא אוכלת, וגם ניסיתי לשתות מרכך כביסה ולקשור שרוך על הצוואר, רופאת המשפחה הפנתה אותי לבדיקה במיון פסיכיאטרי בבי"ח, על ניסיונות התאבדות וירידה במשקל.
מעניין אותי אם תרופות באמת יכולות לעזור?לשחרר את הסרוטונין במח , או להסדיר את המעגלים שם במח שהמחשבות יהיו אחרת (לפי מה שקראתי)
האם יש כאן מישהו/י שביקר במיון פסיכיאטרי ויכול לשתף אותי בחוויה?
תודה רבה,
שני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לדעתכם על אשפוז במיון פסיכיאטרי בבי"ח - תגובה
יאיר לוי27/06/2016היי שני,
מתנצל על העיכוב בתשובה.
נדמה לי שאת כותבת על נושא שהוא מאד חשוב, מצד אחד, אך מצד שני, יתכן והוא מעט רגיש עבור משתתפי הפורום.
אם עדיין יש לך צורך בכך, את מוזמנת להתייעץ איתי לגבי זה באופן פרטי.
אפשר בנייד או במייל.
יאיר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי נושא לא רגיש כלל בעייני
דניאל27/06/2016היי אני הייתי לוקה בפרנויה לקחתי תרופות וזה השתנה בלי ששמתי לב,אך כמה שהתרופות עוזרות ככה הן מסוכנות ,ישנן תופעות לוואי מאוד מסוכנות כמו ,פגיעה בזיכרון לטווח הקצר,פגיעה בחוש הטעם,עלייה במשקל בצורה לא נורמלית,דופק לב,ועד שבץ,הרבה מתופעות הלוואי קורות להרבה אחוז מהאנשים שלקחים אותם שלא כמו אנטיביוטיקה שתופעות לוואי מסוכנות קורות אחת ל..,פה זה מאוד מסוכן,לצערי הרב שלקחתי ריספרדל(תרופה אנטי פסיכוטית) הפכתי ל-א מינית לגמרי ואני מתפללת כל יום שזה יעבור,אם את רוצה בכל זאת טיפול אני ממליצה לך לפחות פסיכאטרי פרטי שיש לו שם טוב ,שיתן לך את מינון התרופה בזהירות ובעדינות ויקשיב לך ולא אחד כזה שמתייחס אלייך כמו אל חפץ דומם שאין לו דעה. שכאשר את חובה תופעת לוואי הוא יתחשב בך ויחליף לתרופות אחרות פחות מזיקות, הכי טוב זה טיפול פסיכולוגי ולא תרופות מסוכנות,זו דעתי האישית. אני מאחלת לך החלמה מלאה ושתרגישי טוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

