אשמח לדעתכם על אשפוז במיון פסיכיאטרי בבי"ח

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • אשמח לדעתכם על אשפוז במיון פסיכיאטרי בבי"ח
    שני
    22/05/2016

    היי חברים,
    יצא לי לקרוא כמה מהנושאים פה, ואני ממש מזדהה ומרגישה את אותן התחושות, וזה מדהים כמה רובנו דומים.
    אשמח לדעתכם , ניסיונכם באשפוז במיון פסיכיאטרי בבית חולים.
    כבר יותר מחודש שאני לא מצליחה לצאת מדיכאון ומחשבות רעות ואובדניות, ולא עובר יום שבו אני לא חושבת על דרך להפסיק את החיים.לא מוצאת את המשמעות ובשביל מה להתעורר בבוקר.
    כמובן שיש פה הרבה מעבר, לא אכנס עכשיו לסיבות שהובילו אותי לרגשות האלה,
    אני כמעט לא אוכלת, וגם ניסיתי לשתות מרכך כביסה ולקשור שרוך על הצוואר, רופאת המשפחה הפנתה אותי לבדיקה במיון פסיכיאטרי בבי"ח, על ניסיונות התאבדות וירידה במשקל.
    מעניין אותי אם תרופות באמת יכולות לעזור?לשחרר את הסרוטונין במח , או להסדיר את המעגלים שם במח שהמחשבות יהיו אחרת (לפי מה שקראתי)
    האם יש כאן מישהו/י שביקר במיון פסיכיאטרי ויכול לשתף אותי בחוויה?
    תודה רבה,
    שני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח לדעתכם על אשפוז במיון פסיכיאטרי בבי"ח - תגובה

    יאיר לוי
    27/06/2016

    היי שני,

    מתנצל על העיכוב בתשובה.
    נדמה לי שאת כותבת על נושא שהוא מאד חשוב, מצד אחד, אך מצד שני, יתכן והוא מעט רגיש עבור משתתפי הפורום.
    אם עדיין יש לך צורך בכך, את מוזמנת להתייעץ איתי לגבי זה באופן פרטי.
    אפשר בנייד או במייל.

    יאיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי נושא לא רגיש כלל בעייני

    דניאל
    27/06/2016

    היי אני הייתי לוקה בפרנויה לקחתי תרופות וזה השתנה בלי ששמתי לב,אך כמה שהתרופות עוזרות ככה הן מסוכנות ,ישנן תופעות לוואי מאוד מסוכנות כמו ,פגיעה בזיכרון לטווח הקצר,פגיעה בחוש הטעם,עלייה במשקל בצורה לא נורמלית,דופק לב,ועד שבץ,הרבה מתופעות הלוואי קורות להרבה אחוז מהאנשים שלקחים אותם שלא כמו אנטיביוטיקה שתופעות לוואי מסוכנות קורות אחת ל..,פה זה מאוד מסוכן,לצערי הרב שלקחתי ריספרדל(תרופה אנטי פסיכוטית) הפכתי ל-א מינית לגמרי ואני מתפללת כל יום שזה יעבור,אם את רוצה בכל זאת טיפול אני ממליצה לך לפחות פסיכאטרי פרטי שיש לו שם טוב ,שיתן לך את מינון התרופה בזהירות ובעדינות ויקשיב לך ולא אחד כזה שמתייחס אלייך כמו אל חפץ דומם שאין לו דעה. שכאשר את חובה תופעת לוואי הוא יתחשב בך ויחליף לתרופות אחרות פחות מזיקות, הכי טוב זה טיפול פסיכולוגי ולא תרופות מסוכנות,זו דעתי האישית. אני מאחלת לך החלמה מלאה ושתרגישי טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו