שכול של אב יצר בעיה נפשית לא קלה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • שכול של אב יצר בעיה נפשית לא קלה
    שירלי
    29/05/2016

    אני בת 42 אמא לשני בנים נפלאים. לפני כשנה וחצי אבי היקר נפטר לאחר שסעדתי אותו 10 שנים וגם עבדנו יחד. לצערי הוא נפטר בידיים שלי בבית החולים. יש שיגידו שזכיתי לזה שנפטר בתוך ידיי אך מבחינתי מאז שהלך לעולמו אינני חוזרת לעצמי.
    אני חיה מוות נושמת מוות מחכה למוות בוקר צהריים ערב ולילה. מנסה בתוך תוכי לצאת מהקבר שחפרתי לעצמי בעודי ערה ובוהה ותוהה מה עליי לעשות כדי לצאת מזה?
    אני אמא מאוד מתפקדת. לא מראה לילדיי דבר הכל ברוח טובה ועשייה ומתנדבת במקומות והכל נראה נפלא מבחוץ. אך מבפנים נשמתי קרועה ואני פצועה ואף חיה מתה.
    מה עושים כדי לצאת מהמצב הזה??
    אנא עזרתכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח למענה

    שירלי
    01/06/2016

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שכול של אב יצר בעיה נפשית לא קלה - תגובה

    יאיר לוי
    02/06/2016

    היי שירלי,

    את משתפת בחוויה של אובדן מאד קשה. היית מאד קרובה לאביך והוא נפטר בתוך ידייך...החוויה מאד קשה, אני יכול רק לשער כמה צער וקושי יש באובדן הזה. את כותבת שהוא נפטר לפני כשנה וחצי, ולמעשה מאז שהוא נפטר, נשמע שאת חיה בשני עולמות כאלה, בשני מישורים. כלפי חוץ, את כותבת ש"הכול נראה נפלא". את לא מראה כלום לילדייך, את מתנדבת ומתפקדת, אבל פנימה בתוכך - "נשמתי קרועה, אני פצועה ואף חיה מתה". ישנו פער מאד גדול בין מה שאת מרגישה ועובר עלייך בפנים, לבין מה שקורה איתך כלפי חוץ. יתכן גם ולאנשים מבחוץ נראה ש"הכל בסדר" איתך, אבל בפועל - את עדיין אבלה על פטירתו של אביך, את עדיין מתאבלת וכואבת את לכתו. זו חוויה מאד עצובה וקשה.
    אני יכול להמליץ לך שירלי, לפנות לטיפול פסיכולוגי דינמי עבורך, שם יהיה לך מקום בטוח לכאוב, להתאבל ולעבד את האובדן הקשה של אביך שחווית לפני כשנה וחצי, ושאת למעשה מתאבלת עליו גם היום.

    יאיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו